IKM uke 50 <3

Lukter godt den :) Liker best den mørke røde og turkise, men takler ikke mørke grønn :D

Den nørkerøde lukter også godt, har ikke luktet på de andre da, men:hilarious:

Ja, er nok det. Skal teste igjen om noen mnd. Enkelte av prøvene er normale, men den som heter anti-tpo er heeeeelt ute å kjøre. Du må holde deg frisk :)

Hadde vært spennende å hørt om noen har erfaring med det? :D

I alle dager, hva kan de gjøre for deg, da?medisiner du må ta? Å få rundt å fryse er da ikke behagelig for deg:oops: erfaring med lavt stoffskifte? Det du mente?:D Nei, jeg har ikke tid til å være syk, så det gåkke:hilarious:

Mitt elektriske varmeteppe ligger fast i senga :p deilig med lunk i senga før jeg kryper nedi :p

Ånei, 4-5 dpo i dag og murringer i magen/ryggen.. Da tenker eg det blir spotting med brunt og friskt blod fra i dag av en gang :yuck::yuck:Uff, og eg som håpte å få testet litt denne pp - DET er skuffende, kjenner eg.. :oops::oops: Håpte så virkelig at det ikkje skulle skje denne pp... blæ.. Her må eg jobbe litt for å komme meg ovenpå igje - kjenner eg :confused::confused:

Søren....
Sniker litt, hehe :p Men ville bare si at jeg begynte å spotte rundt 4-5 dpo og var gravid! Både brunt og lyserødt blod, og svake murringer. Testet positivt på tidligtest 9 dpo :)

Måtte inn her å snoke siden jeg mistenker at samme greia skjer nå! Fikk første mens etter fødsel for litt over to uker siden, og mest sannsynlig hadde el mellom 25/11 og 27/11.
Vi prøver ikke (snuppa er bare 6,5 mnd), men ble veldig spent og nervøs når jeg i dag fikk lyserødt på papiret som sist! Da prøvde vi i 8 måneder før spiren satt :Heartred

Det har vel å gjøre med at jeg ikke har lyst å kjøpe flere enn den pakken jeg kjøpte (5 stk) :hilarious:

Samme her, hahah, eneste grunnen til at jeg ikke tester flere ganger dagen er at jeg bare har én strimmeltest igjen :D

Mange gode lukter der :) Noen synes den røde er så sterk, men liker den så godt i duftpinner på badene :D

Kanskje bestille litt forskjellig derfra igjen:rolleyes: Kan ønske meg det i julegave kanskje:joyful:

Mitt elektriske varmeteppe ligger fast i senga :p deilig med lunk i senga før jeg kryper nedi :p

Jeg har vinduet oppe hele året, og jeg gleder meg til å legge meg i en kald seng, så jeg kan bli kjølt ned:hilarious:

Eg håper og håper :Heartpink

Håper for deg jeg også, og spottingen har bare å holde seg unna:happy119:Heartred

Håper du ikkje brygger på noe :Heartpink Kanskje en god natt søvn vil hjelpe :Heartpink

Satser på at jeg ikke fryser like mye imorgen:D Har vart i 2 dager nåo_O

Last edited:
Er det den cherry blossom?
Turkis og mørke rød :D elsk :) Er noe for alle og enhver der, det liker jeg :)
Ja, det stemmer :shy: de er også kjempe gode! Alle burde ønske seg Rituals til jul, hehe :hilarious:

Sniker litt, hehe :p Men ville bare si at jeg begynte å spotte rundt 4-5 dpo og var gravid! Både brunt og lyserødt blod, og svake murringer. Testet positivt på tidligtest 9 dpo :)

Måtte inn her å snoke siden jeg mistenker at samme greia skjer nå! Fikk første mens etter fødsel for litt over to uker siden, og mest sannsynlig hadde el mellom 25/11 og 27/11.
Vi prøver ikke (snuppa er bare 6,5 mnd), men ble veldig spent og nervøs når jeg i dag fikk lyserødt på papiret som sist! Da prøvde vi i 8 måneder før spiren satt :Heartred

Hei - og takk for info - veldig godt å høre det kan ende i liten spire for det :Heartpink
Dette vil være tredje pp dette skjer i i såfall og det ble ingen spire de to første pp... (mistenker kjemisk i den ene). Så derfor ligger det litt i bakhodet at spotting er lik ingen spire :sorry::rolleyes:
Det rare er jo at det friske blodet kommer når eg er på do (nr2) og så blir det brunt etterhvert som dagen går frem til neste tur på do :confused::p

Men har valgt å prøve å ikkje bry meg og tenke så veldig på det - og kose meg i dpo-land uansett!
Da er det koselig å høre om dere det har godt fint for :):)

Oi, så spennende for deg da, eller skummelt når det kommer fort på og det ikkje er planen :woot::Heartpink
Da tenker eg det må være greit å snike litt! Heng litt me oss du :Heartpink

Hva er egentlig rituals? Aldri hørt om det før?

Hva er egentlig rituals? Aldri hørt om det før?
Rituals er en butikk som fører alt fra kremer, såper, dusjoljer, skrubber, parfymer og duftpinner +++
Om du ikke har luktet på de før, så er det lurt å oppsøke en fysisk butikk, da vi alle liker forskjellige dufter :D
Jeg elsker den butikken :) :) Flotte gaver å gi bort til venninner etc. Mange av produktene kommer i fine gaveesker. Kjøper du for mer enn 450 kr får du med en fin gave :)

God morgon alle sammen :smiley-angelic003

1 desember og endelig i dpo land igjen :Heartred
Håpar alle har ein fin morgon :santa

Vedlegg

• A2144661-F4AD-4C40-8EAB-17A10F2A49C2.jpeg
    A2144661-F4AD-4C40-8EAB-17A10F2A49C2.jpeg
    30,7 KB · Visninger: 59
Back
Topp