~~IKM UKE 5~~

Spennende med dere som har begynt å lete etter symptomer! Gleder meg masse til dere begynner å teste! Jeg har en plan om å teste om 13 dager hvis jeg ikke har fått mensen, eller om 9-10 dager hvis tempen ser spennende ut... Leeeeeeenge til.... Godt det er noen andre å følge med på i mellomtiden!

Samme her, Medusa. Temper nå om kanskje 8 dager, eller hvis tempen begynner å se interessant ut. Foreløpig er det mye som tyder på at den ikke er spennende.. Enda i hvert fall ;)

FF setter ikke kryss før du er 3 DPO, jeg fikk krysset i dag;)

Usj! Håper du slipper unna omgangssyken!
Da håper jeg at jeg får et kryss i morgen da :D
Kvalmen slapp taket og er akkurat fet5dig på jobb og har ikke vært noe kvalm så ser ut som jeg slipper unna spysjuka. Nå er det 2 dager fri før arbeidshelg og mandag begynner jeg å teste. Spennende, lange dager i møte :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kvalmen slapp taket og er akkurat fet5dig på jobb og har ikke vært noe kvalm så ser ut som jeg slipper unna spysjuka. Nå er det 2 dager fri før arbeidshelg og mandag begynner jeg å teste. Spennende, lange dager i møte :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Mye spennende fremover, da:) Godt å høre at du sannsynligvis har unnsluppet spyingen. Grusomme greier! Og så klusser det med tempen også, og det skal vi ikke ha noe av nå;)

Siden jeg er 10 dpo i morgen kjenner jeg veldig på testetrangen! Dette fordi mange andre her inne har fått positive da. Men jeg SKAL ikke teste før 27! Så jeg trenger litt hjelp til å stå imot om dere har gode tips og oppmuntrende ord ! :) Fikk jo ikke positiv før en uke over ikm forrige gang da, så tviler jo for at jeg ville fått positiv så tidlig nå da.. men får jo lyst likevel ! ;o

Syns forresten også det er veldig spennende med symptomletinga som har startet for flere, og gleder meg til masse testing og forhåpentlig positive tester her :D

Siden jeg er 10 dpo i morgen kjenner jeg veldig på testetrangen! Dette fordi mange andre her inne har fått positive da. Men jeg SKAL ikke teste før 27! Så jeg trenger litt hjelp til å stå imot om dere har gode tips og oppmuntrende ord ! :) Fikk jo ikke positiv før en uke over ikm forrige gang da, så tviler jo for at jeg ville fått positiv så tidlig nå da.. men får jo lyst likevel ! ;o

Syns forresten også det er veldig spennende med symptomletinga som har startet for flere, og gleder meg til masse testing og forhåpentlig positive tester her :D

Jeg har samme problem! Har 20 g tester liggende i skuffen som bare roper, og jeg sliter skikkelig med å ikke teste :p vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom helgen!

Beundrer deg som klarer vente så lenge. Hadde jeg aldri klart. Selv om man får utslag sent i ett svangerskap kan man få det tidlig i neste og omvendt :)

Jeg har samme problem! Har 20 g tester liggende i skuffen som bare roper, og jeg sliter skikkelig med å ikke teste :p vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom helgen!

Hihi, jeg har bare fem.. Så er jo greit å "måtte" spare litt ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Beundrer deg som klarer vente så lenge. Hadde jeg aldri klart. Selv om man får utslag sent i ett svangerskap kan man få det tidlig i neste og omvendt :)

Hehe, vil virkelig teste (og at den er positiv) på min sønns bursdag. Litt "klissete" kanskje, men syns det er gøy med en spesiell dato, så MÅ bare klare å vente! :) forrige gang testet jeg først på ikm da og ventet en hel uke før neste gang, skjønner ikke hvordan jeg klarte det ;p

Da jeg hadde SA testet jeg ikke positivt før 3 dager over IKM så tviler igrunn på testene mine blir fort positive! :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Mye spennende fremover, da:) Godt å høre at du sannsynligvis har unnsluppet spyingen. Grusomme greier! Og så klusser det med tempen også, og det skal vi ikke ha noe av nå;)

Samme her, Medusa. Temper nå om kanskje 8 dager, eller hvis tempen begynner å se interessant ut. Foreløpig er det mye som tyder på at den ikke er spennende.. Enda i hvert fall ;)
Nei, men kanskje om 4-6 dager? Blir spennende å se hva som skjer!

:)
1390365849205.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her var jeg skikkelig humørsyk i går, håper dagen i dag blir bedre, virker no sånn. Men ellers er mensmurringene mindre og mageondten bedre. Så vet ikke om det bare var opprørte tarmer:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Føler meg ikke gravid jeg heller

Føler meg ikke gravid jeg heller.. Men så gjorde jeg heller aldri det da jeg var gravid med datteren min. Merket ingenting.. Men tror neppe det er noen spire her i gården!

Føler meg heller ikke gravid. Men så er jeg jo bare 3dpo sp ville vært rart om jeg gjorde det. Har virkelig trua denn pp :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er så bra vi er positive, jenter :p

Jeg føler meg KJEMPEGRAVID! ... Nei, gjør nok ikke det ;p Men ønsker veldig å kjenne noe ekstra nå, og det klør i fingrene etter å teste ;o

Back
Topp