*** IKM uke 51 ***

Teste eller ikke teste i helga.... !? Skal på julebord på lørdag, og har dermed fått det for meg at jeg har veldig lyst til å teste før det..samtidig er jeg redd for å bli skuffet! Hadde egentlig tenkt til å vente til jeg er helt sikker på at jeg har passert ikm..dette fordi jeg ikke klarer å la være å kjenne skuffelsen dersom jeg får en blenda hvit test! Synes det er bedre å leve i håpet som jeg gjør nå.. Kjenner etter hele tiden om jeg har noen symptomer allerede, innbiller meg jeg har en hel masse symptomer :p men ingen av de trenger å bety at jeg er gravid!

I følge ff er jeg 8dpo i morgen, i følge meg selv (basert på el-tester) er jeg maks 7 dpo. Er det i det hele tatt noe vits i å tenke på å teste så tidlig? Dersom sjansene mine for å se noen antydning på testen er tilnærmet lik null, ønsker jeg ikke å teste.. Har egentlig ingen god grunn til at jeg har så lyst til å teste før julebordet. Det vil jo ikke ha noen betydning hva testen viser, uansett kommer jeg jo ikke til å drikke alkohol! For uansett om testen er blenda hvit vil jeg jo fortsatt ha et håp om at det kun er fordi det er for tidlig å teste nå..

Noen som har noen gode råd? (Dersom noen av testetøsene her inne svarer, vet jeg jo forsåvidt svaret :p) Tror jeg har blitt litt smittet av alle testetøsene her, for ved min første pp (hvor jeg faktisk ble gravid) ventet jeg med å teste helt til en uke etter ikm.. Så jeg var altså over 5 uker på vei da jeg fant det ut :p Da fikk jeg jo verdens tydeligste test, hvor teststreken var sterkere enn både kontrollstreken og den horisontale streken i plusstegnet på cb-testen. Ønsker meg så en sånn test igjen!! Men nå ved pp2 etter MA er jeg MYE mer utålmodig! og sliter med å klare å vente med å teste etter å ha sett alle testene dere klarer å analysere dere frem til at faktisk er positive, selvom de i mine øyne ville vært negative..;)

Hvis du vet med deg selv at du blir skuffet ved negativ test ville jeg ventet :) du skal jo som du sier uansett ikke drikke alkohol, og derfor syns jeg du kan vente i steder for å bli skuffet unødvendig :) skjønner at det er fristende, men 7 dpo er jo uansett veldig tidlig :o

Jeg er ikke testetøsa, og sier nei.

Jeg tester i morgen eller søndag, muligens bare 7-8 dpo men ene og alene fordi jeg muligens er 12-13 dpo.

Noen som føler de har noen symptomer enda?? Selv om man ikke skal lete etter de, så klarer i alle fall ikke jeg å ikke kjenne etter! Jeg har gått rundt med følelsen av å ha sting i sida hele kvelden, i tillegg til småkvalm :)

Jeg er ikke testetøsa, og sier nei.

Jeg tester i morgen eller søndag, muligens bare 7-8 dpo men ene og alene fordi jeg muligens er 12-13 dpo.
Jeg er også muligens 12-14dpo dersom jeg skal beregne meg ut i fra forrige tr.. Men både EL-testene og tempmåling/ff er enig i at EL var nesten en uke forsinket. Så jeg har ikke troa på at jeg er 14dpo nå, selvom det er en liten mulighet for det.

Tror nok jeg prøver å holde meg borte fra testing i helga :) Men blir spennende å se om det går, har jo så mange tester liggende i skuffen og vente på meg :p

Noen som føler de har noen symptomer enda?? Selv om man ikke skal lete etter de, så klarer i alle fall ikke jeg å ikke kjenne etter! Jeg har gått rundt med følelsen av å ha sting i sida hele kvelden, i tillegg til småkvalm :)

Jeg har maange, hehe, og jeg går heller ikke å kjenner etter - faktisk! :pEkstrem tørste, spesielt om morgenen, IKKE ømme bryster, som jeg pleier å ha fra rett etter EL, men veeldig ømme brystvorter. Sulten nesten med en gang etter et måltid, stikking i magen/lysken og mensmurringer. Og så tisser jeg ofte, men det er jo naturlig når jeg drikker mye. Hadde det ikke vært for den ekstra streken hadde jeg begynt å bekymre meg for diabetes :p

Jeg har maange, hehe, og jeg går heller ikke å kjenner etter - faktisk! :pEkstrem tørste, spesielt om morgenen, IKKE ømme bryster, som jeg pleier å ha fra rett etter EL, men veeldig ømme brystvorter. Sulten nesten med en gang etter et måltid, stikking i magen/lysken og mensmurringer. Og så tisser jeg ofte, men det er jo naturlig når jeg drikker mye. Hadde det ikke vært for den ekstra streken hadde jeg begynt å bekymre meg for diabetes :p
Jeg og sitter plutselig å kjenner at jeg har vondt i magen/stikkinger og tar meg i at jeg tenker "oi, nå kjente jeg ikke etter en gang" haha, har blitt gal!
Har også løpt mye på do de siste dagene uten nødvendigvis å ha drukket så mye! Spennende tider :D

Definitivt spennende tider ja :D Når tenker du å teste med digital? Jeg er tom for billigtester (trodde jeg hadde maaange igjen...), så har kjøpt a1-test som jeg tar i løpet av helgen, spørs om jeg klarer å holde meg til søndag :p og Digitaltest som jeg venter med til mandag, da jeg har IKM da (:

Definitivt spennende tider ja :D Når tenker du å teste med digital? Jeg er tom for billigtester (trodde jeg hadde maaange igjen...), så har kjøpt a1-test som jeg tar i løpet av helgen, spørs om jeg klarer å holde meg til søndag :p og Digitaltest som jeg venter med til mandag, da jeg har IKM da (:
Hvis strekene fortsetter å bli sterkere blir det digital på søndag eller mandag :D har igjen 5 tester fra billigtester og 18 fra ebay(samme, bare tynnere), så blir nok en del testing fremover, haha!

Tok en test i morges.. jeg selv syns jeg ser nooooe på den.. sikkert bare en skygge! Men tester igjen på søndag tenkte jeg.
Har fått omgangssyke og nå, så ligger strak med magekramper og er kvalm! Heldigvis ikke noe som vil ut siden i går. Hehe.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Alle testene jeg har tatt har vært negative, har ikke flere tester liggende nå, heller ingen tegn som tyder på at jeg er gravid. så regner med tr kommer neste uke

I dag kom det ingen strek innen tidsfristen her, så nå begynner jeg å bli litt smågal av alt! Men er jo ingenting annet å gjøre enn å vente. Skikkelig kvalm er jeg i dag og, oppkast på morgenen... Ordentlig dårlig start på dagen!

Negativ test her og. Men er jo i beste fall 8dpo. Frykter jeg er mindre eller ikke hatt el engang.
Men puopene mune er enda mer øm enn igår. Satser på at det er et godt tegn :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

I dag kom det ingen strek innen tidsfristen her, så nå begynner jeg å bli litt smågal av alt! Men er jo ingenting annet å gjøre enn å vente. Skikkelig kvalm er jeg i dag og, oppkast på morgenen... Ordentlig dårlig start på dagen!
Når på dagen var det du fikk strek i går? Var det på morgenurin?

Når på dagen var det du fikk strek i går? Var det på morgenurin?
Nei, det var litt utpå formiddagen faktisk. Så blir sikkert en ny test etterhvert, men skrudde opp håpet litt mer enn jeg burde i går! Og har enda utrolig vondt i puppene, haha

Negativ test her og. Men er jo i beste fall 8dpo. Frykter jeg er mindre eller ikke hatt el engang.
Men puopene mune er enda mer øm enn igår. Satser på at det er et godt tegn :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Mine pupper er og helt merkelige og vonde, så krysser fingre for at det er et bra tegn ;)

Dagens test var negativ.

7 eller 12 dpo. Heller mot 7 da for å bevare håpet. alternativt kommer mensen over helga. Vi får se.

Trur ønsket er så sterkt at jeg innbiller meg en strek som ikke er der.
For denne er blendahvit sant?
1387014392168.jpg

1387014412796.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp