*** IKM uke 51 ***

Ser noe svakt på den ene siden ser det ut som. Kan du legge ut originalbildet? :)

Haha, samboer som redigerer og ordner!! For første gang er det han som er ivrig og har trua, ikke jeg..
Enig i at man kan se litt på ene siden på redigert versjon, men det er jo ingen hel strek engang.. På originalen er det så hvitt som det kan få blitt :p
ImageUploadedByBV Forum1386674469.932090.jpg

Haha, samboer som redigerer og ordner!! For første gang er det han som er ivrig og har trua, ikke jeg..
Enig i at man kan se litt på ene siden på redigert versjon, men det er jo ingen hel strek engang.. På originalen er det så hvitt som det kan få blitt :p

Neida, ser antydning her og jeg. Kan nok være du har hatt EL litt tidligere enn du tror. Rart du ikke ser den bedre i virkeligheten da? Jeg synes alle mine streker er sterkere i virkeligheten enn på bilder (både med og uten redigering).

Jeg kan faktisk se en antydning på testen her når jeg virkelig gransker :o jeg hadde vel gitt opp før jeg så ordentlig ettersom jeg trodde det var så tidlig :/ jeg som lo sånn av samboer.. Nå ble det plutselig veldig mye mer spennende her :D kanskje jeg får gleden av å følge deg over i gravid forumet :o men tørr ikke håpe helt enda!

Neida, ser antydning her og jeg. Kan nok være du har hatt EL litt tidligere enn du tror. Rart du ikke ser den bedre i virkeligheten da? Jeg synes alle mine streker er sterkere i virkeligheten enn på bilder (både med og uten redigering).
Godt vi har en så god "testgransker" som deg her inne!! Denne testen var jo til og med på "andredoturfordagen" urin!!

Jeg kan faktisk se en antydning på testen her når jeg virkelig gransker :eek: jeg hadde vel gitt opp før jeg så ordentlig ettersom jeg trodde det var så tidlig :/ jeg som lo sånn av samboer.. Nå ble det plutselig veldig mye mer spennende her :D kanskje jeg får gleden av å følge deg over i gravid forumet :eek: men tørr ikke håpe helt enda!

Og da må du jo ha hatt EL noen dager før, da blir på august du og da! :) :D Spennende dager fremover for deg nå ja. Du får oppdatere med morgenurin i morgen. :D

Jaaa, ååå, det hadde vært helt perfekt!! Passer best med permisjon fra studier og alt.. I tillegg til at det er så koselig å være på forum med deg :)
Kunne nesten håpe det var i morgen allerede :D

Jaaa, ååå, det hadde vært helt perfekt!! Passer best med permisjon fra studier og alt.. I tillegg til at det er så koselig å være på forum med deg :)
Kunne nesten håpe det var i morgen allerede :D

Jeg vil helst ha med meg "hele FS" jeg når jeg flytter. :p Synes det er så mange koselige damer her inne. Jeg gleder meg til oppdateringen din i morgen. :)

Okei, jeg har blitt gal (innrømmer det) men antydning til strek+mange tester liggende = nok en test.. Holdt meg i 4 timer, ikke drukket siste to som anbefalt . Streken er supersvak, men den er virkelig der! syns bedre i virkeligheten enn på bildet, men noe må jo være på gang? :) Sees best hvis man vipper litt på skjermen på pc´n, haha
ImageUploadedByBV Forum1386674469.932090.jpg

Okei, jeg har blitt gal (innrømmer det) men antydning til strek+mange tester liggende = nok en test.. Holdt meg i 4 timer, ikke drukket siste to som anbefalt . Streken er supersvak, men den er virkelig der! syns bedre i virkeligheten enn på bildet, men noe må jo være på gang? :) Sees best hvis man vipper litt på skjermen på pc´n, hahaVis vedlegget 43130

Jeg ser den uten og vippe, du hører nok egentlig til uke 50 du og, for du har da lik strek som jeg hadde i går? Blir straks positiv digital på deg og da! :D

Har bestemt med for å ta en digital på fredag hvis testene fortsetter å bli sterkere og strekene ikke forsvinner! (Som om jeg klarer å vente så lenge, hahaha) men er kjempespent på morgendagen, og veldig gøy at de ligner på de du hadde i går når du akkurat har fått positiv på den digitale :D da må det ha vært festeblødning jeg har hatt de siste 3-4 dagene og da!! Spennende!

Eneste problemet nå er eksamen på torsdag som fokuset forsvant litt bort fra.. Men men ;)

Har bestemt med for å ta en digital på fredag hvis testene fortsetter å bli sterkere og strekene ikke forsvinner! (Som om jeg klarer å vente så lenge, hahaha) men er kjempespent på morgendagen, og veldig gøy at de ligner på de du hadde i går når du akkurat har fått positiv på den digitale :D da må det ha vært festeblødning jeg har hatt de siste 3-4 dagene og da!! Spennende!

Eneste problemet nå er eksamen på torsdag som fokuset forsvant litt bort fra.. Men men ;)

:) Jeg klarte ikke å holde meg. :p Testetøsa sa at: "Om streken kommer med en gang så tar du den digitale", og jeg kunne se antydning til streken allerede etter 60 sekunder, så da ble det en digital. Jeg hadde også da rukket å tenke: "Da rekker jeg jo kanskje egentlig ikke å bestille å få en ny i posten før helgen, om jeg har uflaks, så da kan det være jeg ender på apoteket på fredag". Haha.. Testetøsa vant da. Og hvis du ser så var streken min fremdeles ganske så svak på billigstrimmelen, men den kom etter bare 1 minutt da. Til forskjell fra i starten hvor den 8 dpo kom lenge etter fristen (og var enda mye svakere også).

:) Jeg klarte ikke å holde meg. :p Testetøsa sa at: "Om streken kommer med en gang så tar du den digitale", og jeg kunne se antydning til streken allerede etter 60 sekunder, så da ble det en digital. Jeg hadde også da rukket å tenke: "Da rekker jeg jo kanskje egentlig ikke å bestille å få en ny i posten før helgen, om jeg har uflaks, så da kan det være jeg ender på apoteket på fredag". Haha.. Testetøsa vant da. Og hvis du ser så var streken min fremdeles ganske så svak på billigstrimmelen, men den kom etter bare 1 minutt da. Til forskjell fra i starten hvor den 8 dpo kom lenge etter fristen (og var enda mye svakere også).

Tenker som så at jeg kan feire juleferie og foehåpentligvis bestått eksamen på fredag med en endelig bekreftelse ;) blir vanskelig å komme inn til sensor med en Positiv/negativ CB digital i hodet.. Så jeg håper jeg klarer å vente :o

Tenker som så at jeg kan feire juleferie og foehåpentligvis bestått eksamen på fredag med en endelig bekreftelse ;) blir vanskelig å komme inn til sensor med en Positiv/negativ CB digital i hodet.. Så jeg håper jeg klarer å vente :eek:

Går nok fint uansett. :) Venter spent på oppdateringer utover i uka da. :)

Hvilke bilderedigeringsprogram bruker dere på telefonen egentlig? :smiley-angelic006 Sitter her selv med en übersvak strek (9 dpo) - er ikke mulig å si om det er farge eller ei heller, men mååå bare se i et redigeringsprogram om det er enig med øynene mine :laughing002 Og ja, hadde samboeren min sett meg her jeg sitter hadde han definitivt trodd jeg var klin gæren...!laughing7

Hvilke bilderedigeringsprogram bruker dere på telefonen egentlig? :smiley-angelic006 Sitter her selv med en übersvak strek (9 dpo) - er ikke mulig å si om det er farge eller ei heller, men mååå bare se i et redigeringsprogram om det er enig med øynene mine :laughing002 Og ja, hadde samboeren min sett meg her jeg sitter hadde han definitivt trodd jeg var klin gæren...!laughing7
Jeg har lagt mine inn på macen og redigert der ved å skru opp kontrast :)

I dag finner jeg ikke streken min selv etter redigering, så der var vel den gleden over :( Nå skal det sies at jeg er alene hjemme, og ikke har fått hentet nye linser så bruker litt svakere enn jeg skal ha, men her ser jeg ingenting :(
bilde.jpg

I dag finner jeg ikke streken min selv etter redigering, så der var vel den gleden over :( Nå skal det sies at jeg er alene hjemme, og ikke har fått hentet nye linser så bruker litt svakere enn jeg skal ha, men her ser jeg ingenting :(Vis vedlegget 43222
Når jeg så på bildet nå på telefonen syns jeg at jeg så en strek allikevel :o er jeg bare helt gal og for håpefull? Eller er det noen fler som ser?

Idag et eltesten min myyye sterkere enn igår og de siste 3 dagene. Var blitt overbevisst om at jeg var dpo men dagens eltest gjør at jeg ikke trur det.
Denne testen er tatt kl11.30 og da hadde jeg sist vært på wc kl.10. Så jeg trur om jeg hadde klart holde meg 4 timer hadde den nesten vært positiv. Om jeg ikke tisser nå før 15.30 vil den være riktig da eller blir det for seint??
Tok selvsagt ikke den grønne idag fra billigtester siden jeg trudde jeg var dpo.

Jeg vet den ikke er positiv, nen teststreken er litt sterkere enn jeg fikk fram på bildet.
1386759558723.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp