IKM uke 50

Jeg kan settes på gravid :Heartpink Frykten for at det skal snu er der fortsatt men prøver å glede meg over at det stiger foreløpig hvertfall! Håper mange fler av dere får positive tester denne uka:) Våkner tidvis ekstremt tidlig nå, gjorde det sist jeg var gravid også!

Vedlegg

• IMG_1301.jpeg
    IMG_1301.jpeg
    858,3 KB · Visninger: 52
Synes den ser både fin og sterk ut i dag! Det hadde vært så gøy å havne i august sammen, for denne spira må bli med deg hele veien ❤️
Ja, det er litt vilt, ønsket om en siste kom brått og uventet :smiley-ashamed004 Vi får sjå hva det blir til :love017
Den var fin og sterk, men det varte bare i en dag. Blir ikke noe august 26 heller :smiley-angry017
Testene er negative igjen idag..
20251211_070255.jpg

Noen som har tatt babyplan sin strimmel og stav på samme dag og fått forskjellig resultat?

Jeg tok srimmeltest igår, hvor jeg såvidt kunne se antydning til strek, men det vises ikke på bilde (tror jeg). Jeg er idag 4 uker siden abort (ma) og skulle i utganspunktet testet negativt idag, så jeg tok den siste testen jeg hadde liggende og tenkte at det lille som var av strek igår kanskje var borte, men idag var streken ganske mye tydeligere enn igår (men fortsatt ekstremt svak).

Begge testene er tidlig-tester. Kan det være forskjell på de likevel?

Jeg har ikke flere tester liggende så nå vurderer jeg å bare få meg legetime å få målt hcg så jeg slipper å stresse mer med disse testene :p

IMG_9553.jpeg
IMG_9572.jpeg

Jeg kan settes på gravid :Heartpink Frykten for at det skal snu er der fortsatt men prøver å glede meg over at det stiger foreløpig hvertfall! Håper mange fler av dere får positive tester denne uka:) Våkner tidvis ekstremt tidlig nå, gjorde det sist jeg var gravid også!
Wow! For en stigning, hvor mange DPO? Jeg er i dag 14DPO og har ganske svake tester, men prøver å ikke stresse. Lettere sagt enn gjort. Hehe

Gratulere!! :Heartpink

Gratulerer sååå mye til dere gravide, håper det blir fler utover uken :Heartpink

Jeg kan settes på TR og tar det skikkelig tungt:sad015

Jeg har endometriose og adenomyose og mistenker at det er selve implantasjonen som er problemet for min del. Har noe av dere dette? (Adenomyosen er på livmorveggen)

Bare for å oppdatere noen som følger på meg her - for min egen mental helse droppet jeg testing i dag, skal teste for siste gang DPO 13 eller 14 (imorra eller lørdag) selv om har lite trua pga de testene. Eneste som holder meg litt oppe er at jeg har sykt mye symptomer, men nå kan veldig mye av dette skylder på progesteron støtte.

Den var fin og sterk, men det varte bare i en dag. Blir ikke noe august 26 heller :smiley-angry017
Testene er negative igjen idag..
Vis vedlegget 475678
Hææ! Det så jo så lovende ut? :sorry: Dette var utrolig trist :sad015 stakkars deg, dette er så urettferdig. Sender en stor klem ❤️

Bare for å oppdatere noen som følger på meg her - for min egen mental helse droppet jeg testing i dag, skal teste for siste gang DPO 13 eller 14 (imorra eller lørdag) selv om har lite trua pga de testene. Eneste som holder meg litt oppe er at jeg har sykt mye symptomer, men nå kan veldig mye av dette skylder på progesteron støtte.
Holder håpet fortsatt ❤️

Noen som har tatt babyplan sin strimmel og stav på samme dag og fått forskjellig resultat?

Jeg tok srimmeltest igår, hvor jeg såvidt kunne se antydning til strek, men det vises ikke på bilde (tror jeg). Jeg er idag 4 uker siden abort (ma) og skulle i utganspunktet testet negativt idag, så jeg tok den siste testen jeg hadde liggende og tenkte at det lille som var av strek igår kanskje var borte, men idag var streken ganske mye tydeligere enn igår (men fortsatt ekstremt svak).

Begge testene er tidlig-tester. Kan det være forskjell på de likevel?

Jeg har ikke flere tester liggende så nå vurderer jeg å bare få meg legetime å få målt hcg så jeg slipper å stresse mer med disse testene :p

Vis vedlegget 475679Vis vedlegget 475680
Hvis testene er tatt to forskjellige dager tenker jeg at det er stigning ❤️ hvis det er bedre for din mentale helse å ta blodprøver ville jeg gjort det :love017

Krysser fingrene :Heartpink Jeg tør ikke teste selv heller, så her venter jeg bare på TR

Ja, de se veldig lovende ut! Så utrolig kjipt når jeg rakk å få opp håpet!!!
Det skjønner jeg :sad015 Da er det nesten bedre å ikke vite, for den nedturen når håpet går i tusen knas er så brutal :sorry: unner deg så at det skulle ordna seg nå.

Har ikke meldt meg inn i noe IKM gruppe, da jeg ikke har vært så aktiv her inne i det siste, men… nå trenger jeg litt hjelp:angelic:
Nå lurer jeg her… ble operert gastric bypass 19.11(35årsdagen av alle ting) gått ned va 8,5 kg med forkur og op.. fikk positive eggløsningstester for 13 dager siden, dvs 12 dpo i dag… er det bare meg, eller er det noe her? Vi skulle egentlig ikke prøve nå… selv syns jeg at jeg kan se noe, både på bildene(redigert og uredigert) og IRLIMG_5694.jpegIMG_5693.jpeg

Har ikke meldt meg inn i noe IKM gruppe, da jeg ikke har vært så aktiv her inne i det siste, men… nå trenger jeg litt hjelp:angelic:
Nå lurer jeg her… ble operert gastric bypass 19.11(35årsdagen av alle ting) gått ned va 8,5 kg med forkur og op.. fikk positive eggløsningstester for 13 dager siden, dvs 12 dpo i dag… er det bare meg, eller er det noe her? Vi skulle egentlig ikke prøve nå… selv syns jeg at jeg kan se noe, både på bildene(redigert og uredigert) og IRLVis vedlegget 475721Vis vedlegget 475722
Ser antydning til strek :D

Back
Topp