Ganske lett å se en strek derDet ligner en strek… 8 dpo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske lett å se en strek derDet ligner en strek… 8 dpo

Oooh! Så fine streker12 DPO i dag. De to øverste er 25 mlu, og de to nederste er 10 mlu. Håper, håper, håper disse er sterke nok og at lille spire klamrer seg fast! Jeg er så nervøs (og testegal)![]()

Ganske lett å se en strek der![]()
Strek!!! JippiDet ligner en strek… 8 dpo

Fine tester12 DPO i dag. De to øverste er 25 mlu, og de to nederste er 10 mlu. Håper, håper, håper disse er sterke nok og at lille spire klamrer seg fast! Jeg er så nervøs (og testegal)![]()

Åå, det var ikke dette jeg håpet på for degDa tror jeg at det er på tide å forberede seg på ny kjemisk/mulighet at testene tuller med meg. Svakere skygge på rfsu enn i går, negativ digital og identisk, skyggete makesure. DPO 11 i dag så selvfølgelig løpet er ikke kjørt men er vanskelig å ha troa etter 2 kjemiske allerede.
Tror heller det er kjemisk enn at testene tuller, siden du har hatt strek på ganske mange nå
hvor mange kjemiske har du hatt?
Neste EL kan se ut som juleaften, så må prøve å få lurt til seg noen små nissesvømmere mens man er på besøk da, det kan bli interessant 

får jo så lyst til å teste tidlig selv når jeg ser andre får strek 8 dpo
tenker å teste på fredag, da er jeg 8/9 dpo. 8 basert på premom, 9 basert på når jeg hadde EL-smerter. Fikk bittelitt håp i dag tidlig når hvilepuls hadde økt bittelitt, til den høyest målte hvilepulsen den siste måneden. Riktignok bare med 1 slag i minuttet fra nest høyeste (som var fredag og lørdag, altså også i DPO-land), men..? 

har hatt 1 i september da det endte på DPO 16 og syklus etter det ble det slutt på DPO 14. Syklus etter fikk jeg ikke eggløsning også er vi i det sykluset nå. Dette var vår siste sjanse med stimulering før vi begynner ivf i januar, så håpet var stort.Åå, det var ikke dette jeg håpet på for degTror heller det er kjemisk enn at testene tuller, siden du har hatt strek på ganske mange nå
hvor mange kjemiske har du hatt?
Det må være skikkelig tøft å stå i! Sender en forsiktig klemhar hatt 1 i september da det endte på DPO 16 og syklus etter det ble det slutt på DPO 14. Syklus etter fikk jeg ikke eggløsning også er vi i det sykluset nå. Dette var vår siste sjanse med stimulering før vi begynner ivf i januar, så håpet var stort.![]()
Tusen takkDet må være skikkelig tøft å stå i! Sender en forsiktig klemog så håper jeg deg gjør susen å få litt drahjelp på veien.
har hatt 1 i september da det endte på DPO 16 og syklus etter det ble det slutt på DPO 14. Syklus etter fikk jeg ikke eggløsning også er vi i det sykluset nå. Dette var vår siste sjanse med stimulering før vi begynner ivf i januar, så håpet var stort.![]()

Vil du settes som gravid?Clearblue er enig med babyplan, men babyland har ikke blitt noe sterke. Enn så lenge derimot
9 dpo på jenta mi sin 18 mnds dag![]()
![]()

Føler sånn med degDa tror jeg at det er på tide å forberede seg på ny kjemisk/mulighet at testene tuller med meg. Svakere skygge på rfsu enn i går, negativ digital og identisk, skyggete makesure. DPO 11 i dag så selvfølgelig løpet er ikke kjørt men er vanskelig å ha troa etter 2 kjemiske allerede.
Usikkerhet er så vanskelig. Krysser alt for at det blir ordning til slutt og at IVF gjør susen 
Yay!!!Clearblue er enig med babyplan, men babyland har ikke blitt noe sterke. Enn så lenge derimot
9 dpo på jenta mi sin 18 mnds dag![]()
![]()

Vil du settes som gravid?![]()