IKM uke 50

Wow, plutselig ble det et skikkelig gravidrush her! DET kan man like :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kansje IKM listen burde oppdateres siden en del av de som er blitt gravid står ikke der? å masse gratulerer til dem som er blitt gravide, stor klem til dem som fikk TR.
 
Kansje IKM listen burde oppdateres siden en del av de som er blitt gravid står ikke der? å masse gratulerer til dem som er blitt gravide, stor klem til dem som fikk TR.

IKM-listen oppdateres så snart jeg kan komme meg på en data som ikke har skjerm som peker ut mot alle de andre jeg deler kontor med.

App'en er ikke så god enn med meg for tiden, uheldigvis:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
*god enn=god venn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKM-listen oppdateres så snart jeg kan komme meg på en data som ikke har skjerm som peker ut mot alle de andre jeg deler kontor med.

App'en er ikke så god enn med meg for tiden, uheldigvis:(


Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke helt skjult prøving om du må oppdatere på jobb PC i åpent kontorlandskap. :p
 
Positiv billigstrimmel i dag og, sterkere enn i går. Metallsmak i munnen da jeg våknet, det har jeg aldri opplevd i hele mitt liv. <3


Jeg vil helst vente til fredag med å flyttes til gravid. :) Må passere IKM.

*Taster på app på mobilen*

Jeg var litt kjapp her og flyttet deg visst allerede i dag:rolleyes:
 
Jeg var litt kjapp her og flyttet deg visst allerede i dag:rolleyes:

Det er helt greit. Jeg føler jeg har passert IKM allerede nå som det er blitt kvelden. Pleier alltid å begynne å blø tidlig på dagen, og tempen faller dagen før. Så med høy temp og fortsatt positiv test så er jeg jo gravid. :) :D
 
Ikm 11 desember.. 3 pp..
Mannen har bursdag 9 desember, så det hadde jo vært en fin bursdagsgave hvis filletanta holdt seg borte;-)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det? Ble det en ekstra fin bursdagsgave på mannen i år?
 
I går var IKM og da jeg sto opp skulle jeg ta min siste CB+ som jeg hadde liggende. Og hva skjer? Joda den ble selvfølgelig ugyldig! Kontrollstreken kom ikke skikkelig frem. Men, det kom fram en svak test-strek på den....
Da jeg tørket meg kom det rosa på papiret og jeg tenkte NEI det gikk ikke denne gangen heller :( Var sikker på at tanta kom.
Kom litt friskt blod i ett par timer(typ en liten teskje), men etter det, bare litt rosa på papiret. Har ikke kommet så mye at jeg har behøvd truseinnlegg. Har hatt så sykt mye symptomer denne pp og i tillegg flere tester som har vært ultrasvake.
I dag spottet jeg også litt, har en del menssmerter. Har jo ikke flere g-tester igjen så jeg tok en el test nå og den er positiv! :eek: Har testet med el-tester hele dpo men de har bare vært supersvake.
Kan det være festeblødninger jeg har og er det faktisk mulig at jeg er gravid!?!? :anyone
 
I går var IKM og da jeg sto opp skulle jeg ta min siste CB+ som jeg hadde liggende. Og hva skjer? Joda den ble selvfølgelig ugyldig! Kontrollstreken kom ikke skikkelig frem. Men, det kom fram en svak test-strek på den....
Da jeg tørket meg kom det rosa på papiret og jeg tenkte NEI det gikk ikke denne gangen heller :( Var sikker på at tanta kom.
Kom litt friskt blod i ett par timer(typ en liten teskje), men etter det, bare litt rosa på papiret. Har ikke kommet så mye at jeg har behøvd truseinnlegg. Har hatt så sykt mye symptomer denne pp og i tillegg flere tester som har vært ultrasvake.
I dag spottet jeg også litt, har en del menssmerter. Har jo ikke flere g-tester igjen så jeg tok en el test nå og den er positiv! :eek: Har testet med el-tester hele dpo men de har bare vært supersvake.
Kan det være festeblødninger jeg har og er det faktisk mulig at jeg er gravid!?!? :anyone

Det håper jeg virkelig! Positiv el-test kan jo bety gravid, men man kan jo ikke stole helt på dem. Ingen butikker i nærheten som selger g-tester da? Ble skikkelig spent nå, jeg!
 
Det håper jeg virkelig! Positiv el-test kan jo bety gravid, men man kan jo ikke stole helt på dem. Ingen butikker i nærheten som selger g-tester da? Ble skikkelig spent nå, jeg!

Jo, det er det. Men kommer meg ikke noe sted akkurat nå :(
Får ikke kjøpt før i morgen.....
Ja, jeg er helt skjelven! Har testet ved IKM før også med el-tester og de har vært supersvake.
Blir jo nervevrak av det her! :confused:
 
Grattis til alle med positiv :D
Her kom nok tanta gitt, har vært så stressa siste mnd , går nok ikke før jeg roer ned ;)
Sparte siste testen da.
 
Grattis til alle med positiv :D
Her kom nok tanta gitt, har vært så stressa siste mnd , går nok ikke før jeg roer ned ;)
Sparte siste testen da.

Æsj, så kjipt! Du får henge deg på oss som håper på nyttårsspirer :)
 
Back
Topp