~~IKM UKE 5~~

Blæh negativ el test idag og. Er fri fra de fra billigtester, så nå har jeg bare de fra ebay og av erfaring er de skikkelig negativ helt til den dahen el er da blir den nesten positiv. Aldri fått knallpositiv på de testene.
ge9uda8a.jpg

Er liksom ikke vits å bestille nye for de kommer jo ikke før mandag og da må jo el være over. Kommer tr bestiller jeg nye da. Vi får vare fortsette å legge inn aksjer og tempe så treffer vi vel når el kommer :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

4 dpo idag og ute av de fruktbare dagene ifølge appen jeg bruker :) fikk heldigvis lagt inn aksjer dagen etter mulig EL og i går. Har hatt masse murringer og stikninger ca fra den 12 til nå, så regner med EL har vært ca som forventet :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

4 dpo idag og ute av de fruktbare dagene ifølge appen jeg bruker :) fikk heldigvis lagt inn aksjer dagen etter mulig EL og i går. Har hatt masse murringer og stikninger ca fra den 12 til nå, så regner med EL har vært ca som forventet :D

Spennende :) Her er siste sjanse i dag troor jeg siden EL var på tirsdag :) Spennende dager fremover! Jeg klare ikke la vær å kjenne etter symptomer hele tiden :p

Regner med at jeg har hatt el nå. All utflod er borte og nå er det tørt. Skjønner ikke at kroppen kan tørke opp sånn over natten. :p Men nå har jeg ømme brystvorter, så det tyder på at el er ferdig. Får det bekreftet i morgen på tempen, kanskje.. Så da er det de treigeste dagene av mnd.. DPO.. ;)

He he... Ja, er nok ikke mye vits i å begynne å teste enda;) Hvor lenge tenkte du å holde deg denne gangen?
Neei får holde ut!! Vanskelig med masse billigstrimler liggende! Tjaa tenker jeg ser an og ser om d kommer noe symptomer! Håper jeg klarer å vente til neste helg med å teste

Nettopp hatt sex. En sexundervisning igjen i morgen, så blir der hviletid. Entrer dpo land i morgen. EL var nok i dag. :) God natt jenter :)

Positiv EL-test, åpen tapp og vandig sekret i dag også.... Så da er jeg ikke DPO enda. I morgen, da, kanskje?

Fem dpo idag, så nå starter vel snart sjangsen for at en mulig spire finner en plass, og klorer seg fast, så begynner vel symptomletinga neste uke en gang også vips så kommer ikm. Ganske sikker på at det kommer til å gå saaaakte, skikkelig nedtelling her ;p men holder meg rolig slik at det skal være best mulig livsmiljø i min ellers så stress-hærjede kropp :)

Skjønnet ikke hvor min el blir av. Fortsatt negativ eltest. Riktignok de fra ebay som skjeldent funker på meg. Idag har jeg hatt noe el smerter.
Het er dagens eltest. Faktisk like sterk her som den har vært tidligere når de fra billigtester har vært positiv. Pokker at jeg ikke har flere av de igjen.
1389980554455.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Lagt inn aksjer søndag,tirsdag, torsdag og fredag. I følge eggløsningskalkulator er eggløsning i dag, så satser på at det sitter! :)

Skjønnet ikke hvor min el blir av. Fortsatt negativ eltest. Riktignok de fra ebay som skjeldent funker på meg. Idag har jeg hatt noe el smerter.
Het er dagens eltest. Faktisk like sterk her som den har vært tidligere når de fra billigtester har vært positiv. Pokker at jeg ikke har flere av de igjen.
Vis vedlegget 47419

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ahhhh... Så irriterende med de testene der... Er det noen andre tegn på at EL nærmer seg, da? Slim/vandig utflod? Vi får se hvordan det går med tempen, i alle fall... Da får du i alle fall vite hvilken dag du sannsynligvis hadde EL;)

Regna på at vi la inn aksjer to dager før EL, på EL dagen, men ikke dagen etterpå men dagen etter der igjen som var i går. Tror vi kjører på ekstra for å være sikre :p håper så det klaffer!

Fortsatt negativ el-test... :rolleyes: Regna egentlig med at den skulle bli positiv i dag, for den var ganske sterk i går. Mulig den egentlig hadde blitt positiv i går hvis jeg hadde testet på "riktig måte". Måtte sånn på do, så klarte ikke å holde meg mer enn snaue 2 timer før jeg testet. :p
Heldigvis så temper jeg, så jeg får bare se ann hvordan tempen utvikler seg de neste dagene. :)

Heier på alle som venter på el, og på alle dere heldiggrisene som er i dpo-land! ;)

Back
Topp