Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om dersom testen blir positiv om jeg rekker en kontroll hos gyn før julMed UL så vi kan få bilde og gi i julegave til familien
Det hadde vært fantastisk
![]()
Jeg tenker å gjøre det samme, men det blir i uke 13 når vi ser kjønn
Fikk klar positiv test dpo8 første svangerskap jeg også![]()

5dpo i dag og hadde nettopp litt blod på papiret

Her blir alle kontroller hos gynekologDet hørtes ut som en superfin idéJeg tenker å gjøre det samme, men det blir i uke 13 når vi ser kjønn
![]()
Å så spennende! Krysser fingrene for festeblødning!5dpo i dag og hadde nettopp litt blod på papiret
Hva er cm?Fler som har økt CM i DPO-land?![]()
Jeg har det.... Kremaktig og også mye og blankt (nesten el-slim)?Cervical MucusEt penere ord for utflod
![]()
Cervical MucusEt penere ord for utflod
![]()

Åååå så misunnelig på dere som kan begynne å teste! Spennende!Da er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter)
Testet idag, og den var blendaSå prøver lykken igjen imorgen
Vis vedlegget 342450
Vis vedlegget 342451
Vis vedlegget 342452

Jeg også! Hatt lyserosa blod på papiret ved dobesøkene i hele ettermiddag..Ååh, håper det er festeblødning![]()
Jeg også! Hatt lyserosa blod på papiret ved dobesøkene i hele ettermiddag..
Håper for deg
Åååå så misunnelig på dere som kan begynne å teste! Spennende!
Med IKM 13/12 og kort lutealfase så venter jeg fortsatt på EL![]()

Håper El kommer raskt!Åååå så misunnelig på dere som kan begynne å teste! Spennende!
Med IKM 13/12 og kort lutealfase så venter jeg fortsatt på EL![]()
Hurra! Tror vi alle har det1 dpo og siste el-test var negativHar bestemt meg for at det skal klaffe denne måneden, så fallhøyden er stor
![]()