Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererKveldens test. IKM i morgen. Tror jeg blir å sette meg selv på «gravid» jeg12DPO, kveldstest.Vis vedlegget 282287

Jeg skulle vente til etter ikm med å testeJo, kan jo det.. Prøver å være flink pike å holde ut til torsdag, helst fredag- da er jeg mer sikker på at testen blir riktigSelvpining kalles visst det...
HurraKveldens test. IKM i morgen. Tror jeg blir å sette meg selv på «gravid» jeg12DPO, kveldstest.Vis vedlegget 282287

ÅååhFikk opp håpet litt idag. Er en svak strek på strimmel og cb +
Tempen er jevn og fin og. Følte jeg mistet håpet når dere andre hadde så sterk test mye tidligere enn jeg fikk svak strek (idag 11 dpo) og jeg fikk vonde menssmerter, nå krysser jeg alt jeg har for at det denne gangen skal holde hele veien.Vis vedlegget 282301

Sikkert megamerkelig spørsmål, men hvordan fikk du dpo og tallene på charten din?? På meg står det ingenting der, så jeg må liksom telle meg opp til hvordan dpo dag jeg er på Jeg har kjøpt utvidelsen, kanskje det er grunnen?ÅååhSikkert megamerkelig spørsmål, men hvordan fikk du dpo og tallene på charten din?? På meg står det ingenting der, så jeg må liksom telle meg opp til hvordan dpo dag jeg er på
![]()
Aaaah kanskje det!! TakkJeg har kjøpt utvidelsen, kanskje det er grunnen?

turte ikke teste siden den var negativ på mandag, 13 dpo nå

Så koselig!! BabyKveldens test. IKM i morgen. Tror jeg blir å sette meg selv på «gravid» jeg12DPO, kveldstest.Vis vedlegget 282287

Tr her...![]()
Tror nok 19.august er mer korrekt, for de fleste appene sier at jeg er 3+5 i dag, mens gravid og barn appen sier 3+4 og dermed termin 20.augustBondemamma85, hvordan kom du frem til termin 20 august, når jeg legger inn får jeg 19 august på ene og 17 august på andre. Vi er begge like langt på vei![]()
Testet noe mer??Ja, kan virke sånnEv. kjemisk, ja, for ser mange skriver at man ikke hadde fått rosa strek i det hele tatt hvis ikke testen hadde fanget opp noe hcg. Nei, får vente i spenning litt til
![]()
Hvordan går det? Testet noe?Noen som har fått noen spennende symptomer enda?![]()
Ser at det stemmer at vi har termin 20. Det går 28 dager så kommer mensen på dag 29 om du forstår? Dermed 28 dager mellom hver mensTror nok 19.august er mer korrekt, for de fleste appene sier at jeg er 3+5 i dag, mens gravid og barn appen sier 3+4 og dermed termin 20.august
Men når jeg teller selv fra 10.nov er jeg jo på CD 26 som vil si 3+5 Ikke sant? Virker som at gravid og barn teller første dag fra CD 2 - om du skjønner hva jeg mener nå?![]()
Jeg har 25-26 dager i gjennomsnitt, så vil da tro at jeg er noen dager lengre på vei,men jeg forholder meg til appene enn så lenge og aller helst den som sier jeg er en dag lengre på veiSer at det stemmer at vi har termin 20. Det går 28 dager så kommer mensen på dag 29 om du forstår? Dermed 28 dager mellom hver mensjeg har normalt sett 34 så for min del forflytter det seg kontra de som har rene uketall
![]()

Hvor lang lutealfase pleier du ha?Jeg har 25-26 dager i gjennomsnitt, så vil da tro at jeg er noen dager lengre på vei,men jeg forholder meg til appene enn så lenge og aller helst den som sier jeg er en dag lengre på vei![]()