~~IKM UKE 5~~

Og her ser det ut som TR er pp vei... Helt lyserosa på papiret når jeg tørker meg
Liker ikke:( Men håpet om at det ikke er mensen, er der så lenge du ikke har begynt å blø skikkelig. Krysser fingrene for deg!

Har kjent litt ømhet i puppene når jeg løper ned trappa, men er nok ønsketenkning. Murrer i magen, tr kommer vel i løpet av helga, så her blir det i alle fall ikke testing før mandag :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Og der satte ff el på meg! :) Magen murrer fortsatt, så det er nok noe "etterslep" etter eggløsninga, som for øvrig var innmari vond denne gangen...
Puppene er veldig ømme, noe de alltid blir i dpo-land pga progesteronet. Så...jeg er i rute, og klarer foreløpig fint å holde meg unna symptomjakta. ;)

Nå er jeg mer spent på dere andre. Testing på gang snart? :D

Jeg tenkte på det... Fikk positiv EL test 14 så fa skjedde vel EL 15/16 en gang... Men det er over igjen nå da..

her kjennes det ut som om TR er på vei litt for tidlig... men går på Crinone, så den må nok jobbe litt før den kommer i så fall.... Håper det ikke er TR, men en spire.... Forhåpningene er vel relativt små dessverre :cool:

Medusa_83... Det er helt sant! Jeg ler litt av meg selv. Har gitt opp og planlegger neste runde. Er jo bare 7 dpo og vi hadde mye sex rundt EL. Har i tillegg Crinone nå som er en hjelp. Har også to barn fra før som satt ganske fort og har aldri hatt noe SA el.l... Så egentlig har jeg vel god sjanse for at jeg kan være gravid, men i dag er jeg visst tidenes pessimist. He he :D Tiden vil vise ;)

Er så forvirrende. Ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg er gravid. Er bare den følelsen. Har hatt den før. Gikk på p-piller men fikk plutselig en følelse at JEG ER GRAVID!! Tok en test, men vat bare 3+0 så den slo ikke ut men var fortsatt sikker og 3+3 fikk jeg en svak strek. Er samme følelse jeg tidvis har nå. Men neste øyeblikk tenker jeg at jeg ikke et det, at jeg ikke er så heldig liksom.
Men får bare vente å se. Innen 1 uke regner jeg med at jeg vet. Herlighet dette er spennende :D :D

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg teller dager, og kjenner tiden går så alt alt for sakte. Vet ikke helt hvilken følelse jeg har. Har vel ingen symptomer ennå, men så er jo det uansett for tidlig. Men jeg har så lyst til å være gravid at jeg får helt vondt av tanken på at jeg kanskje ikke er det denne gangen heller..

Fy fader ass! Jeg er så irritert i dag.. Og hvorfor? Jeg vet ikke???!!!! En stein kunne fått meg sint i dag for å si det sånn. Og jeg har vært hjemme med snuppa som ikke har vært en snev syk i dag til tross for feber og pjusk form i går. Fryser gjør jeg også. Ikke mindre en 1 ulltskjorte, ullgenser og en ulljakke, ullsokker og ulltøfler. Fryser, ja.. Gleder meg til en bedre dag i morgen for å si det sånn!

Lurer på om jeg holder på å få mensen, jeg?? Altså.. Humøret mitt og murringene mine tilsier at jeg egentlig får mensen i morgen. Men det gir meg jo en lutealfase på 8 dager.. Og det er jo litt/veldig lite... Hvis den kommer da.. Kjennes veldig sånn ut... Hmmm... Kom på de tankene etter mitt forrige innlegg..

Jeg har ikm fredag 31.januar

Har kjøpt test, så får jeg se hvor lenge jeg holder meg.. Skal prøve å vente til mandag.. Noe foregår i magen, men om det er mensen på vei eller noe annet er usikkert. Bittelitt hovne brystvorter, men det er jo mulig jeg bare håper for mye;) 10 dpo dag, så det nærmer seg uansett et svar :)

Fy fader ass! Jeg er så irritert i dag.. Og hvorfor? Jeg vet ikke???!!!! En stein kunne fått meg sint i dag for å si det sånn. Og jeg har vært hjemme med snuppa som ikke har vært en snev syk i dag til tross for feber og pjusk form i går. Fryser gjør jeg også. Ikke mindre en 1 ulltskjorte, ullgenser og en ulljakke, ullsokker og ulltøfler. Fryser, ja.. Gleder meg til en bedre dag i morgen for å si det sånn!
Hihi, jeg er også veldig irritabel. Har vært slik et par dager, går å ergrer meg over så mange ting, og blir lett sint! Spesielt på samboeren..... ;p

Hihi, jeg er også veldig irritabel. Har vært slik et par dager, går å ergrer meg over så mange ting, og blir lett sint! Spesielt på samboeren..... ;p

Godt vi er flere! ;) Jeg går med en klump i brystet, og er generelt irritabel. Har heldigvis god selvkontroll ;)

Fortsatt lyserosa når jeg tørker meg. Helt siden første gang jeg fikk mensen har den aldri vært tidlig ute. Men det ser nå ut som den kommer. Føler meg bare tom, selvom jeg vet man ikke skal gi opp håpet enda men det er veldig vanskelig

2 dpo her i dag. Sist testet jeg positivt 8/9 dpo, så det blir en test på mandag. Har masse billigstrimler, så jeg gidder ikke vente lengre enn nødvendig :p Andre som skal teste på mandag?
Jeg hadde tenker å teste på mandag, men drøyer nok til tirsdag. For vil slippe å gå på jobb rett etter positiv eller negativ test... Da blir nok fokuset bare på det. Har heldigvis fri tirsdag, onsdag og torsdag neste uke :)

Har så utrolig lyst til å teste i morgen !! Da er jeg 12 dpo. Hadde jo vært gøy å se om jeg kan få tidlig positiv om jeg er gravid, men da ødelegger jeg jo for den spesielle datoen. Reiser også til hjembyen vår i morgen for å besøke alle besteforeldrene, og feire litt toårsdag (den er på mandag). Tenker jeg ikke vil klare å skjule det godt nok dersom jeg vet at jeg er gravid, i forhold til om jeg venter til mandag å går uvitende i helga med mindre tr kommer. Forrige gang sa pappa at han så det på meg (fikk heldigvis si det selv først, fikk kommentaren da). Hehe.. bruker dere som sånn fra-og-til-gi-meg-styrke :p wæææææ, blir gal !

Back
Topp