IKM uke 50

Hcg blodprøve i dag er på 500 :) Enten er jeg noen dager lengre enn jeg trodde (13 DPO) eller så er det mer enn en der inne :dummy::dummy:

Skal sjekke om to dager om det har doblet seg eller firedoblet seg.. Men godt å oppleve å få positiv test dagen før termindato skulle vært for graviditeten i vår som endte i MA <3

Maya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12

Melder meg forsiktig inn her da, har holdt meg litt unna forum fordi skuffelsen har vært så stor måned etter måned.
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!! :excited001
Åh, så fin rosa strek! Gratulerer :Heartpink

Klarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning :smiley-angelic001 :love017 Plis la dette være babystreker!!

Vedlegg

• IMG_2269.jpeg
    IMG_2269.jpeg
    238 KB · Visninger: 25
har hatt 1 i september da det endte på DPO 16 og syklus etter det ble det slutt på DPO 14. Syklus etter fikk jeg ikke eggløsning også er vi i det sykluset nå. Dette var vår siste sjanse med stimulering før vi begynner ivf i januar, så håpet var stort. :(
Husker jeg og håpet sånn på et mirakel med klaff siste PP før IVF, føler med deg - men håper på snarlige positive resultater med IVF for dere :Heartred

God morgen! I dag er jeg 12DPO og jeg bestemte meg for å trosse frykten og teste med dagens første urin når jeg våknet i dag. Jeg er helt i sjokk!

Det er en CB ultra tidlig digital, BP sin tidlig stav og en smilereader vanlig strimmel.

Vis vedlegget 475533
Wow så flott - gratulerer så mye :woot: :Heartred :hello2:happy093Blir preggers-trening på deg nå fremover :love017

Maya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12

Melder meg forsiktig inn her da, har holdt meg litt unna forum fordi skuffelsen har vært så stor måned etter måned.
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!! :excited001

Vis vedlegget 475633
Herregud, nå ble jeg ordentlig glad :love017 vi hang i noen av de samme IKM gruppene for ett år siden og jeg har sjekket innom deg jevnlig for å se om det snart skulle bli din tur! NÅ! Denne her må jo bare sitte!!! :woot: Vet du hvor mange DPO?

Herregud, nå ble jeg ordentlig glad :love017 vi hang i noen av de samme IKM gruppene for ett år siden og jeg har sjekket innom deg jevnlig for å se om det snart skulle bli din tur! NÅ! Denne her må jo bare sitte!!! :woot: Vet du hvor mange DPO?
Ja, jeg husker deg :happy: Tenk at du er tilbake å prøver på enda en, håper det går fort :Heartred jeg aner faktisk ikke hvor mange DPO jeg er, temp og EL-testene har vært helt ute å kjører på grunn av noro viruset, men skal jeg gjette så gjetter jeg 10dpo :hilarious: hadde helt blenda test igår da.

Back
Topp