De er definitivt parfymert, lukter mye, hehe. Skjønner godt at du har ignorert de, daParfymert deluxe ser jegsikkert derfor jeg har ignorert dem, tåler ikke parfyme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er definitivt parfymert, lukter mye, hehe. Skjønner godt at du har ignorert de, daParfymert deluxe ser jegsikkert derfor jeg har ignorert dem, tåler ikke parfyme
God morgon alle sammen
1 desember og endelig i dpo land igjen
Håpar alle har ein fin morgon![]()
Da er jobben gjort, også er det bare igjen å vente å håpe på de to magiske strekene
Tåler det hverken på huden (utslett) eller lukta (astma), så ja. Holder meg langt unnaDe er definitivt parfymert, lukter mye, hehe. Skjønner godt at du har ignorert de, da![]()
Jaa, endeliiigEndelig var du i dpolandDa er jobben gjort, også er det bare igjen å vente å håpe på de to magiske strekene
![]()
håpar på dei 2 strekane, hadde vore perfekt før jul 

Da er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter)
Testet idag, og den var blendaSå prøver lykken igjen imorgen
Vis vedlegget 342450
Vis vedlegget 342451
Vis vedlegget 342452

Da er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter)
Vis vedlegget 342450
Vis vedlegget 342451
Vis vedlegget 342452

Krysser fingrene for at den blir positiv denne gangen!Da er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter)
Vis vedlegget 342450
Vis vedlegget 342451
Vis vedlegget 342452
Neimen har du startet allerede ja
Så spennende å følge med på siden vi er akkurat like langt...
Tester du på morgenurin?

Så spennende - nå er du i gang med testing
Hihi - krysser fingre for at du får babystrek før eg har begynt å teste nå da
Ligger en dag bak deg, men tenker å vente til 10 dpo her![]()
Håper for oss alle sammen
Krysser fingrene for at den blir positiv denne gangen!

5 eller 6 dpo her. Mye stikninger, og ømme pupper. Sov med bh i natt, det var ikke mulig å sove uten![]()
Høres meget optimistisk ut
De to forrige pp hadde jeg ille ømme pupper, men ingenting denne gangen
Jeg hadde ikke ømme pupper i svangerskapet i det hele tatt sistSpennendeHøres meget optimistisk ut
De to forrige pp hadde jeg ille ømme pupper, men ingenting denne gangen
Håper for deg
![]()
men har hatt det rundt EL tidligere nå etter svangerskapetJeg hadde ikke ømme pupper i svangerskapet i det hele tatt sistmen har hatt det rundt EL tidligere nå etter svangerskapet
Kjenner dog ikke en døyt nå
Så gøy at du er i gang med testing! Håper på mange positive tester fremoverDa er jeg 6 dpo eller 7 dpo. FF mener jeg er 6 dpo, og Lady-comp(maskina jeg temper med) mener jeg er 7 dpo(som jeg også selv mener pga el-smerter)
Vis vedlegget 342450
Vis vedlegget 342451
Vis vedlegget 342452
Så gøy at du er i gang med testing! Håper på mange positive tester fremover![]()

Er bare meg som tester VELDIG tidlig, da jeg har fått positiv test en gang førhen så tidlig, men vi får nå se de neste dagene. Om jeg er gravid, så skal jeg få positiv test senest om 3 dagerHåper for oss alle sammen
![]()