KriMar
Betatt av forumet
Det er forståeligVil vente til det slår ut på vanlig test. Er jo evnt bare 3+1![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er forståeligVil vente til det slår ut på vanlig test. Er jo evnt bare 3+1![]()

Velkommen hit! Og jippi, er babystrek dettaMaya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Melder meg forsiktig inn her da, har holdt meg litt unna forum fordi skuffelsen har vært så stor måned etter måned.
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!!
Vis vedlegget 475633

Jaaaa hurra!! Gratulerer!!Maya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Melder meg forsiktig inn her da, har holdt meg litt unna forum fordi skuffelsen har vært så stor måned etter måned.
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!!
Vis vedlegget 475633

Åh, så fin rosa strek! GratulererMaya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!!![]()

Fin strekKlarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning![]()
Plis la dette være babystreker!!
Jeg så på forrige innlegget ditt fra igår, det er jo en skikkelig fin stigning dette, uten tvil!!Klarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning![]()
Veldig fin stigning! BabystrekKlarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning![]()

Husker jeg og håpet sånn på et mirakel med klaff siste PP før IVF, føler med deg - men håper på snarlige positive resultater med IVF for derehar hatt 1 i september da det endte på DPO 16 og syklus etter det ble det slutt på DPO 14. Syklus etter fikk jeg ikke eggløsning også er vi i det sykluset nå. Dette var vår siste sjanse med stimulering før vi begynner ivf i januar, så håpet var stort.![]()

Wow så flott - gratulerer så myeGod morgen! I dag er jeg 12DPO og jeg bestemte meg for å trosse frykten og teste med dagens første urin når jeg våknet i dag. Jeg er helt i sjokk!
Det er en CB ultra tidlig digital, BP sin tidlig stav og en smilereader vanlig strimmel.
Vis vedlegget 475533

Blir preggers-trening på deg nå fremover 
Fin strekHvor mange dpo er du?
Haha! Ja nå må jeg få hjelp av chat GPt. HeheheWow så flott - gratulerer så mye![]()
![]()
Blir preggers-trening på deg nå fremover
![]()
Babystrek så absolutt!! Så gøySvak strek på vanlig test i dag. Negativ i går![]()

Herregud, nå ble jeg ordentlig gladMaya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Vis vedlegget 475633
vi hang i noen av de samme IKM gruppene for ett år siden og jeg har sjekket innom deg jevnlig for å se om det snart skulle bli din tur! NÅ! Denne her må jo bare sitte!!!
Vet du hvor mange DPO?Ja, jeg husker degHerregud, nå ble jeg ordentlig gladvi hang i noen av de samme IKM gruppene for ett år siden og jeg har sjekket innom deg jevnlig for å se om det snart skulle bli din tur! NÅ! Denne her må jo bare sitte!!!
Vet du hvor mange DPO?
Tenk at du er tilbake å prøver på enda en, håper det går fort
jeg aner faktisk ikke hvor mange DPO jeg er, temp og EL-testene har vært helt ute å kjører på grunn av noro viruset, men skal jeg gjette så gjetter jeg 10dpo
hadde helt blenda test igår da.