~~IKM UKE 5~~

Mulig det kan være to follikler som har utviklet seg ganske likt, og sloss til siste slutt om å bli vinneren. :p Eller at du slipper egg fra begge eggstokkene denne gangen da... ;) Mulig lh-toppen holder seg lenger da, ikke vet jeg...

Håper i hvert fall på snarlig tempøkning for oss begge, nå har vi ventet lenge nok!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ha ha:D Jeg har faktisk vurdert det der med to egg... Ikke turt å si noe til mannen, da. Det var jo han som overtalte meg til å bli med på å prøve på nummer tre. Før vi bestemte oss, sa jeg alltid at hvis jeg først ble med på en til, kom det garantert til å bli tvillinger:p

Men nå må det først løsne et egg (eller to:confused:), og så må det befruktes, feste seg og vokse normalt, så det er kanskje litt i overkant tidlig å ta de bekymringene;)

Enig med deg. Leeeeeeei av å vente på EL nå!

Ha ha:D Jeg har faktisk vurdert det der med to egg... Ikke turt å si noe til mannen, da. Det var jo han som overtalte meg til å bli med på å prøve på nummer tre. Før vi bestemte oss, sa jeg alltid at hvis jeg først ble med på en til, kom det garantert til å bli tvillinger:p

Men nå må det først løsne et egg (eller to:confused:), og så må det befruktes, feste seg og vokse normalt, så det er kanskje litt i overkant tidlig å ta de bekymringene;)

Enig med deg. Leeeeeeei av å vente på EL nå!

Hehe :D Her er det mannen som er brennsikker på at det blir tvillinger. :p Det var nok jeg som var pådriveren for å prøve på en tredjemann, og nå som han har "gitt etter", sier han det er typisk om vi ender opp med 4 til slutt. :p
Men som du sier, det er litt tidlig å ta de bekymringene. ;) To er absolutt velkomne altså, men herregud, jeg kommer jo til å være totalt nervevrak gjennom hele svangerskapet. :eek:

Når kan man egentlig begynne å kjenne symptomer?

Reelle symptomer kan man nok ikke kjenne før egget har festet seg i hvert fall. (Ca mellom 5-10dpo)
Men når det er sagt, alt som kan tolkes som et symptom blir jo nettopp det så fort vi er over i dpo/skrulle-land. :p Jeg prøver iherdig hver pp å ikke skru opp forhåpningene basert på alle "symptomene", men jeg går som regel på en smell hver gang. :p Men litt moro må vi jo få ha det oppi denne skrullinga! ;)

Her er det liv! Sliter litt med å holde følge med dere ;) I morgen (som er snart) er jeg 3 dpo. Spennende tider. Tenker å ikke teste før IKM som blir 11 dpo ca. Skal starte med Crinone på tirsdag tenker jeg. Spennende tider. H

Oi... Den ble sendt før jeg var ferdig å skrive ;) he he... Spennende tider ha. Her har vi virkelig gått inn for det denne mnd med masse sex, kjøpt CBFM og testet etter EL i tillegg med CB digital. Pluss starter med Crinone. Er redd jeg blir skikkelig deppa om det ikke går.... Prøver å tenke at sannsynligheten er like stor for at jeg ikke er gravid, men det biter liksom ikke helt på meg. Kommer til å bli medgir om det ikke går uansett hvor mye jeg prøver å si til meg selv at da er det bare å kjøre på igjen... :(

Positiv eltest idag og ongene har fått spysjuka!! Nå håper jeg bare så inderlig at hverken jeg eller mannen får det. Hvertfall ikke før el er overstått. Sex med spysjuka er uaktuelt.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg kommer også til å bli skuffet denne mnd hvis det ikke går.. Selvom jeg vet at sannsynligheten for at det har gått er minimal.. Men vi har hatt daglig sex og jeg har ligget med rumpe og bein høyt. ;) Så vi har i hvert fall gjort vårt! Krysser fingrene for deg og meg :)

Du kan ikke være gravid? Eggløysningstest slår ut på hcg også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sitter bare å tenker at denne pp bare må gå, og jeg føler så inderlig at det har klaffet selvom jeg er redd for det ikke ble lagt inn nok aksjer!! 4 ganger før på el og en dag etterpå. Men vi får bare se. Hater bare å få den negative testen! Men skal heldigvis til fotsoneterapaut når jeg er 15 dpo og er jeg ikke gravid skal hun hjelpe til så det kan klaffe på neste

Har så lyst at det klaffer denne måneden:/ blir verdens beste bursdagsgave til meg selv det:) termin rett rundt bursdagen min:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Negativ eltest i dag. Så i dag har jeg el, og i morgen flytter jeg inn i dpo-land. :-)

Appen <3

Fruktplukker... Hvorfor er sannsynligheten minimal? :(

Nja.. Minimal og minimal.. Vet ikke.. Men vi har prøvd i 16 mnd, så tror liksom ikke at det skjer.. Derfor sier jeg (kanskje mest til meg selv) at sjansen for et barn til er minimal :)

I går skjedde det noe litt rart på Wc besøk, var såvidt bittelitt blod på papiret, ikke rosautflod men bittelitt friskt blod bare! Det er jo for tidlig med festeblødning og da har jeg uansett hørt det kommer litt mer.

Eltesten på morgenurin er faktisk positiv. Skal ta en ny til rette tidspunkt. Men FF er visst ikke enig i at det er el på gang. Dagens temp er den svakeste i hele grafen :(

Dpo dagene så langt har gått saaakte. 7 dpo idag. Fri-uke, og spent på om tiden går fort da. Pleier jo å rase forbi når man har noen fridager. En uke til IKM, men tester ikke før om 8 dager ;)

Blir veldig spennende her inne fremover nå ! Gleder meg til mange positive tester og fornøyde fruer ! :D

Eltesten på morgenurin er faktisk positiv. Skal ta en ny til rette tidspunkt. Men FF er visst ikke enig i at det er el på gang. Dagens temp er den svakeste i hele grafen :(

Den stiger dagen etter el.. Så det er "riktig" med lav temp.. Det er godt forklart inne på FF hva som skjer :)

Idag kom det enderlig grønt lys på FF. Viste den til mannen og han sa: Så det e NU vi må pul??

1390125000587.jpg

Hehe stakkars han er helt utslitt :p igår kveld var det virkelig pliktsex. Trur aldri han har brukt så lang tid på å komme og det var flere ganger vi vurderte å bare stoppe. Men han klarte det til slutt :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp