~~IKM UKE 5~~

Jeg føler meg KJEMPEGRAVID! ... Nei, gjør nok ikke det ;p Men ønsker veldig å kjenne noe ekstra nå, og det klør i fingrene etter å teste ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Mamma har hatt to svangerskap og sa at om ikke magen hadde vokst og mensen uteblitt hadde hun aldri visst hun var gravid. Ikke et eneste tegn utenom magen så det er håp for oss selvom vi ikke kjenner noe :p

Alt for tidlig her til å kjenne noe, for jeg er bare 3dpo. Men jeg teller dager til jeg kan teste. Huff, jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil.... Nå må det være vår tur! Håper vi alle skal inn i oktober 2014!

Har trykt i meg 3 brødskiver, en boks med blåbær, en pose med nøtter og jeg er skrubbsulten :p Hååper det er et lite tegn :)

Her stikker det og murrer det som de andre dagene, men det gjør det alltid før mensen. Men det er lov å håpe at det stikker litt annerledes denne mnd ;)

6 små dager så får vi vite

9 dager til testing, 4 dpo.
Ømme pupper siden 1dpo.
Mer luft, mens smerter / varm følelse nederst i magen. Blir kanskje fortere irritert? :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

4 dpo, og kvalmen er på plass, som den i og for seg er hver måned. .. Foreløpig går det veldig greit å vente, men er nok verre om en uke, samme hvordan tempen er.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skulle ønsker kroppen ikke trengte så god tid på å avgjøre om den var gravid eller ei.. ;)

trallalalalalallllaaallllaaallalalla!!! sitter nå her og kjenner ingenting! hehe..... uansett hvor godt jeg kjenner etter! ;) hihi :p

trallalalalalallllaaallllaaallalalla!!! sitter nå her og kjenner ingenting! hehe..... uansett hvor godt jeg kjenner etter! ;) hihi :p

Kjenner ikke stort her heller, men kjenner godt etter ! Noe som kan kjennes ut som murringer kommer 1 sekund her og der, men tror jeg innbiller meg det :p Tror dagene kommer til å gå raskere nå da. I morgen er det rydding og vasking av hus, samt pakking av koffert. Fredag skal vi reise med tog til foreldrene våre, og jeg er så spent på reaksjonen til toåringen vår når vi reiser (han blir begeistret når han hører toget her hjemme). Så blir vi der i helgen. Så er det testing på Mandag. Bare om å gjøre å holde seg i morgen og fredag da................ ;p

Greit å ha noe å fylle disse dagene med:)

Jeg skal trene og jobbe i morgen, så blir det jobbing og fredagskveld, jobbing på lørdag, og en fridag som skal nytes på søndag (kanskje med litt husvask). Og vips, så er det vår uke! Håper mange av oss klinker til med gullfine tester!

Irritasjonen slo over meg litt før 4 og går i bølger. Usikker på om jeg er sånn vanligvis en uke før eller om det kan være ett tegn:) krysser såååå fingrene for det siste!!!!

Gleder meg til vi alle begynner smått å teste:) håper jeg får sjangs denne måneden også:D men venter til tirsdag i hvertfall:)

Irritasjonen slo over meg litt før 4 og går i bølger. Usikker på om jeg er sånn vanligvis en uke før eller om det kan være ett tegn:) krysser såååå fingrene for det siste!!!!

Gleder meg til vi alle begynner smått å teste:) håper jeg får sjangs denne måneden også:D men venter til tirsdag i hvertfall:)

Håper irritasjonen din er et tegn på en liten spire ! :)

jeg fikk jo en slags mens den dagen jeg skulle hatt eggløsning.. sååeh, jeg regner med jeg ikke har ikm likevel den 30. men at kanskje eggløsning kommer da isteden... ikke vet jeg! pokker ta! *river seg i håret*

Stikker litt i den ene puppen og stikkninger oppover langs siden av magen. Den evige symptomjakten :p. *håper*

Jeg er 4 dpo. Føler meg oppblåst og har svake murringer. Men jeg savner ømme brystvorter som sist kom 2/3 dpo. Men det må vel ha vært tilfeldig. Kan ikke tro egget kan ha festet seg ennå.

Appen <3

Og her ser det ut som TR er pp vei... Helt lyserosa på papiret når jeg tørker meg

Back
Topp