KriMar
Betatt av forumet
Det er forståeligVil vente til det slår ut på vanlig test. Er jo evnt bare 3+1![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er forståeligVil vente til det slår ut på vanlig test. Er jo evnt bare 3+1![]()

Velkommen hit! Og jippi, er babystrek dettaMaya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Melder meg forsiktig inn her da, har holdt meg litt unna forum fordi skuffelsen har vært så stor måned etter måned.
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!!
Vis vedlegget 475633

Jaaaa hurra!! Gratulerer!!Maya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Melder meg forsiktig inn her da, har holdt meg litt unna forum fordi skuffelsen har vært så stor måned etter måned.
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!!
Vis vedlegget 475633

Åh, så fin rosa strek! GratulererMaya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Men kan det virkelig være sant? Har jeg etter 1 år siden MA endelig fått en positiv test igjen? Den er jo rosa!!!!!![]()

Fin strekKlarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning![]()
Plis la dette være babystreker!!
Jeg så på forrige innlegget ditt fra igår, det er jo en skikkelig fin stigning dette, uten tvil!!Klarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning![]()
Veldig fin stigning! BabystrekKlarte ikke dy meg, så har testet i dag også. Tror det er litt stigning![]()

Husker jeg og håpet sånn på et mirakel med klaff siste PP før IVF, føler med deg - men håper på snarlige positive resultater med IVF for derehar hatt 1 i september da det endte på DPO 16 og syklus etter det ble det slutt på DPO 14. Syklus etter fikk jeg ikke eggløsning også er vi i det sykluset nå. Dette var vår siste sjanse med stimulering før vi begynner ivf i januar, så håpet var stort.![]()

Wow så flott - gratulerer så myeGod morgen! I dag er jeg 12DPO og jeg bestemte meg for å trosse frykten og teste med dagens første urin når jeg våknet i dag. Jeg er helt i sjokk!
Det er en CB ultra tidlig digital, BP sin tidlig stav og en smilereader vanlig strimmel.
Vis vedlegget 475533

Blir preggers-trening på deg nå fremover 
Fin strekHvor mange dpo er du?
Haha! Ja nå må jeg få hjelp av chat GPt. HeheheWow så flott - gratulerer så mye![]()
![]()
Blir preggers-trening på deg nå fremover
![]()
Babystrek så absolutt!! Så gøySvak strek på vanlig test i dag. Negativ i går![]()

Herregud, nå ble jeg ordentlig gladMaya91 - 34 - B1 - PP17 - EL 30/11? - IKM 13/12
Vis vedlegget 475633
vi hang i noen av de samme IKM gruppene for ett år siden og jeg har sjekket innom deg jevnlig for å se om det snart skulle bli din tur! NÅ! Denne her må jo bare sitte!!!
Vet du hvor mange DPO?Ja, jeg husker degHerregud, nå ble jeg ordentlig gladvi hang i noen av de samme IKM gruppene for ett år siden og jeg har sjekket innom deg jevnlig for å se om det snart skulle bli din tur! NÅ! Denne her må jo bare sitte!!!
Vet du hvor mange DPO?
Tenk at du er tilbake å prøver på enda en, håper det går fort
jeg aner faktisk ikke hvor mange DPO jeg er, temp og EL-testene har vært helt ute å kjører på grunn av noro viruset, men skal jeg gjette så gjetter jeg 10dpo
hadde helt blenda test igår da.Synes den ser både fin og sterk ut i dag! Det hadde vært så gøy å havne i august sammen, for denne spira må bli med deg hele veienJa, jeg husker degTenk at du er tilbake å prøver på enda en, håper det går fort
jeg aner faktisk ikke hvor mange DPO jeg er, temp og EL-testene har vært helt ute å kjører på grunn av noro viruset, men skal jeg gjette så gjetter jeg 10dpo
hadde helt blenda test igår da.
Vi får sjå hva det blir til 
Åh, så kjekt du synes det. 13 dpo i dag!Fin strekHvor mange dpo er du?