~~IKM UKE 5~~

Og her er min EL-test fra i dag

image.jpg

Jeg gir opp! Tredje dagen på rad med positiv EL-test.... Det har aldri skjedd før. Håper jeg får super-EL, da:p

Kan jeg ikke tenke meg. Eltesten på cd10 var ganske så negativ
Vis vedlegget 47498
Og det var cd9 og 11og.
Vis vedlegget 47499
Vis vedlegget 47500

Spent på eltesten om en stund. Sov litt lenge idag så tisset kl9.30. Tar en test 13.30.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nei det er nok lite trolig ja, ser at tempen din ikke har steget nok heller. Men da er det bare å fortsette å legge inn aksjer, el er nok rett rundt hjørnet. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Og her er min EL-test fra i dag

Vis vedlegget 47520
Jeg gir opp! Tredje dagen på rad med positiv EL-test.... Det har aldri skjedd før. Håper jeg får super-EL, da:p

Det kan tyde på at det er gullegget eller evnt flere egg som driver å bryter seg løs. ;)
Det er jo ikke uvanlig med positiv el-test i to-tre dager, det er vel bare kroppen som jobber iherdig med å få til eggløsninga. Men jeg kan skjønne at det er litt frustrerende hvis det ikke har skjedd deg før, når man endelig har fått positiv el-test så vil man jo få det overstått. :)

Jippi aldri fått så sterke streker på denne typen før!!
1390050815240.jpg

1390050837679.jpg

Tok 2 for å se om de ble lik :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Det kan tyde på at det er gullegget eller evnt flere egg som driver å bryter seg løs. ;)
Det er jo ikke uvanlig med positiv el-test i to-tre dager, det er vel bare kroppen som jobber iherdig med å få til eggløsninga. Men jeg kan skjønne at det er litt frustrerende hvis det ikke har skjedd deg før, når man endelig har fått positiv el-test så vil man jo få det overstått. :)

Vi satser på et skikkelig gullegg denne runden:p Her har bare hatt en pp med to positive EL-tester, ellers har det bare vært en... Men vet at det ikke er nytt i verdenshistorien;) Ønsker meg negativ i morgen nå, og temphopp!

Vi satser på et skikkelig gullegg denne runden:p Her har bare hatt en pp med to positive EL-tester, ellers har det bare vært en... Men vet at det ikke er nytt i verdenshistorien;) Ønsker meg negativ i morgen nå, og temphopp!

Har du noen el-symptomer nå da? Kan ikke skjønne noe annet enn at egget må løsne snart! Krysser fingra for el i dag, og temphopp i morra! ;)

Jeg sluttet å teste etter jeg fikk positiv jeg... Det var kanskje litt dumt :( Nå ble jeg usikker :p

Det er riktig som Medusa skriver, det er lurt å teste til el-testen blir negativ igjen. :)
Men i de aller fleste tilfeller skjer jo el 12-48 timer etter positiv el-test, så det skal nok gå helt fint! ;) Men skulle det ikke bli klaff denne pp'n så vil jeg anbefale å tempe! Det er en veldig grei måte å holde styr på hva som foregår i kroppen. :)

Har du noen el-symptomer nå da? Kan ikke skjønne noe annet enn at egget må løsne snart! Krysser fingra for el i dag, og temphopp i morra! ;)
He he... Ja, det var det... Tappen har vært høy, myk og åpen i tre dager, og jeg har hatt vekslende vandig/eggehvite i fem dager. I tre dager har jeg hatt EL-smerter, men det som har vært rart, er at det har byttet flere ganger om dagen mellom høyre og venstre side. Vanligvis er det mer eller mindre konstante smerter, og det er i alle fall bare på en side. Kanskje kroppen ikke har klart å bestemme seg for hvilket egg som skal få slippe fri denne gangen?

Det er mulig det er litt ønsketenkning, men jeg synes ka skje at tappen har begynt å lukke seg nå... Spent på temp i morgen, for å si det sånn!

Bra du endelig fikk positiv EL-test også. Håper tempen følger opp hos oss begge i morgen, nå!

Regner denne testen som positiv det kan vel stemme? Første runde med el test :)
Da er vel ikm om 2 uker så den 1 februar. Så spent nå!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390070101861.jpg
    1390070101861.jpg
    36,4 KB · Visninger: 90
Regner denne testen som positiv det kan vel stemme? Første runde med el test :)
Da er vel ikm om 2 uker så den 1 februar. Så spent nå!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, den er vel ganske positiv. Om du ikke visste det, vil jeg anbefale deg å fortsette å teste til du får negativ igjen. Jeg har hatt tre (!) dager med positive nå:confused:

He he... Ja, det var det... Tappen har vært høy, myk og åpen i tre dager, og jeg har hatt vekslende vandig/eggehvite i fem dager. I tre dager har jeg hatt EL-smerter, men det som har vært rart, er at det har byttet flere ganger om dagen mellom høyre og venstre side. Vanligvis er det mer eller mindre konstante smerter, og det er i alle fall bare på en side. Kanskje kroppen ikke har klart å bestemme seg for hvilket egg som skal få slippe fri denne gangen?

Det er mulig det er litt ønsketenkning, men jeg synes ka skje at tappen har begynt å lukke seg nå... Spent på temp i morgen, for å si det sånn!

Bra du endelig fikk positiv EL-test også. Håper tempen følger opp hos oss begge i morgen, nå!

Mulig det kan være to follikler som har utviklet seg ganske likt, og sloss til siste slutt om å bli vinneren. :p Eller at du slipper egg fra begge eggstokkene denne gangen da... ;) Mulig lh-toppen holder seg lenger da, ikke vet jeg...

Håper i hvert fall på snarlig tempøkning for oss begge, nå har vi ventet lenge nok!

Når kan man egentlig begynne å kjenne symptomer?

Noen hevder de kjenner det med engang, at de får en slags følelse.. Er vel det jeg sitter med. Har ingen symptomer bortsett fra at jeg er oppblåst;)

Jeg vet jo selv at jeg er kjempe tidlig i dpo men jeg har en så rar mage de siste tre dagene løs/hard om hverandre flere ganger om dagen og jeg har halsbrann fra he***** :p vet at dette kan være helt tilfeldig og men håper det har noe med det å gjøre :)

Jeg vet jo selv at jeg er kjempe tidlig i dpo men jeg har en så rar mage de siste tre dagene løs/hard om hverandre flere ganger om dagen og jeg har halsbrann fra he***** :p vet at dette kan være helt tilfeldig og men håper det har noe med det å gjøre :)
Krysser fingrene for deg:) og meg;) jeg er vel 6 dpo, eller noe sånt:P

Back
Topp