Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

CD13 i dag og ingen utslag på eggløsningstester! Regner med positiv i morgen eller onsdagCD16 idag og håpar EL dukkar opp
Andre som har starta testingen?
meeen, det spørs om vi får lagt inn aksjer denne måneden. Min kjære falt ganske stygt i helgen, og han klarer såvidt å gå (vondt i ryggen). Så håper egentlig at EL lar vente på seg, så han blir litt bedre!
Har igjen fått murringer og EL-slim, så satser på at lå slipper egget. Hatt nesten positive i 10 dager
Uffda, vond rygg er ikkje noko særlig, god bedring til din kjæreCD13 i dag og ingen utslag på eggløsningstester! Regner med positiv i morgen eller onsdagmeeen, det spørs om vi får lagt inn aksjer denne måneden. Min kjære falt ganske stygt i helgen, og han klarer såvidt å gå (vondt i ryggen). Så håper egentlig at EL lar vente på seg, så han blir litt bedre!
CD13 i dag og ingen utslag på eggløsningstester! Regner med positiv i morgen eller onsdagmeeen, det spørs om vi får lagt inn aksjer denne måneden. Min kjære falt ganske stygt i helgen, og han klarer såvidt å gå (vondt i ryggen). Så håper egentlig at EL lar vente på seg, så han blir litt bedre!

Cd 16 og fortsatt svake testar
Tek ny test i ettermiddag. Kjenner på litt stikkinger idag, så muligens noko på gang![]()
God bedring til din kjære!CD13 i dag og ingen utslag på eggløsningstester! Regner med positiv i morgen eller onsdagmeeen, det spørs om vi får lagt inn aksjer denne måneden. Min kjære falt ganske stygt i helgen, og han klarer såvidt å gå (vondt i ryggen). Så håper egentlig at EL lar vente på seg, så han blir litt bedre!
Krysser fingrene!Cd 16 og fortsatt svake testar
Tek ny test i ettermiddag. Kjenner på litt stikkinger idag, så muligens noko på gang![]()
Usjda. Håper han blir raskt frisk!Positive tester både i går og i dag, men samboer e selvfølgelig blitt sjukså da utgår nok prøvingen denne perioden.
Huff, så kjedeligPositive tester både i går og i dag, men samboer e selvfølgelig blitt sjukså da utgår nok prøvingen denne perioden.
også akkurat på eggløsning da!Jeg er ingen ekspert, men mener å ha lest at 1-2 dager før eggløsning er optimalt, for da rekker svømmerne opp og er klare når egget slipperHvilke dager er det "viktigst" å få lagt inn aksjer på? Her prøver vi å hygge oss annenhver dagmen er det noen av dagene vi bør fokusere mer på enn andre?
Positive tester både i går og i dag, men samboer e selvfølgelig blitt sjukså da utgår nok prøvingen denne perioden.