IKM uke 50 <3

Ja, kan hende det er derfor:oops: Må være kjipt å fryse sånn til vanligo_O Jeg er som en varmeovn vanligvis:)
Ja, er sååå kjedelig. Før var jeg alltid varm, men er vel etter fødslene (og kanskje hormonene og litt i gråsonen med lavt stoffskifte) at jeg begynte å fryse mye :( Men ikke på sommeren på ordentlig varme dager altså, men sånn som nå er det helt grusomt :( Tvi tvi for at du holder deg frisk :)

Jeg ønsker meg ALT fra rituals (selvom jeg har kalender og fått masse til bursdagen hehe), duftlys, ullsokker, undertøy. Ønsker meg også spire, men tviler :( Har du ingen ting annet på listen din ? :D :D
Eeeeelsker Rituals! :woot:

Ja, det er kanskje det - man glemmer fort :smiley-bounce015
Ingen spotting så langt i dag - så kanskje, kanskje går det noen dager til :smiley-bounce016

Så bra spottingen har holdt seg unna:gen014 Måtte det fortsette sånn:happy119:Heartred

Fryser alltid fra 3/4 dpo og en god uke, uansett om det er spire eller ikkje. Har lært av dere tempere at tempen stiger litt i dpo-land, det er nok grunnen til at eg fryser (er høysensitiv så kjenner godt små forskjeller) :p

Jeg pleier ikke å fryse, men mulig det da er grunnen:happy119 Eller at jeg brygger på noe, det kan jo tenkes det og, håper ikke det men:p

Ja, er sååå kjedelig. Før var jeg alltid varm, men er vel etter fødslene (og kanskje hormonene og litt i gråsonen med lavt stoffskifte) at jeg begynte å fryse mye :( Men ikke på sommeren på ordentlig varme dager altså, men sånn som nå er det helt grusomt :( Tvi tvi for at du holder deg frisk :)

Ja, det må da være skikkelig kjedelig for deg, snupp:( Jeg er SÅ varm til vanlig, så pleier å gå rundt med kun singlet og tights(inne seff):hilarious:, men nå så fryser jeg helt sykt mye:oops: Kan jo hende det er pga det lave stoffskifte ditt, jao_O Takk for det, håper jeg også:happy119

jeg ønsker meg bl.a tredemølle (alt for dyrt), massasjepute med varme i.

og seff att jeg blir gravid på nytt ❤️

Tredemølle, ja. Der sa du noe, det ønsker jeg meg men det er jo way too dyrt:woot: Måtte vi få tidenes julegave alle sammen i år- spirer i magen:love7:smiley-angelic001

Ja, det må da være skikkelig kjedelig for deg, snupp:( Jeg er SÅ varm til vanlig, så pleier å gå rundt med kun singlet og tights(inne seff):hilarious:, men nå så fryser jeg helt sykt mye:oops: Kan jo hende det er pga det lave stoffskifte ditt, jao_O Takk for det, håper jeg også:happy119
Ja, er nok det. Skal teste igjen om noen mnd. Enkelte av prøvene er normale, men den som heter anti-tpo er heeeeelt ute å kjøre. Du må holde deg frisk :)

Hadde vært spennende å hørt om noen har erfaring med det? :D

Back
Topp