~~IKM UKE 5~~

Jeg hadde tenker å teste på mandag, men drøyer nok til tirsdag. For vil slippe å gå på jobb rett etter positiv eller negativ test... Da blir nok fokuset bare på det. Har heldigvis fri tirsdag, onsdag og torsdag neste uke :)
Jeg har tenkt likt som deg ang. å ikke måtte dra på jobb rett etterpå. Men søndag er for tidlig, og neste lørdag er for sent :-P Hvor mange dpo er du på mandag? :-)

Appen <3

Jeg har tenkt likt som deg ang. å ikke måtte dra på jobb rett etterpå. Men søndag er for tidlig, og neste lørdag er for sent :p Hvor mange dpo er du på mandag? :)

Appen <3
Er 8 DPO på mandag :) du da?

Fortsatt lyserosa når jeg tørker meg. Helt siden første gang jeg fikk mensen har den aldri vært tidlig ute. Men det ser nå ut som den kommer. Føler meg bare tom, selvom jeg vet man ikke skal gi opp håpet enda men det er veldig vanskelig
Skjønner det er tungt. De dagene der man mister håpet, er de verste:( Heldigvis kan det snu veldig fort! Håper du får en kjempegod grunn tilmålte bli i bedre humør snart!

5 dpo her nå og symptomer er:
Ekstra luft fra 1 dpo
Ømme/vonde pupper fra 1 dpo
Stikking rett over skambeinet, noen ganger litt trykk følelse nede i magen ( vet ikke hva dette er)
Blir av og til fortere irritert over idiotiske ting.
Tisser oftere

Håper jeg holder meg med testingen til neste fredag :P
Masse lykke til til dere jenter som sakl bynne å teste snart :)

5 dpo her nå og symptomer er:
Ekstra luft fra 1 dpo
Ømme/vonde pupper fra 1 dpo
Stikking rett over skambeinet, noen ganger litt trykk følelse nede i magen ( vet ikke hva dette er)
Blir av og til fortere irritert over idiotiske ting.
Tisser oftere

Håper jeg holder meg med testingen til neste fredag :p
Masse lykke til til dere jenter som sakl bynne å teste snart :)
Jeg er 4 DPO og har omtrent samme symptomer :)

Ikke noe mer lyserosa foreløpig. Får se utover dagen :) Helgen blir lang!

8 dpo her og fremdeles 0 symptomer. Kanskje hatt litt stikninger bare, men det er nok Crinonen. Har ikke troen dessverre... Tester mandag tror jeg, da er jeg 11 dpo og har IKM... Men TR kommer nok ikke grunnet Crinone. Hvis jeg får negativ test lurer jeg litt på hvor lenge jeg skal bruke Crinone med negativ test før jeg slutter med det og får TR... Noen som har en ide?

Ble plutselig akutt kvalm her! Brakk meg flere ganger på vei ned til bilen. Skal hente guttene i barnehagen. Kvalm enda... Har slitt med veeeeldig kvalme de to forrige svangerskapene mine... Kanskje det er håp? Eller kan det være Crinonen? Men den har jeg tatt siden tirsdag og ikke vært kvalm før nå... Hm... Griper meg fast i et lite håp! :)

Ble plutselig akutt kvalm her! Brakk meg flere ganger på vei ned til bilen. Skal hente guttene i barnehagen. Kvalm enda... Har slitt med veeeeldig kvalme de to forrige svangerskapene mine... Kanskje det er håp? Eller kan det være Crinonen? Men den har jeg tatt siden tirsdag og ikke vært kvalm før nå... Hm... Griper meg fast i et lite håp! :)
Det høres jo absolutt ut som håp! :) Aner ikke hva Crinonen er, eller om det kan gi kvalme. Men at du ble kvalm først i dag er jo et godt tegn. Jeg har troa :)

Hurra! Jeg har ei øm brystvorte :p Bare ei da, og jeg er redd det har med at jeg har klemt borti ved alle anledninger for å kjenne om de har blitt ømme. For de to gangene jeg har vært gravid har brystvortene vært ømme. Så jeg velger å ta det som et godt tegn. :) I tillegg fikk jeg to Clearblue digitale tester i dag. Om det kommer streker på billigstrimlene over helgen skal jeg svi av en digital. Håpe håpe håpe. :)

Da håper jeg at jeg har fått oppdatert alle på lista:)! Det er spennende å lese om dpo, og symptomene som dukker opp hos dere:). Gleder meg til det kommer bilder av tester:)

Herregud.. Kjennes ut som om jeg får mensen hele tiden. Ikke fordi det murrer så fælt, selv om det gjør det, men det kjennes ut som om det "renner noe ut" innimellom. Har en varm, tung, stikkende følelse bak skambeinet og i lysken.. Enten så er det spire (håpehåpe, tror egentlig ikke) eller så er monstermens på vei. Slitsomt!

Støl nederst i magen ;o kjennes ut som om jeg har trent hardt. Tegn eller bæring av sønnen? ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Herregud.. Kjennes ut som om jeg får mensen hele tiden. Ikke fordi det murrer så fælt, selv om det gjør det, men det kjennes ut som om det "renner noe ut" innimellom. Har en varm, tung, stikkende følelse bak skambeinet og i lysken.. Enten så er det spire (håpehåpe, tror egentlig ikke) eller så er monstermens på vei. Slitsomt!
Tenk så gøy hvis det er men spire!

Tenk så gøy hvis det er men spire!

Ja, det hadde vært kjempegøy! I motsetning til alle andre måneder vet jeg med sikkerhet at vi traff el denne mnd.. Så det blir spennende. Pleier ikke murre så mange dager før ikm, men så er det mye jeg ikke vet om min egen syklus ift det man får vite gjennom temping.. ;) Ellers syns jeg du har en finfin graf!! :)

Har det på samme viset.
Mens smerter, litt øm, stikking i ny og ned.
ikm er ikke før 1 februar så mens tegnene er tidlig ute i såfall :) Når tenker du å teste? :)

Har det på samme viset.
Mens smerter, litt øm, stikking i ny og ned.
ikm er ikke før 1 februar så mens tegnene er tidlig ute i såfall :) Når tenker du å teste? :)

Spennende!! :) Jeg tester nok neste onsdag. På ikm, hvis jeg ikke har begynt å spotte/blø.. Du da? :)

Back
Topp