IKM uke 50

20 des pp 1

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da tror jeg du skal over i gruppen for uke 51:) Velkommen som prøver!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei

Jeg fikk svak test etter tidsfristen i morges.
Blir spennende dager fremover :)
 
Gratulerer til dere med positiv test :)
I dag tok såklart tesyetrollet her overhånd.. tok en test i sta (ble morgen urin da jeg har gått å holdt meg) men den var såklart negativ me CB.. :/ men er bare 10 eller 11 dpo i dag. Så satser på at det bare er fortidlig! Frykter tr som fy!! :( skal holde trollet borte nå og ikke teste før over ikm og håpe ikke tr kommer!!
 
Gratulerer så masse!


Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk, nå er jeg så lykkelig. Men føler meg litt drit som sitter her og er så glad, så er det mange som har fått tr :( Håper dere snart får en spire alle sammen <3
 
Tusen takk, nå er jeg så lykkelig. Men føler meg litt drit som sitter her og er så glad, så er det mange som har fått tr :( Håper dere snart får en spire alle sammen <3

Du kan ikke føle deg dritt når du har fått positiv test! Du skal være glad! :) Det er jo hele meningen med FS, vi vil jo at alle skal flytte ut etter hvert? :) Det hjelper jo ingen at flere får tr når man har fått tr selv (det sier jeg hver gang, at når tanta først har kommet til meg kan hun værsågod å la være å sende slektningene sine på besøk til alle dere andre også). Nå har jeg ikke fått tr enda jeg da, og håper jeg ikke får besøk, men jeg mener det gjelder uansett jeg. Det skal jo være lov å være glad inne på FS (vi har til og med en jubeltråd)!

Jeg er forresten helt enig i at alle som har fått besøk av tr nå må ha masse lykke til i ny pp, og håper alle snart får en spire! :)
 
Du kan ikke føle deg dritt når du har fått positiv test! Du skal være glad! :) Det er jo hele meningen med FS, vi vil jo at alle skal flytte ut etter hvert? :) Det hjelper jo ingen at flere får tr når man har fått tr selv (det sier jeg hver gang, at når tanta først har kommet til meg kan hun værsågod å la være å sende slektningene sine på besøk til alle dere andre også). Nå har jeg ikke fått tr enda jeg da, og håper jeg ikke får besøk, men jeg mener det gjelder uansett jeg. Det skal jo være lov å være glad inne på FS (vi har til og med en jubeltråd)!

Jeg er forresten helt enig i at alle som har fått besøk av tr nå må ha masse lykke til i ny pp, og håper alle snart får en spire! :)

Du har jo selvfølgelig helt rett, jeg har alltid blitt glad når de fine damene her inne flytter til gravid forum :D
Jeg har jo ikke ikm før i morgen, men har trua på at spiren kommer til å sitte fint å trygt frem til august :D
 
Du har jo selvfølgelig helt rett, jeg har alltid blitt glad når de fine damene her inne flytter til gravid forum :D
Jeg har jo ikke ikm før i morgen, men har trua på at spiren kommer til å sitte fint å trygt frem til august :D

Ja, den skal sitte frem til august (og da skal du glede deg til å få den ut). :) :D
 
Ja, den skal sitte frem til august (og da skal du glede deg til å få den ut). :) :D

Jeg vet at mange gruer seg til fødselen, men jeg gleder meg faktisk hehe. Det gjør jo vondt, så jeg vet ikke helt hva det er, men kanskje jeg liker sykehus, eller at all oppmerksomheten er på deg, så er det jo så fin belønning etter all jobbingen :D
 
Jeg vet at mange gruer seg til fødselen, men jeg gleder meg faktisk hehe. Det gjør jo vondt, så jeg vet ikke helt hva det er, men kanskje jeg liker sykehus, eller at all oppmerksomheten er på deg, så er det jo så fin belønning etter all jobbingen :D

Ja, selve fødselen er jo en sak, jeg mente mer totalt sett jeg. De fleste gleder seg jo til å møte spireliten når de nærmer seg termin. Veldig fint at du ikke gruer deg da! :) Det er nok ikke så gøy når man gruer seg veldig.
 
Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."

Streken kom etter 60 sekunder....

Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere.)

Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.

Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.

imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118

Lille spire, klor deg fast! :love7
 
Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."

Streken kom etter 60 sekunder....

Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere.)

Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.

Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.

imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118

Lille spire, klor deg fast! :love7
Jeg blir så glad av å se CB digital tester hvor det står gravid på :) Håper virkelig lille spiren deres sitter bomfast til august Lykkeliten_86 :) Jippiii!!
 
Jeg blir så glad av å se CB digital tester hvor det står gravid på :) Håper virkelig lille spiren deres sitter bomfast til august Lykkeliten_86 :) Jippiii!!

Tusen takk! :) :D Jeg er helt ute av meg selv akkurat nå. Jeg er jo fremdeles redd for kjemisk, men jeg har aldri fått sterkere og sterkere og digital før. Det har jo alltid dabbet av etter en dag eller to, og aldri utviklet seg til skikkelig strek. <3 Oj oj.. Oj, nå ble det mye her og. Sorry. :p Litt på tuppa akkurat nå.
 

Hihi.. Ja, hipp hipp hurra! :) :D

Hvor lenge blir teksten værende synlig på testen? Vil vise til mannen, men det blir kanskje fort borte? :dontknow
 
Back
Topp