IKM uke 50

Enda ingen TR, Jeg er på dag 3 over IKM , ser ut som mensen har hengt seg opp :confused005. Jeg er så lei av å vente, er ikke gravid , så jeg tar gledelig i mot hun.

Åh nei, det der er så kjedelig! Hvis hun ikke kan holde seg lagt vekke, bør hun ihvertfall være høflig nok til å komme til avtalt tid!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enda en negativ nyhet å være urolig for , jeg fikk høre også at mannen har sjekket seg for å finne ut alt er vell med han, siden han har hat vondt i pungen i det siste å det har vart veldig lenge, prøven viser at han har en blødning inni den ene testikkelen , å det er ikke bra om ikke han oppereres så kansje han kan bli steril. Å den opperasjonen koster veldig mye penger som ingen av oss har penger til. 14 000 kr å det er kansje ikke så veldig mye , men vi har ikke så god inntekt noen av oss. så det er virkelig i knipe. om han venter for lenge så kan det utvikle seg til verre at det ikke er sjangs å gjøre noe. Å så nå som det var første prøve preioden . hadde ikke tenkt å få sånn nyhet.
 
Uff.. d va leit å høre. Håper det ordne seg for dere. Men så rart at det er dere som må betale for en nødvendig operasjon. Skjønte ikke helt den delen. :eek:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oj, det hørtes virkelig alvorlig ut! Syntes også at det var rart at dere må betale for en nødvendig operasjon!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nye nytt fra deg? TR eller positiv test? :)

Ingen av delene enda. Negativ test på fredag. I forhold til det jeg tror var el, er ikm i morgen. Murrer veldig mye, gjort det i en ukes tid. Kjennes ut som kynnere/masrier når jeg er i god bevegelse (som da jeg småløp mellom regndråpene inn på en butikk tidligere idag) så det er kraftige murringer. Tenker å teste på nytt fredag/lørdag dersom tr ikke dukker opp :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Grunnen til at en må betale er fordi han er ikke Norsk og har ikke norsk statsborgerskap. så det gjør det hele vanskelig. ikke har han fått oppholdstillatelse helt enda. :(
 
IKM igår men fortsatt ingen tr på besøk.. Venter på tester i posten :) testet onsdag morgen, den var negativ.. Håper på sen positiv, om ikke kan tr bare komme..
 
Kansje dumt å spørre om sånt her, men selv om det blør inn i den ene testikkelen til mannen, er det da lurt å humpe i vei om jeg skulle finne EL nå på neste PP? Han skal ta opperasjon men har ikke fått noe dato enda han får det i dag når han skal spørre legen sin om hendvisning til opperasjon, fikk gode nyheter i går at det kan løse seg alikevel for oss :), vi begge har vært veldig flink å spare opp litt penger hver måned siden om vi skulle komme i knipe så har vi litt å hjelpe oss av, å jeg fikk veldig mye utbetalt nå i desember siden det er jul å ikke noe skatt er trekt. å den opperasjonen er veldig viktig !!
 
Det vet jeg ingenting om. Du kan jo ringe legen å høre med han/hun :)
Evt. google litt, finner masse nyttig (og unyttig) info på nettet :)

Så kjekt at han skal ta operasjonen, det er jo en veldig viktig operasjon :)
Dere kan jo snakke med nav om det er noen hjelpemidler dere kan benytte dere av.
 
Jeg er så glad nå, mannen har fått time for opperasjon alerede 7 januar , er det vår lykke dag eller hehe det trengte vi nå etter den dårlige nyheten, å vi kunne vist bare humpe i vei det var ingen risiko for mere skader , det mente legen hans :) så da satser vi på neste pp så lykkes det;);)
 
Jeg er så glad nå, mannen har fått time for opperasjon alerede 7 januar , er det vår lykke dag eller hehe det trengte vi nå etter den dårlige nyheten, å vi kunne vist bare humpe i vei det var ingen risiko for mere skader , det mente legen hans :) så da satser vi på neste pp så lykkes det;);)

Så flott da! Lykke til, både med aksjelegging og operasjon :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er nå 4 dager over IKM. Og ingen tegn til TR... men jeg er ikke gravid! :/ tok test morgenen på ikm dagen.. negstiv såklart.. var og da til gyn for å ta en masse hormonprøver ++. Fikk da og gyn til å bestille hcg-blodprøve. De sa den og var negativ. Så da kan jeg vel ikke være gravid?? Når til og med hcg-blofprøve var negativ på ikm dagen. Eller kan det hende det enda var fortidlig å ta test og blodprøve??
Er vel bare å vente på tanta da. Om jeg ikke er gravid kan hun helst bare komme fort så vi får begynt med neste pp!!..
 
Jeg er nå 4 dager over IKM. Og ingen tegn til TR... men jeg er ikke gravid! :/ tok test morgenen på ikm dagen.. negstiv såklart.. var og da til gyn for å ta en masse hormonprøver ++. Fikk da og gyn til å bestille hcg-blodprøve. De sa den og var negativ. Så da kan jeg vel ikke være gravid?? Når til og med hcg-blofprøve var negativ på ikm dagen. Eller kan det hende det enda var fortidlig å ta test og blodprøve??
Er vel bare å vente på tanta da. Om jeg ikke er gravid kan hun helst bare komme fort så vi får begynt med neste pp!!..

Vil tro at hcg-prøve tatt hos lege vil være ganske presis, men dette kan jeg veldig lite om.

Ja, hvis man ikke er gravid, er jeg helt enig i at tanten bare kan komme, sånn at man kan begynne på ny pp.

Så at du var på pp1. Min pp1 var en del dager lengre enn det de andre pp'ene har vært, så kan være at kroppen bare venner seg til å gå uten prevansjon.
 
Men det rare er at jeg er helt sikker på at jeg hadde EL den 29.11 da jeg da var til gyn. Som så det på UL!! Trodde EL alltid kom 14 dager før tr jeg!? Eller at tr alltid kommer 14 dager etter EL.. så hvorfor har da ikke tr kommet enda til meg? :/
 
Back
Topp