IKM uke 50 <3

Kjekt å se grafen altså - stilig!
18.11.2021 - er du blitt elefant? Hihi :p:p:p 18.08 er jo flott da :):)

Har også mistet godfølelsen nå i dag - søren :rolleyes:
Men me må jo bare vente og se! Hadde gleda meg til å kunne teste da, men på en annen side trenger eg ikkje vente så lenge på svaret om spottingen begynner i dag (sammen med murringene som nå er kommt) - da blir jo ventetiden kun 4-5 dager da :rolleyes::happy090:happy090:rolleyes:

Krysser fingre for at godfølelsen dukker opp igjen for deg :Heartpink

Hahahaha, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, går litt i ett her, blir litt surrete i hodet:laughing021 Håper spottingen holder seg LAAANGT unna:happy119 Og at du får tilbake godfølelsen imorgen igjen, og håper på det samme selv også:joyful:

Her er overlay fra forrige mnd og denne:happy:
20201130_105221.jpg

Hahahaha, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, går litt i ett her, blir litt surrete i hodet:laughing021 Håper spottingen holder seg LAAANGT unna:happy119 Og at du får tilbake godfølelsen imorgen igjen, og håper på det samme selv også:joyful:

Haha, ja den syns eg var fin - kunne lett havna på den selv :p:p Passe glad for at et sv.skap ikkje er et år liksom :happy093

Ja, håper jo den holder seg laaaangt unna! Men er det normalt med slike murringer, tro? Hadde ingenting slikt med de to første barna :pompus: Ikkje at eg kjente etter heller da altså, de satt jo begge på pp1. Visste ikkje om hele denne prøveverdenen før me nå prøver på tredje og det går veldig dårlig ... hmm, all slags ;):p

Heia godfølelsen :hello2:hello2

Haha, ja den syns eg var fin - kunne lett havna på den selv :p:p Passe glad for at et sv.skap ikkje er et år liksom :happy093

Ja, håper jo den holder seg laaaangt unna! Men er det normalt med slike murringer, tro? Hadde ingenting slikt med de to første barna :pompus: Ikkje at eg kjente etter heller da altså, de satt jo begge på pp1. Visste ikkje om hele denne prøveverdenen før me nå prøver på tredje og det går veldig dårlig ... hmm, all slags ;):p

Heia godfølelsen :hello2:hello2

Synes du var genial:hilarious: Litt humor må man ha oppi alt:joyful: Elefanten går gravid i 2 år, så takk gud for at jeg slipper det:D Har blitt veldig fort gravid førhen jeg også, men denne gangen mista jeg i pp 2 og er nå i pp 5, så ja. Ting tar tid, visst nok:rolleyes: Helt normalt med murringer/ mensensmerter når man er gravid, så jeg håper for deg:Heartred Jaaah, vil ha godfølelsen tilbake igjen:gen014

Jeg er også ca like langt. 5 dpo i dag! Hadde en MA i uke 12+4 så kjenner jeg helst skulle vært gravid i går og er helt opphengt i det å bli gravid igjen. Det å prøve, holder meg likevel litt i gang og hjelper meg med å se fremover. Har begge mine to graviditeter blitt gravid på pp1 så prøver å si til meg selv at det ikke er noen selvfølge denne gang.. for å unngå at jeg går ned i kjelleren. Begge de to andre gangene kjente jeg VELDIG tidlig at jeg var gravid. Mye stikkinger rundt 5 dpo, tidlig kvalme pga hyperemesis osv. Denne ganger kjenner jeg nada så forbereder meg på at ting kan ta tid etter en MA!

Ønsker oss alle lykke til. :Heartred

Graviditet er forskjellig fra gang til gang, og man må nødvendigvis ikke kjenne det likt for hver gang, så du kan fint være gravid uten symptomer, og er ennå MEGET tidlig:happy119

3 dpo i dag, og testetrangen og symptomjakten har dessverre allerede meldt seg. Rasjonelle meg vet at det egentlig ikke er vits å teste før 10 dpo, men får se om jeg klarer å holde meg til 8 i alle fall:oops: Også første pp med Lutinus, så kjenner jo allerede på alle slags symptomer uten at det nødvendigvis betyr at det er noe på gang:yuck:

Er det flere her som fryser noe innmari? Har på meg ekstra ullsokker og Ulvang ullgenser:oops: Kanskje jeg holder på å bli syk.

Noen som har tanker om teststart? Når ryker leste test? :)
Jeg kommer sikkert ta en på onsdag eller torsdag siden jeg fikk positiv EL test litt tidligere enn ventet. Kommer da være 8-9dpo :)

ikke hatt noen symptomer enda så jeg er litt usikker. Husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen av de tidligere svangerskapene. Trur ikke det var så mange symptomer så tidlig for min del.
Jeg skal prøve å holde meg til 10dpo :hilarious:

Hva har dere ønsket dere i julegave(r) i år?:) Jeg har lissom ingen ønsker overhodet:wideyed: Annet enn spire i magen:smiley-angelic001:Heartred

Ånei, 4-5 dpo i dag og murringer i magen/ryggen.. Da tenker eg det blir spotting med brunt og friskt blod fra i dag av en gang :yuck::yuck:Uff, og eg som håpte å få testet litt denne pp - DET er skuffende, kjenner eg.. :oops::oops: Håpte så virkelig at det ikkje skulle skje denne pp... blæ.. Her må eg jobbe litt for å komme meg ovenpå igje - kjenner eg :confused::confused:

Søren....

Helt normalt med murringer når man er gravid også, så ikke gi opp håpet:Heartred Håper spottingen holder seg lang vekk:)

El-testene er på vei ned og EL i dag! Hurra! Skikkelig smerter også, så håper virkelig på gullegget nå før jul :angelic::angelic:

El-testene er på vei ned og EL i dag! Hurra! Skikkelig smerter også, så håper virkelig på gullegget nå før jul :angelic::angelic:
Hurra! Gratulerer! Krysser fingrene :)

Jeg fryser konstant. Har alltid tykke ullsokker og fyrer i peisen, så det er slitsomt :( Om det ikke er vanlig for deg, så kan det hende du brygger på noe?

Ja, kan hende det er derfor:oops: Må være kjipt å fryse sånn til vanligo_O Jeg er som en varmeovn vanligvis:)

Jeg ønsker meg ALT fra rituals (selvom jeg har kalender og fått masse til bursdagen hehe), duftlys, ullsokker, undertøy. Ønsker meg også spire, men tviler :( Har du ingen ting annet på listen din ? :D :D

Nei, jeg er heldig slikt sett, for har alt jeg trenger og mer til:) Nei, har virkelig ingenting jeg ønsker meg, bortsett fra spire:joyful: Joo, spire skal det bli, søta:Heartred

Back
Topp