Er vi flere som kjemper mot testetrangen for tiden eller? [emoji85] Jeg er kun 7 dpo, og håper å holde meg til 10 dpo, men har sååååå lyst å teste NÅ[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her starta jeg 6 dpo [emoji23][emoji23]Er vi flere som kjemper mot testetrangen for tiden eller? [emoji85] Jeg er kun 7 dpo, og håper å holde meg til 10 dpo, men har sååååå lyst å teste NÅ[emoji23][emoji23]
Jeg har kjent på den de siste dagene. Er 9dpo i dag så første test blir i morgenEr vi flere som kjemper mot testetrangen for tiden eller? [emoji85] Jeg er kun 7 dpo, og håper å holde meg til 10 dpo, men har sååååå lyst å teste NÅ[emoji23][emoji23]
Da er du flink [emoji16] fikk svak strek i dag, men usikker på om den er rosa eller skygge [emoji53]Jeg har kjent på den de siste dagene. Er 9dpo i dag så første test blir i morgen![]()
Håper den er rosa. Har alltid begynt å teste 10dpo, utenom forrige pp, da begynte jeg tidligere for var usikker på EL. Det var de lengste dagene så det gjør jeg ikke igjenDa er du flink [emoji16] fikk svak strek i dag, men usikker på om den er rosa eller skygge [emoji53]
Ja håper jeg også! Den var ikke tatt på morgen urin heller, da jeg har jobba i natt. Så spent! Håper du har en spire hos deg! Moro at vi er 9 dpo begge to [emoji16]Håper den er rosa. Har alltid begynt å teste 10dpo, utenom forrige pp, da begynte jeg tidligere for var usikker på EL. Det var de lengste dagene så det gjør jeg ikke igjen![]()
Har ikke hatt testetrang, men begynner å kjenne at den sniker seg innpå nåEr vi flere som kjemper mot testetrangen for tiden eller? [emoji85] Jeg er kun 7 dpo, og håper å holde meg til 10 dpo, men har sååååå lyst å teste NÅ[emoji23][emoji23]

Æsj, her er det nok bare å vente på tanta.. vi klarte ikke å treffe på el denne gangen
Kjenner litt på at bestevenninna mi og nærmeste kollega begge er gravide med termin i juni.. Vi skulle jo bli gravide sammen! Livet er ikke rettferdig ass..![]()
Æsj, her er det nok bare å vente på tanta.. vi klarte ikke å treffe på el denne gangen
Kjenner litt på at bestevenninna mi og nærmeste kollega begge er gravide med termin i juni.. Vi skulle jo bli gravide sammen! Livet er ikke rettferdig ass..![]()
Vi rakk å bli onkel og tante for en uplanlagt sak, som ble laget etter vi begynte å prøveSamme her! To venninner som er gravide med mai og juni-termin. Skulle gå gravide sammen[emoji85][emoji13] Var visst ikke så lett å planlegge alikevel[emoji13]
Samme her! To venninner som er gravide med mai og juni-termin. Skulle gå gravide sammen[emoji85][emoji13] Var visst ikke så lett å planlegge alikevel[emoji13]
Nei, enkelt skal det ikke være!Vi rakk å bli onkel og tante for en uplanlagt sak, som ble laget etter vi begynte å prøve![]()

, og disse venninnene mine har ingen fra før Jeg hadde positive ELtester, som ble negativ fredag morgen. Kjente stølhet i magen hele fredag. Men ingen slim.
I dag kom plutselig slimet. Hva betyr det?
Er 9dpo i dag. Har skikkelig mye mensmurringer, og hadde litt brun utflod sist jeg var på do. IKM er mandag 29.
Kan dette være festeblødning?
Hadde festeblødning sist jeg var gravid. Mistet desverre i uke 5.
Men sist hadde jeg ikke så mye mensmurringer, og nå er jeg litt bekymret for om jeg kanskje har en tidlig SA igjen.
Vet at ingen kan svare sikkert. Men noen med erfaringer???
Er det farlig at jeg har så mye mensmurringer/smerter, eller kan det være normalt?
Er det mulig å få positiv g.test allerede i morgen, 10dpo, med tidligtest?
Jeg har kjent på den de siste dagene. Er 9dpo i dag så første test blir i morgen![]()
Har ikke hatt testetrang, men begynner å kjenne at den sniker seg innpå nå7 dpo idag, håper å holde meg til 10 dpo
![]()
Så gøyDa er vi akkurat like langt[emoji1] Vi får backe opp hverandre slik at vi holder oss[emoji1]
Ja, vi får gjøre det!