Medusa_83
Forumet er livet
Liker ikkeOg her ser det ut som TR er pp vei... Helt lyserosa på papiret når jeg tørker meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikkeOg her ser det ut som TR er pp vei... Helt lyserosa på papiret når jeg tørker meg
Hihi, jeg er også veldig irritabel. Har vært slik et par dager, går å ergrer meg over så mange ting, og blir lett sint! Spesielt på samboeren..... ;pFy fader ass! Jeg er så irritert i dag.. Og hvorfor? Jeg vet ikke???!!!! En stein kunne fått meg sint i dag for å si det sånn. Og jeg har vært hjemme med snuppa som ikke har vært en snev syk i dag til tross for feber og pjusk form i går. Fryser gjør jeg også. Ikke mindre en 1 ulltskjorte, ullgenser og en ulljakke, ullsokker og ulltøfler. Fryser, ja.. Gleder meg til en bedre dag i morgen for å si det sånn!
Hihi, jeg er også veldig irritabel. Har vært slik et par dager, går å ergrer meg over så mange ting, og blir lett sint! Spesielt på samboeren..... ;p
Jeg hadde tenker å teste på mandag, men drøyer nok til tirsdag. For vil slippe å gå på jobb rett etter positiv eller negativ test... Da blir nok fokuset bare på det. Har heldigvis fri tirsdag, onsdag og torsdag neste uke2 dpo her i dag. Sist testet jeg positivt 8/9 dpo, så det blir en test på mandag. Har masse billigstrimler, så jeg gidder ikke vente lengre enn nødvendigAndre som skal teste på mandag?