~~IKM UKE 5~~

Ok, skal lese litt i bruksanvisningen og sammenligne når jeg får strimmeltestene. Men hvis det er noen som vet, må de fjerne enlighten me :)

Har en CB fra sist runde igjen, så kan evt spare den til jeg ser det begynner å nærme seg med strimlene :)

Joda, jeg ville gjerne fortalt det til mannen jeg også, men da får han helt prestasjonsangst. Så han har sagt at han helst ikke vil vite, så får vi se hvordan det går. Gikk greit i sist runde å gjøre det sånn, så satser på at det er sånn nå og :)

7dpo snart 8. Kviseutbrudd i ansiktet og mensmurringer i magen, spennende :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skjønner ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er ganske sikker på at el er i dag, ENDELIG! :) Cd19 i dag, så sein el har jeg ikke hatt på leeenge, men jeg får bare håpe at kroppen har brukt ekstra lang tid denne gangen for å forberede seg mest mulig til den flotte spira som snart skal feste seg. :p
Min ikm må nok flyttes noen dager, men jeg får vente å se hvordan tempen er i morgen før jeg kan si hvilken dag det blir...

6 dpo. Merker ikke så mye, bare litt rar i magen!

Nå begynner jeg å lure på hva som skjer med syklusen min. Har testet etter EL i 9-10 dager nå og test streken har vært like sterke som kontrollstreken, men ikke sterkere. Så har jeg hatt noen dager innimellom som har vært negative. Klarer ikke kroppen det denne runden? Noen som har vært borti det samme?

Jeg er ganske sikker på at el er i dag, ENDELIG! :) Cd19 i dag, så sein el har jeg ikke hatt på leeenge, men jeg får bare håpe at kroppen har brukt ekstra lang tid denne gangen for å forberede seg mest mulig til den flotte spira som snart skal feste seg. :p
Min ikm må nok flyttes noen dager, men jeg får vente å se hvordan tempen er i morgen før jeg kan si hvilken dag det blir...
Så bra! Det var jammen på tide!

Dagens el test var veldig negativ, og siden tempen steg i morgest er el over og jeg forhåpentligvis 1dpo. Spent på morgendagens temp og hva FF sier da :)
1390227044894.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hei alle sammen. 8dpo en uke igjen:D uff her har mensmurringene og trøttheten slått innover meg. Har ikke hatt så problemer med å stå opp som i dag på veeeldig lenge.. krysser fingrene for at det er tegn på en liten spire♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Litt usikker på datoen pga lange sykluser, men nå har jeg brukt letrozol og har antagelig at eggløsning i går/idag. Sett meg opp 1 feb :)

8 dager til ikm... Store smerter på høyre siden, som strekker seg bak i ryggen. Fikk påvist at det ikke er uvi i dag til legen.. Nå krysses alt som krysses kan;-)

Kan sette meg opp på IKM 1 februar :)
Om jeg klarer å vente så lenge så tror jeg at jeg blir å teste 31 januar :)
Har kjent stikkende "smerter" nede i magen rett over skambeinet i dag og i går :) Håper det er noe som skjer der inne :) :)

Du kan endre ikm på meg til fredag 31. :)

Jeg slenger meg på med, og vil også endre IKM, men min blir 2. februar:)

Da ser det ut som jeg er 1 dpo i dag, og min nye ikm blir 1. februar. :)

Back
Topp