IKM uke 50 <3

Parfymert deluxe ser jeg :p sikkert derfor jeg har ignorert dem, tåler ikke parfyme
De er definitivt parfymert, lukter mye, hehe. Skjønner godt at du har ignorert de, da :)

God morgon alle sammen :smiley-angelic003

1 desember og endelig i dpo land igjen :Heartred
Håpar alle har ein fin morgon :santa

Endelig var du i dpoland:smiley-bounce012 Da er jobben gjort, også er det bare igjen å vente å håpe på de to magiske strekene:love017

De er definitivt parfymert, lukter mye, hehe. Skjønner godt at du har ignorert de, da :)
Tåler det hverken på huden (utslett) eller lukta (astma), så ja. Holder meg langt unna :p og "alle" rundt meg holder seg også unna siden jeg fort kan bli veldig dårlig om de bruker parfyme

Da er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter):hilarious:

Testet idag, og den var blenda:) Så prøver lykken igjen imorgen:joyful:

20201201_112352.jpg

20201201_112408.jpg

20201201_113853.jpg

Da er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter):hilarious:

Testet idag, og den var blenda:) Så prøver lykken igjen imorgen:joyful:

Vis vedlegget 342450
Vis vedlegget 342451
Vis vedlegget 342452

Så spennende - nå er du i gang med testing :happy093:happy093.:happy093
Hihi - krysser fingre for at du får babystrek før eg har begynt å teste nå da :hug007

Ligger en dag bak deg, men tenker å vente til 10 dpo her :p:p

5 eller 6 dpo her. Mye stikninger, og ømme pupper. Sov med bh i natt, det var ikke mulig å sove uten :p

Neimen har du startet allerede ja:rolleyes:
Så spennende å følge med på siden vi er akkurat like langt...:joyful:

Tester du på morgenurin?

Ja, blir spennende dager nå framover:nailbiting:
Yup, nå tester jeg hver dag framover:D Tester kun på morgenurin, ja:joyful:

Så spennende - nå er du i gang med testing :happy093:happy093.:happy093
Hihi - krysser fingre for at du får babystrek før eg har begynt å teste nå da :hug007

Ligger en dag bak deg, men tenker å vente til 10 dpo her :p:p

Er bare meg som tester VELDIG tidlig, da jeg har fått positiv test en gang førhen så tidlig, men vi får nå se de neste dagene. Om jeg er gravid, så skal jeg få positiv test senest om 3 dager:joyful: Håper for oss alle sammen:Heartred

5 eller 6 dpo her. Mye stikninger, og ømme pupper. Sov med bh i natt, det var ikke mulig å sove uten :p

Spennende:happy: Høres meget optimistisk ut:joyful: De to forrige pp hadde jeg ille ømme pupper, men ingenting denne gangen:oops: Håper for deg:Heartred

Spennende:happy: Høres meget optimistisk ut:joyful: De to forrige pp hadde jeg ille ømme pupper, men ingenting denne gangen:oops: Håper for deg:Heartred
Jeg hadde ikke ømme pupper i svangerskapet i det hele tatt sist :hilarious: men har hatt det rundt EL tidligere nå etter svangerskapet

Jeg hadde ikke ømme pupper i svangerskapet i det hele tatt sist :hilarious: men har hatt det rundt EL tidligere nå etter svangerskapet

Har alltid hatt det når jeg har vært gravid førhen, med alle 4:joyful: Kjenner dog ikke en døyt nå:oops:
Jeg tolker det som et godt tegn for deg:Heartred

Lurer på om dersom testen blir positiv om jeg rekker en kontroll hos gyn før jul :p Med UL så vi kan få bilde og gi i julegave til familien :p Det hadde vært fantastisk :D

Back
Topp