IKM uke 50

Huff! :( Det er jo virkelig ikke noe alle kan velge? Når det er på tide med nestemann?

Nesten så du burde svare: "Ja, hadde det bare vært så enkelt så ønsker vi oss veldig en til!" Da får de vel litt og tenke på.
jeg sa faktisk noe lignende til Tanta mi, hjalp ei stund, men nå er det på igjen. Jeg skjønner ikke at folk ikke kan tenke før de snakker, jeg har sluttet å mase på alle, spør ingen om slik lenger, vet hvor vondt det er nå ja..,
 
jeg sa faktisk noe lignende til Tanta mi, hjalp ei stund, men nå er det på igjen. Jeg skjønner ikke at folk ikke kan tenke før de snakker, jeg har sluttet å mase på alle, spør ingen om slik lenger, vet hvor vondt det er nå ja..,
Huff, det er vondt vil jeg tro.. Du får svare dem så de skjønner det en gang for alle :)
 
Tror plutselig jeg hører hjemme her jeg, tok en test i dag med supersvak strek og hvis den blir sterkere de neste dagene har jeg hatt EL før forventet og IKM denne uka :D ingen anelse hvilken dato da!
 
Hihi.. Ja, hipp hipp hurra! :) :D

Hvor lenge blir teksten værende synlig på testen? Vil vise til mannen, men det blir kanskje fort borte? :dontknow

På min CB vistes teksten i 2 døgn :)
 
jeg sa faktisk noe lignende til Tanta mi, hjalp ei stund, men nå er det på igjen. Jeg skjønner ikke at folk ikke kan tenke før de snakker, jeg har sluttet å mase på alle, spør ingen om slik lenger, vet hvor vondt det er nå ja..,

Æsjda. Du får se om du kan finne på noe så spydig at de virkelig forstår at de skal holde kjeft resten av livet. :angry5 Det er jo ikke vondt ment, helt sikkert ikke, men det er jo ikke hyggelig for deg nå. :(
 
Hmmm.. tok en titt på testen fra morgenen og synes jeg kan skimte noe der.. Lenge etter tidsfristen da.. noen som har erfaring med a1 testene? Er 12 dpo så burde vel komme frem på en test nå hvis jeg hadde vært gravid ?
 
Hmmm.. tok en titt på testen fra morgenen og synes jeg kan skimte noe der.. Lenge etter tidsfristen da.. noen som har erfaring med a1 testene? Er 12 dpo så burde vel komme frem på en test nå hvis jeg hadde vært gravid ?

Så spennende! :) Det er mange som ikke får positiv før de er 15-16-17 dpo også, så 12 dpo er egentlig fortsatt tidlig det altså.
 
Så spennende! :) Det er mange som ikke får positiv før de er 15-16-17 dpo også, så 12 dpo er egentlig fortsatt tidlig det altså.

Satser på det! Er vel også ca 12 i dag, jeg har hatt skikkelige stikkinger i det jeg tror er v eggstokk, skjønner ikke dette. Tok en test i sted, synes jeg kan se en kontur av streken hvis jeg ser godt nok, men det er kanskje vanlig? CB test
 
Satser på det! Er vel også ca 12 i dag, jeg har hatt skikkelige stikkinger i det jeg tror er v eggstokk, skjønner ikke dette. Tok en test i sted, synes jeg kan se en kontur av streken hvis jeg ser godt nok, men det er kanskje vanlig? CB test

Det er alltid spennende når man kan ane "noe" i starten av testingen. Du får se hva som skjer de neste dagene da, spennende. :)
 
Satser på det! Er vel også ca 12 i dag, jeg har hatt skikkelige stikkinger i det jeg tror er v eggstokk, skjønner ikke dette. Tok en test i sted, synes jeg kan se en kontur av streken hvis jeg ser godt nok, men det er kanskje vanlig? CB test

Jeg har også hatt en del stikninger, samt mensmurringer i dag.. stikker også inni brystene! Veldig spent (og håpefull ♥)
 
20131211_061035-1.jpg Flere som ser enn svaaaak strek? Eller er det bare skygge strek?
 
Positiv billigstrimmel i dag og, sterkere enn i går. Metallsmak i munnen da jeg våknet, det har jeg aldri opplevd i hele mitt liv. <3


Jeg vil helst vente til fredag med å flyttes til gravid. :) Må passere IKM.

*Taster på app på mobilen*
 
Bare minner på dette jeg. Ser at jeg ikke er skrevet på tr listen.
Fikk tr ikveld jeg. Så da er det på hodet inn i pp 16. Reiser om 18 dager så det var jo det for det beste denne gangen mtp malariamedisin og vaksiner. Men skuffet allikevel. .........og lei. Lykke til til resten av dere som venter på positiv test. Og gratulerer til de som er blitt gravid. En kjempeklem til dere som har fått tr.

♥ fra min elskede duppedings ♥


♥ fra min elskede duppedings ♥
 
Da fortalte jeg til mannen i går, det gikk ikke helt etter planen. Jeg fikk mini til å ta testen med seg i hånden å gi den til pappaen, men han så ikke på den en gang, han tok den bare fra mini å la den på bordet.Jeg gikk å hentet den, skiftet bleie på mini å forsøkte igjen. Denne gangen så pappen på den, "Hva er dette for noe, gravid? hø? Er du gravid? nai du er ikke det" så la han fra seg testen igjen. hvor dum kan man bli. han trudde ikke det var en "ekte" test siden det stod på en digital :mad:

Han måtte til slutt lese bruksanvisningen for å tru på meg at den var ekte. :angry2:angry3:angry4:angry5:argue:smiley-angry019:smiley-angry016
Er det mulig? Men han ble nå kjempe glad når han forstod at den var ekte. :wav
 
Back
Topp