IKM uke 50

Jeg måtte inn der og snike litt. Så en svak antydning til strek, så dette lover godt! Hvor mange DPO er du?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vet faktisk ikke! I utgangspunktet er IKM på onsdag, men hadde en blødning legen mente kunne være festeblødning forrige uke, så han trodde EL hadde vært litt før og IKM den helga her! Så jeg tester mye, er med på to ikm grupper og tar der litt som det kommer ;) noe er på gang, så får bare håpe det blir bedre strek etterhvert ;) er så koselig å diskutere og følge med på hverandre :D
 
TR her også:( Vel vel, da blir d vaksine og juleferie i ned god samvittighet i karibien i år m påfølgende prøving;) Lykke til med spire alle som har og får to streker, og happy humping videre til alle andre;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
TR her også:( Vel vel, da blir d vaksine og juleferie i ned god samvittighet i karibien i år m påfølgende prøving;) Lykke til med spire alle som har og får to streker, og happy humping videre til alle andre;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dumme TR!

Du må ha riktig god ferie da :) Karibien hørtes deilig ut nå i disse kalde månedene vi har her hjemme :glasses9
 
Enda ingen TR, Har passert IKM kan jeg si nå . så det er bare å vente på at hun skal dukke opp, jeg er ikke gravid siden testen var negativ. Jeg tok 2 for å vere helt sikker, begge var negative. Gratulerer til dem som har fått posetive , å krysser fingrene for de som venter å skal teste. stor klem til dem som har fått TR på besøk.
 
Last edited:
Ny test i dag som var helt hvit.. Så enten har det vært kjemisk og det lille snevet av hcg som fantes er på vei bort, eller så fikk jeg tidenes skyggestrek i går :o
 
Enda ingen TR, Har passert IKM kan jeg si nå . så det er bare å vente på at hun skal dukke opp, jeg er ikke gravid siden testen var negativ. Jeg tok 2 for å vere helt sikker, begge var negative. Gratulerer til dem som har fått posetive , å krysser fingrene for de som venter å skal teste. stor klem til dem som har fått TR på besøke.

Den er lei! Håper TR dukker opp snart, sånn at du kan begynne på ny pp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny test i dag som var helt hvit.. Så enten har det vært kjemisk og det lille snevet av hcg som fantes er på vei bort, eller så fikk jeg tidenes skyggestrek i går :o

Så rart! Når er/var IKM?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKM idag, men ingen tegn til tr enda :rolleyes: Selv om jeg fikk negativ test onsdag.. Hadde kun igjen cb digital som jeg tok igår, men den ble ugyldig, da den @#%$! boka kom opp... Bestilt nye tester idag, så om tr ikke dukker opp tester jeg over helga :)
 
IKM idag, men ingen tegn til tr enda :rolleyes: Selv om jeg fikk negativ test onsdag.. Hadde kun igjen cb digital som jeg tok igår, men den ble ugyldig, da den @#%$! boka kom opp... Bestilt nye tester idag, så om tr ikke dukker opp tester jeg over helga :)

Da er det fortsatt håp!
 
Masse murringer her fremdeles. Hatt det slik i en ukes tid nå. Etter nøye etterretning og tenking på den rosa "blødningen" jeg fikk, ser det ut til at ikm blir på tirsdag/onsdag dersom det var eggløsning som skjedde. Skal vente til etter ikm med å teste igjen. Var negativ nå på fredag. Hååååper tr ikke kommer da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Enda ingen TR, Jeg er på dag 3 over IKM , ser ut som mensen har hengt seg opp :confused005. Jeg er så lei av å vente, er ikke gravid , så jeg tar gledelig i mot hun.
 
Back
Topp