IKM uke 50 <3

Mhm, skjønner det godt, vi har ikke sex om vi ikke føler for det:) Orker ikke pliktsex:oops: Prøver å legge inn aksjer hver 2.dag. La inn baby-aksjer i natt:rolleyes: Ser ut som EL kommer idag hos meg, håper den også kommer hos deg snart:Heartred

Jeg har en del smerter nå, men usikker på om det er el-smerter eller noe annet o_O samboeren drsr i morgen og jeg ser han ikke før på fredag, så er typisk om el kommer i morgen :oops:

Jeg har en del smerter nå, men usikker på om det er el-smerter eller noe annet o_O samboeren drsr i morgen og jeg ser han ikke før på fredag, så er typisk om el kommer i morgen :oops:

Om dere legger inn aksjer ikveld, så er dere sikret i tilfelle EL er ila de neste dagene:angel5 Håper for deg:Heartred

Testen ble positiv igjen, har murringer ennå, men var helt ille flere timer før i ettermiddag- så tror EL er idag, spent på tempen imorgen:rolleyes:
20201124_192644.jpg

CD17 og ingen EL enda :( blir vel lang syklus denne gangen da .. Testene blir ikkje sterkare :wtf: Så frustrerande :sorry:

Veldig kjedelig med lange sykluser! da vi prøvde på barn nr 2 Hadde jeg sykluser på opp til 62 dager håper det snart kommer positive EL tester hos deg

Helt sikker på at EL er nå:D Fått veldig positive tester, slikt jeg er vant med:joyful: Nå må det bare være gullegget:smiley-angelic001
20201124_204343.jpg

Kveldens EL test :love2

Vedlegg

• A3081E9E-5E1E-4213-A2C8-782450C5FDFA.jpeg
    A3081E9E-5E1E-4213-A2C8-782450C5FDFA.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 97
Ja, hatar denne ventetida :( har ikkje kjent til EL smerter eller slim idag heller, så får berre vente i spenning på når den bestemmer seg å komme :wtf:

Har du vanligvis en stabil syklus?:bookworm: Jeg har både korte og lange:shifty: Er så kjipt å vente, vente og vente litt til:arghh: Håper sånn at eggløsningen din er rett rundt hjørnet:Heartred

Har du vanligvis en stabil syklus?:bookworm: Jeg har både korte og lange:shifty: Er så kjipt å vente, vente og vente litt til:arghh: Håper sånn at eggløsningen din er rett rundt hjørnet:Heartred
Den pleier være veldig stabil ja, så trudde virkelig den kom til vanlig tid denne gangen :) var 2 dagar før forrige gang, men ellers så er det nesten på dagen med både el og tr.
Håpar eg og :Heartred satsar på gullegget for deg denne pp :Heartred

Den pleier være veldig stabil ja, så trudde virkelig den kom til vanlig tid denne gangen :) var 2 dagar før forrige gang, men ellers så er det nesten på dagen med både el og tr.
Håpar eg og :Heartred satsar på gullegget for deg denne pp :Heartred

Hmmm, disse kroppene våre er noen rare greier:bookworm: For brått kan man innimellom få en syklus som er helt motsatt av det man pleier:bored: Og det er jo nokså irritende når man går og venter, venter og venter litt mer på EL:rulez Håper EL-testen din er positiv imorgen:Heartred Takk, håper det er gullegget til oss alle nå denne gangen:love7

Vi har prøvd, men ser ut som det går dårlig med aksjer :( funka ikke helt for samboeren :(

Krysser fingrene for deg!

Ånei, så synd det ikke gikk:( blir det for "mye" for han?:(

Back
Topp