Erleperle99
Forelsket i forumet
GratulererTror jeg tørr si du kan sette meg på gravid etter morgenens tester
Vis vedlegget 421872Vis vedlegget 421873

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer!!Tror jeg tørr si du kan sette meg på gravid etter morgenens tester
Gratulerer så myeTror jeg tørr si du kan sette meg på gravid etter morgenens tester

Syns jeg ser strek herEn plass mellom 7 og 11 dpo i dag? Litt nye medisiner + to apper som er veldig uenige om lengste eller korteste syklus skal legges til grunn på datoene. Krysser fingrene litt til før jeg skal nyte god vin i jula![]()
Kan så vidt skimte antydning til noe som skinner igjennom. Hvis du ser den i virkeligheten, kan det jo hende det er begynnelsen på noe!Jeg fikk denne nåNoen som ser noe?

Venter et par dager og tar ny test hvis ikke TR melder sin ankomst, kan jo være helt nede i 7-8 dpoSyns jeg ser strek her![]()

Har også ekstra sterke pms-plager denne runden! Halsbrann, føler meg som en tordensky til tider og masse murringer, mens på tirsdag. Vi har vært i familieselskap i dag, veldig koselig og se datteren min leke med tremenninger og kusinerGøy dere har begynt å teste! Håper dere får babystreker nå framoverMens på mandag, føles ut som jeg skal eksplodere av hormoner, tror aldri jeg har hatt så sterk pms før
Har dere noe hyggelige planer for helga?
Håper for degDagen er nesten over og jeg har ikke hatt mine typiske 10 dpo menssmerter! Ikke er jeg blitt godtesyk heller.
Åå som jeg håper![]()

Lykke tilDagen er nesten over og jeg har ikke hatt mine typiske 10 dpo menssmerter! Ikke er jeg blitt godtesyk heller.
Åå som jeg håper![]()
Det høres jo lovende ut!Åå så koselig han kommer hjem! Bare avslapping i dag. Klikka litt på mannen i dag haha. Hormonbombe! Godt å få det ut daHar også ekstra sterke pms-plager denne runden! Halsbrann, føler meg som en tordensky til tider og masse murringer, mens på tirsdag. Vi har vært i familieselskap i dag, veldig koselig og se datteren min leke med tremenninger og kusinerI morgen kommer endelig mannen hjem, etter å ha vært borte i en uke+. Har Du noen planer?
![]()
Jobber i morgen, gøy med frihelg når det er desember for da må det jobbes uansett! Ekstra betalt da. Ellers har jeg bare kosa masse med dattra mi, som trengte å se mamman sin igjen. Jeg jobber så ubekvemme tider så jeg ser hun så lite når jeg jobber mye
Da skjønner jeg det er ekstra koselig å få koset masseÅå så koselig han kommer hjem! Bare avslapping i dag. Klikka litt på mannen i dag haha. Hormonbombe! Godt å få det ut daJobber i morgen, gøy med frihelg når det er desember for da må det jobbes uansett! Ekstra betalt da. Ellers har jeg bare kosa masse med dattra mi, som trengte å se mamman sin igjen. Jeg jobber så ubekvemme tider så jeg ser hun så lite når jeg jobber mye
![]()
Skal ikke kimse av de hormonene, altså
Gratulerer!