2014
Forelsket i forumet
Da er du lagt til listenIKM 28 januar... Pp5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du lagt til listenIKM 28 januar... Pp5
Høres ut som elsmerterTrenger litt hjelp jenter!
Jeg er vel nå sånn på CD 10(hvis jeg har forstått det riktig) og har støtsmerter(?) under sex!! Jeg kjenner eggstokkene og er øm i i nedre del av magen. Hva skjer?? Har vel hatt det sånn noen ganger før, men da har jeg ikke tenkt så mye over det.... Noen forslag til hva det kan være?
Trenger litt hjelp jenter!
Jeg er vel nå sånn på CD 10(hvis jeg har forstått det riktig) og har støtsmerter(?) under sex!! Jeg kjenner eggstokkene og er øm i i nedre del av magen. Hva skjer?? Har vel hatt det sånn noen ganger før, men da har jeg ikke tenkt så mye over det.... Noen forslag til hva det kan være?
Jeg håper så innmari at du har rett!!Høres ut som elsmerter
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja, det er nærme! Bare å kjøre på fremover, da!Her var denikke så lett dette alltid
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Når på dagen tester du?Jeg tror jeg hører til i denne gruppen, men blir så forvirret.. Her er mine tester de siste 5 dager, mange nesten positive, men ingen helt positive..! Akk..PP5, men første måned med EL tester!
![]()
Satt deg opp på lista under usikker dagJeg tror jeg hører til i denne gruppen, men blir så forvirret.. Her er mine tester de siste 5 dager, mange nesten positive, men ingen helt positive..! Akk..PP5, men første måned med EL tester!
![]()
Når på dagen tester du?
Satt deg opp på lista under usikker dag.
Kan kanskje være du har hatt helt positiv før/etter en test?![]()
Ingen fler? Setter stor pris på alle svarTrenger litt hjelp jenter!
Ok... Det kan kanskje forklare hvorfor du får mange sterke tester... Man skal egentlig ikke ta el-tester om morgenen, da de kan bli falsk positive (se innlegget med grad merket med rødt, gult og grønt på toppen av en av sidene i denne tråden). Optimalt sett, skal man teste mellom 11 og 15, men formiddag-tidlig kveld er også greit...Pga. skiftarbeid og svært lite private toalettmuligheter blir det morgenurin..
Ok... Det kan kanskje forklare hvorfor du får mange sterke tester... Man skal egentlig ikke ta el-tester om morgenen, da de kan bli falsk positive (se innlegget med grad merket med rødt, gult og grønt på toppen av en av sidene i denne tråden). Optimalt sett, skal man teste mellom 11 og 15, men formiddag-tidlig kveld er også greit...Pga. skiftarbeid og svært lite private toalettmuligheter blir det morgenurin..
Aldri hatt det sånn selv, men har jo sett at andre skriver om at de har samme typer smerter under el...Ingen fler? Setter stor pris på alle svar![]()
Ok... Det kan kanskje forklare hvorfor du får mange sterke tester... Man skal egentlig ikke ta el-tester om morgenen, da de kan bli falsk positive (se innlegget med grad merket med rødt, gult og grønt på toppen av en av sidene i denne tråden). Optimalt sett, skal man teste mellom 11 og 15, men formiddag-tidlig kveld er også greit...
Men dere legger inn aksjer, eller?![]()
HeiIngen fler? Setter stor pris på alle svar![]()