IKM uke 50

Jo, det er det. Men kommer meg ikke noe sted akkurat nå :(
Får ikke kjøpt før i morgen.....
Ja, jeg er helt skjelven! Har testet ved IKM før også med el-tester og de har vært supersvake.
Blir jo nervevrak av det her! :confused:

Haha, det forstår jeg! Jeg gleder meg til å se en positiv g-test fra deg i morgen!
 
ImageUploadedByBV Forum1386916132.008535.jpg

ImageUploadedByBV Forum1386916151.357357.jpg


Det er samme testen på begge bildene, men det første kom den streken etter nesten 4 min.. Og det siste bilde etter 10 min!!

Er den første ugyldig? Hehe

Jeg er 1 dag over ikm...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ble negativ test :( , valgte å teste på IKM dagen. da er det å vente på TR :( håper dere andre får posetiv ! Jeg håpe på neste PP lykkes det.
 
Last edited:
Tusen takk for gratulasjoner! :)

Lykke til i ny pp til alle som har fått besøk av dustetanta!!!!! :smiley-angry007 Jeg krysser fingrene for dere!:signs003
 
Ble negativ test :( , valgte å teste på IKM dagen. da er det å vente på TR :( håper dere andre får posetiv ! Jeg håpe på neste PP lykkes det.

Er ikke sikkert tr kommer, du kan jo vær gravid selv om testen er negativ :) Krysser fingrene for deg :)
 
Jeg er på dag 28, det vil si jeg hadde tr 16 nov. Men syklusen min er ustabil uansett , så tr pleier av og til være forsinket. Testen jeg tok viste med en gang negativ enda jeg ventet en stunn i håp om at det komm en lys strek . Jeg så ikke en skygge strek en gang. Jeg har mine tvil. Husker da jeg var gravid med første så filkk jeg en sterk strek. :(
 
Last edited:
Negativ test her idag :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Bare å stryke meg fra lista. Mensen dukker ikke opp! Men skal bli prøverør :) så får hjelp for å få mensen på mandag :)
 
Det er samme testen på begge bildene, men det første kom den streken etter nesten 4 min..

Alt innen 5 min er gyldig, så da er du GRAVID!!
Gratulerer så masse!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare å stryke meg fra lista. Mensen dukker ikke opp! Men skal bli prøverør :) så får hjelp for å få mensen på mandag :)

Du får ha masse lykke til da!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:/ da er det vel over og ut denne gang for oss også.. tok test i mårest. Negativ :( var til lege/gyn i dag for å ta en masse blodprøver, hormonprøver ++ fikk de til å ta en hcg prøve for å være helt sikker på at jeg ikke er gravid. Men den var og såklart negativ :( så da er det bare å fortsette prøvinga.. har IKM i dag.. og i gen tegn til at mensen kommer enda heller. Så det er litt rart.. men får vel bare sette seg ned og vente på tanta :(
 
Jeg fikk en kjempesvak strek før tidsfristen i dag, så kan se ut som noe er på gang :)
 
:/ da er det vel over og ut denne gang for oss også.. tok test i mårest. Negativ :( var til lege/gyn i dag for å ta en masse blodprøver, hormonprøver ++ fikk de til å ta en hcg prøve for å være helt sikker på at jeg ikke er gravid. Men den var og såklart negativ :( så da er det bare å fortsette prøvinga.. har IKM i dag.. og i gen tegn til at mensen kommer enda heller. Så det er litt rart.. men får vel bare sette seg ned og vente på tanta :(

Så dumt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
La ut bilde på IKM uke 51 ettersom jeg deltar litt der og, er sånn midt imellom ;) har det ikke her nå! Men der så de streken min :D
 
La ut bilde på IKM uke 51 ettersom jeg deltar litt der og, er sånn midt imellom ;) har det ikke her nå! Men der så de streken min :D

Jeg måtte inn der og snike litt. Så en svak antydning til strek, så dette lover godt! Hvor mange DPO er du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp