IKM uke 50

Så gøy med positive tester :happy:
Jeg har plutselig begynt å spotte, 10 dpo.. aldri opplevd før :shifty:

Jeg kjenner heller ingenting! Bortsett fra at jeg er stuptrøtt, men tipper det er minst like mye mørket og desember!
Hadde aldri tissa på pinne med mistanke nå hadde det ikke vært for at jeg har testet ut Ovitrelle liksom
Godt å høre! Jeg skulle akkurat inn og oppdatere med at jeg og er helt sykt trøtt! Jeg hadde to timers kjøretur hjem fra jobb i dag, og trodde knapt jeg skulle klare å holde meg våken. Kjenner også at jeg er skikkelig sur :laughing002 Alt mannen har sagt i dag har irritert meg, haha, og han har sagt bare vanlige ting. Stakkars :Heartred Pleier ikke være sånn i det hele tatt.

Synes streken er hakke sterkere nå ❤️

Vedlegg

• IMG_2572.jpeg
    IMG_2572.jpeg
    972,9 KB · Visninger: 67
Så følsomt å lei i dag. Ingen antydning til strek på de testene jeg har. Kroppen gir så mye forskjellige signaler, føler meg litt gal! Tidligtestene mine skulle komme i dag, men ble utsatt til mandag, så det gjore meg ikke mer blid :smiley-ashamed004 Håper dere får en fin helg og mange sterkere streker:Heartred

Så følsomt å lei i dag. Ingen antydning til strek på de testene jeg har. Kroppen gir så mye forskjellige signaler, føler meg litt gal! Tidligtestene mine skulle komme i dag, men ble utsatt til mandag, så det gjore meg ikke mer blid :smiley-ashamed004 Håper dere får en fin helg og mange sterkere streker:Heartred
Håper du får to streker snart :Heartred

Føler meg også litt matt i dag. Har nok hatt litt for høye forhåpninger de siste dagene. Men nå er jeg jekket ganske greit ned :hilarious:
Har blitt to tester i dag, en vanlig på morgenurin og en tidlig test nå i kveld etter å ha holdt meg i 4t. Begge var heeelt blanke.

Men det er i morgen 9dpo det gjelder. Er veldig spent på både temp og test i morgen. Om tempen er høy igjen gir det håp, og strek vil selvfølgelig gi håp! :love017

Er spent på dere andre som nærmer dere og! Veldig imponert over dere som klarer å vente til etter 10-11dpo for første test. Skulle ønske jeg klarte det! :love017

Føler meg også litt matt i dag. Har nok hatt litt for høye forhåpninger de siste dagene. Men nå er jeg jekket ganske greit ned :hilarious:
Har blitt to tester i dag, en vanlig på morgenurin og en tidlig test nå i kveld etter å ha holdt meg i 4t. Begge var heeelt blanke.

Men det er i morgen 9dpo det gjelder. Er veldig spent på både temp og test i morgen. Om tempen er høy igjen gir det håp, og strek vil selvfølgelig gi håp! :love017

Er spent på dere andre som nærmer dere og! Veldig imponert over dere som klarer å vente til etter 10-11dpo for første test. Skulle ønske jeg klarte det! :love017
Krysser fingrene for deg!! Det hadde vært så gøy om tempen gikk opp og du fikk 2 streker :love017

Det blir veldig spennende i morgen! Da er jeg 10 dpo og vanligvis får jeg mye murringer og menssmerter da. + jeg blir godtesyk. Så det blir spennende å se hva tempen sier og kroppen. Jeg er så trøtt, så jeg sier god natt :hilarious:
Gleder meg til å se flere tester i morgen! :woot:

9 dpo og dessverre helt blank test i dag :confused: Vet det er tidlig, men hadde håpet veldig på to streker i dag siden jeg fikk det samme dag med yngste barn. Men tempen er oppe igjen. Så det kan jo kanskje være en ekte festedipp som var i går, som gir utslag først i morgen? :dance008 Vi får se!

Vedlegg

• IMG_3374.jpeg
    IMG_3374.jpeg
    959,2 KB · Visninger: 78
  • IMG_3373.jpeg
    IMG_3373.jpeg
    231,5 KB · Visninger: 78
9 dpo og dessverre helt blank test i dag :confused: Vet det er tidlig, men hadde håpet veldig på to streker i dag siden jeg fikk det samme dag med yngste barn. Men tempen er oppe igjen. Så det kan jo kanskje være en ekte festedipp som var i går, som gir utslag først i morgen? :dance008 Vi får se!
Jeg har trua på at det er festedip :love017 Blir veldig spennende å se i morgen :Heartred

Gøy dere har begynt å teste! Håper dere får babystreker nå framover :Heartred Mens på mandag, føles ut som jeg skal eksplodere av hormoner, tror aldri jeg har hatt så sterk pms før:laughing002:smiley-ashamed004 Har dere noe hyggelige planer for helga?

Back
Topp