IKM uke 50 <3

Jeg hopper over fra ikm uke 49 :)

Minemin - 31 - PP5 - B3 - el usikker - ikm usikker

Jeg venter fortsatt på EL. Er på cd 21 og monitoren viser bare høy. Har testet med strimler, men gikk tom før helgen og ga vel egentlig opp. Håper jeg får tegn på el denne uka eller at monitoren slår ut på maks :)

Håper vi begge snart får EL, frøken:smiley-angelic001

Hvilke dager er det "viktigst" å få lagt inn aksjer på? Her prøver vi å hygge oss annenhver dag :p men er det noen av dagene vi bør fokusere mer på enn andre?

Viktigste er 1 til 2 dager før, så sædceller ligger klar å venter på egget:angel5

Cd 10, første el-test, venter i spenning i dagene som kommer!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    14,7 KB · Visninger: 98
CD 15 i dag, appen sier det er eggløsning.... Tok test kl 12 og 23 men ingen utslag. Mensen kom 3 dager før tiden sist, så jeg vet ikke hvordan jeg går frem nå. Kanskje bare vente på mensen og begynne på nytt derfra, for så å teste EL fra ca dag 10? :sorry:

CD 15 i dag, appen sier det er eggløsning.... Tok test kl 12 og 23 men ingen utslag. Mensen kom 3 dager før tiden sist, så jeg vet ikke hvordan jeg går frem nå. Kanskje bare vente på mensen og begynne på nytt derfra, for så å teste EL fra ca dag 10? :sorry:
Med nylig avsluttet prevensjon kan syklus være helt på jordet. Kan nok lønne seg å starte å teste tidligere neste syklus, men også gjerne fortsette å teste denne syklusen

CD 21 og endelig ser det ut som EL er på gang:smiley-angelic005 Redd for å håpe for mye, for hatt nesten positive i en uke i strekk, for så å bli helt negative, for så å bli omtrent positive igjen. Har el-slim og murringer. Kom igjen nå, EL:angel5 Lagt inn baby-aksjer i natt:joyful: Og tempen gikk ned, så håper at EL er nå. Tester utover dagen igjen:)

20201124_091925.jpg

20201124_091439.jpg

20201124_091843.jpg

CD 21 og endelig ser det ut som EL er på gang:smiley-angelic005 Redd for å håpe for mye, for hatt nesten positive i en uke i strekk, for så å bli helt negative, for så å bli omtrent positive igjen. Har el-slim og murringer. Kom igjen nå, EL:angel5 Lagt inn baby-aksjer i natt:joyful: Og tempen gikk ned, så håper at EL er nå. Tester utover dagen igjen:)

Vis vedlegget 341684
Vis vedlegget 341685
Vis vedlegget 341686
Se der ja! Ser ut som noe er på gang i hvert fall :D

CD 14 i dag og negativ el-test i går kveld. Men, nå kommer litt tmi her. I går da jeg var på do, så kom det en stor slimklump! Og i dag våknet jeg til murringer i eggstokkene, så regner med noe er på gang. Min kjære har fortsatt fryktelig vondt, men han sier da at vi skal få til å legge inn aksjer på en eller annen måte :hilarious: Jeg liker at han er (nesten) like gira som meg!

Da har jeg fått positive el-tester, ikke like positive som jeg pleier å få, men fortsatt positive:D Pleier å ha positive tester i 2 dager, men ut ifra ultralyd og temping så viser det at jeg har EL samme dag som første positive test:rolleyes:
20201124_130101.jpg

20201124_130115.jpg

Håper jeg også! Tror samboeren får litt prestasjonsangst når vi må holde på hver 2 dag :bag: Så håper det skjer snart for oss begge :D

Mhm, skjønner det godt, vi har ikke sex om vi ikke føler for det:) Orker ikke pliktsex:oops: Prøver å legge inn aksjer hver 2.dag. La inn baby-aksjer i natt:rolleyes: Ser ut som EL kommer idag hos meg, håper den også kommer hos deg snart:Heartred

Da var testen negativ igjen:wideyed: Pleier å ha lang LH-topp:wacky: Jaja.. da får jeg se ann hva tempingen viser:rolleyes:
20201124_142646.jpg

CD17 og ingen EL enda :( blir vel lang syklus denne gangen da .. Testene blir ikkje sterkare :wtf: Så frustrerande :sorry:

Vedlegg

• 46D9F852-5E12-4073-9CB2-BEB2C66DE8B0.jpeg
    46D9F852-5E12-4073-9CB2-BEB2C66DE8B0.jpeg
    10 KB · Visninger: 64
:):Heartred
Ja, er så kjedelig å gå slik å vente :Heartred har din komme? Såg testen var blitt svak igjen?

Jaaa, er så kjipt når EL er forsinket å man bare venter på å komme i dpoland:arghh:

Har skikkelig el-smerter nå, hatt det i flere timer nå, så tror EL er idag, ja:happy119

Trallefrøken - 30 år - PP1 - B1 - EL 24/11 - IKM 9/12

Back
Topp