IKM uke 50

Det lurer jeg også på, men trur ikke den går bort.

Jo, jeg har hørt at det går bort. Det er jo et batteri inni og (ja, jeg har tatt fra hverandre en tidligere) så det må jo gå bort uansett til slutt, men har hørt at det bare er synlig en viss periode. Aner ikke hvor lenge.
 
Gratulerer!! :D bra noen av oss får positiv så tidlig :) du er 11 dpo i dag??
Håper lille klorer seg godt fast :)

Ja, jeg er 11 dpo. :) Takk for lykkeønskninger! :) Nå har jeg bare veldig lyst til å passere IKM (og egentlig hele uke 4 sånn at jeg ikke lenger har kjemiske).
 
Jeg måtte se på min igjen, står der enda, testet for ca 5 timer siden :)
 
Jeg måtte se på min igjen, står der enda, testet for ca 5 timer siden :)

JIPPI! Da står det der når mannen kommer hjem fra jobb. <3 Det er egentlig det viktigste, etter det er det jo ikke så farlig. Jeg har jo tatt bilder av den allerede. :p
 
Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."

Streken kom etter 60 sekunder....

Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere.)

Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.

Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.

imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118

Lille spire, klor deg fast! :love7
gratulerer så masse :))
 
Håper det står til mannen min kommer hjem også hehe ;)

Ja! :) ;) Nå leste jeg pakningsvedlegget på nytt og der står det at "Resultatet vises i displayet i ca. 24 timer". :)
 
ja det synes jeg også. Har forståelse for at det ikke kan klaffe med engang, men hvorfor folk skal streve flere år, det skjønner jeg ikke :((
Det har jeg også forståelse for, men gang på gang er så.... ja... har ikke ord! Blir bare irritert over det, hvorfor kan man ikke bare få det til liksom? Og hvorfor kan ikke alt bare være normalt slik at det kan gå når man ønsker det? Neei, man blir ikke mindre irritert av å sitte sånn.. hehe :p
 
Det har jeg også forståelse for, men gang på gang er så.... ja... har ikke ord! Blir bare irritert over det, hvorfor kan man ikke bare få det til liksom? Og hvorfor kan ikke alt bare være normalt slik at det kan gå når man ønsker det? Neei, man blir ikke mindre irritert av å sitte sånn.. hehe :p
å hvorfor må alle rundt mase om at det er på tide med en til, det gjør så vondt :((
 
å hvorfor må alle rundt mase om at det er på tide med en til, det gjør så vondt :((

Huff! :( Det er jo virkelig ikke noe alle kan velge? Når det er på tide med nestemann?

Nesten så du burde svare: "Ja, hadde det bare vært så enkelt så ønsker vi oss veldig en til!" Da får de vel litt og tenke på.
 
Back
Topp