IKM uke 50 <3

CD 11 idag. Tester ikke etter El, men den er estimert til torsdag. Har små murringer idag som jeg også hadde i dagene før El sist syklus

Cd 10, ikke begynt å teste enda men begynner nok i kveld. Ble gravid på dag 12 sist, men forrige syklus ikke eggløsning før dag 17.. så det blir vel en gang der i mellom at eggløsningen skjer :)

CD16 idag og håpar EL dukkar opp :)
Andre som har starta testingen?
CD13 i dag og ingen utslag på eggløsningstester! Regner med positiv i morgen eller onsdag :happy: meeen, det spørs om vi får lagt inn aksjer denne måneden. Min kjære falt ganske stygt i helgen, og han klarer såvidt å gå (vondt i ryggen). Så håper egentlig at EL lar vente på seg, så han blir litt bedre!

CD 20 og dag 10 med høy på monitor og negativ EL-test. Tempen gikk opp igjen idag, så håper den går ned igjen imorgen og at EL er da:smiley-angelic001 Har igjen fått murringer og EL-slim, så satser på at lå slipper egget. Hatt nesten positive i 10 dager:smiley-angelic006

20201123_100944.jpg

CD13 i dag og ingen utslag på eggløsningstester! Regner med positiv i morgen eller onsdag :happy: meeen, det spørs om vi får lagt inn aksjer denne måneden. Min kjære falt ganske stygt i helgen, og han klarer såvidt å gå (vondt i ryggen). Så håper egentlig at EL lar vente på seg, så han blir litt bedre!
Uffda, vond rygg er ikkje noko særlig, god bedring til din kjære :) da er det jo greit om EL lar vente litt på seg allikevel :D

Cd 16 og fortsatt svake testar :wtf:
Tek ny test i ettermiddag. Kjenner på litt stikkinger idag, så muligens noko på gang :smiley-angelic006

Vedlegg

• D423B0DF-CCA4-497B-9D73-F8C0BAF34BAB.jpeg
    D423B0DF-CCA4-497B-9D73-F8C0BAF34BAB.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 85

Huff da, ønsker mannen en riktig god bedring og at EL lar litt vente på seg:Heartred

Cd 16 og fortsatt svake testar :wtf:
Tek ny test i ettermiddag. Kjenner på litt stikkinger idag, så muligens noko på gang :smiley-angelic006

Håper EL er rett rundt hjørnet:D

God bedring til din kjære!

Hvilke dager er det "viktigst" å få lagt inn aksjer på? Her prøver vi å hygge oss annenhver dag :p men er det noen av dagene vi bør fokusere mer på enn andre?

Positive tester både i går og i dag, men samboer e selvfølgelig blitt sjuk :( så da utgår nok prøvingen denne perioden.

Positive tester både i går og i dag, men samboer e selvfølgelig blitt sjuk :( så da utgår nok prøvingen denne perioden.
Huff, så kjedelig :bored: også akkurat på eggløsning da!

Hvilke dager er det "viktigst" å få lagt inn aksjer på? Her prøver vi å hygge oss annenhver dag :p men er det noen av dagene vi bør fokusere mer på enn andre?
Jeg er ingen ekspert, men mener å ha lest at 1-2 dager før eggløsning er optimalt, for da rekker svømmerne opp og er klare når egget slipper :) Uansett, så skal jo annenhver dag holde i massevis!

Jeg hopper over fra ikm uke 49 :)

Minemin - 31 - PP5 - B3 - el usikker - ikm usikker

Jeg venter fortsatt på EL. Er på cd 21 og monitoren viser bare høy. Har testet med strimler, men gikk tom før helgen og ga vel egentlig opp. Håper jeg får tegn på el denne uka eller at monitoren slår ut på maks :)

Ånei, så kjedelig:( Ønsker mannen en riktig god bedring:happy:

Back
Topp