E
Elvi
Guest
Så gøy med positive tester
Jeg har plutselig begynt å spotte, 10 dpo.. aldri opplevd før
Jeg har plutselig begynt å spotte, 10 dpo.. aldri opplevd før

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Godt å høre! Jeg skulle akkurat inn og oppdatere med at jeg og er helt sykt trøtt! Jeg hadde to timers kjøretur hjem fra jobb i dag, og trodde knapt jeg skulle klare å holde meg våken. Kjenner også at jeg er skikkelig surJeg kjenner heller ingenting! Bortsett fra at jeg er stuptrøtt, men tipper det er minst like mye mørket og desember!
Hadde aldri tissa på pinne med mistanke nå hadde det ikke vært for at jeg har testet ut Ovitrelle liksom
Alt mannen har sagt i dag har irritert meg, haha, og han har sagt bare vanlige ting. Stakkars
Pleier ikke være sånn i det hele tatt.
Håper dere får en fin helg og mange sterkere streker
Håper du får to streker snartSå følsomt å lei i dag. Ingen antydning til strek på de testene jeg har. Kroppen gir så mye forskjellige signaler, føler meg litt gal! Tidligtestene mine skulle komme i dag, men ble utsatt til mandag, så det gjore meg ikke mer blidHåper dere får en fin helg og mange sterkere streker
![]()

Krysser fingrene for deg!! Det hadde vært så gøy om tempen gikk opp og du fikk 2 strekerFøler meg også litt matt i dag. Har nok hatt litt for høye forhåpninger de siste dagene. Men nå er jeg jekket ganske greit ned
Har blitt to tester i dag, en vanlig på morgenurin og en tidlig test nå i kveld etter å ha holdt meg i 4t. Begge var heeelt blanke.
Men det er i morgen 9dpo det gjelder. Er veldig spent på både temp og test i morgen. Om tempen er høy igjen gir det håp, og strek vil selvfølgelig gi håp!
Er spent på dere andre som nærmer dere og! Veldig imponert over dere som klarer å vente til etter 10-11dpo for første test. Skulle ønske jeg klarte det!![]()

Jeg vil ha litt sterkere tester først + positiv digitalSi ifra om noen skal settes på gravid! Elsker at det er litt streker her inne nå![]()
![]()
![]()

Vi får se!Jeg har trua på at det er festedip9 dpo og dessverre helt blank test i dagVet det er tidlig, men hadde håpet veldig på to streker i dag siden jeg fikk det samme dag med yngste barn. Men tempen er oppe igjen. Så det kan jo kanskje være en ekte festedipp som var i går, som gir utslag først i morgen?
Vi får se!
Blir veldig spennende å se i morgen 
Mens på mandag, føles ut som jeg skal eksplodere av hormoner, tror aldri jeg har hatt så sterk pms før
Har dere noe hyggelige planer for helga?Hurra! Gratulerer så myeTror jeg tørr si du kan sette meg på gravid etter morgenens tester
Vis vedlegget 421872Vis vedlegget 421873