*^*^IKM UKE 49^*^*

Ikm i dag, foreløpig ingen tr enda, så krysser fingrene :joyful: turte ikke teste siden den var negativ på mandag, 13 dpo nå :D de symptomene jeg har hatt er borte, utenom at areolaen er større. Så tror jeg skal vente til fredag med å teste, om ikke tr melder seg til da :happy:
Noen her som har fått positiv test uten å ha noen symptomer?

Hadde absolutt ingen synptomer, bare litt ømme brystvorter fra ca 3 dager før ikm. Fra ikm (i går) har jeg hatt masse murringer. Føles litt som menssmerter men sitter liksom mer foran i magen.

Krysser fingrene for deg:Heartred

Testet noe mer??:)

Venter til i morgen tidlig :happy:
Men føler jeg burde hatt tydeligere tegn på overstimulering nå hvis hcg-nivået hadde steget, siden jeg var veldig overstimulert etter egguttak, så kjenner på at håpet svinner hen :sorry:

Dere som har fått positiv test, hvilke symptomer har dere og når kom de?
Trodde TR skulle komme jeg, pga murringer og at jeg var/er lett irritabel + at jeg fryser veldig og gjort det siden EL. Som regel får jeg murringer når mens har bryte ut,og da har jeg smerter,men nå som sagt er det murringer og de kjennes annerledes ut enn ved mens. Puppene er ømme, men det er de uansett før mens - så det er egentlig vanskelig å vite om symptomene er pga graviditet eller ikke - er jo så likt!o_O:rolleyes: så jeg ble veldig overrasket når jeg fikk positiv test!:)

Trodde TR skulle komme jeg, pga murringer og at jeg var/er lett irritabel + at jeg fryser veldig og gjort det siden EL. Som regel får jeg murringer når mens har bryte ut,og da har jeg smerter,men nå som sagt er det murringer og de kjennes annerledes ut enn ved mens. Puppene er ømme, men det er de uansett før mens - så det er egentlig vanskelig å vite om symptomene er pga graviditet eller ikke - er jo så likt!o_O:rolleyes: så jeg ble veldig overrasket når jeg fikk positiv test!:)
Ganske likt her igrunn, veldig lite symptomer denne runden, men ømme pupper, halsbrann(pleier ikke ha det sånn) og mye smerter/ubehag ved venstre lysk/eggstokk? er det som går igjen her. Vanligvis har jeg gjerne en hel A4 side(litt overdrevet men) med symptomer.

Ganske likt her igrunn, veldig lite symptomer denne runden, men ømme pupper, halsbrann(pleier ikke ha det sånn) og mye smerter/ubehag ved venstre lysk/eggstokk? er det som går igjen her. Vanligvis har jeg gjerne en hel A4 side(litt overdrevet men) med symptomer.
Jeg hadde også leamus over ei uke etter EL!:p jeg bruker ikke å få så mange symptomer egentlig, kun den murringa og at jeg blir fort andpusten og trøtt:)
Begge deler er veldig vanlig da - noen har mange symptomer og andre har veldig lite eller ingenting + at det er forskjell fra sv.skap til sv.skap:)

Har ventet på tester hele uka, og i dag kom de endelig!
Tror jeg kan settes på gravid :joyful: for den er positiv denne, ikke sant?? :nailbiting:

Vedlegg

• 73E2D5A2-3BC4-4899-98C2-0E3AC3D7DDD8.jpeg
    73E2D5A2-3BC4-4899-98C2-0E3AC3D7DDD8.jpeg
    133,5 KB · Visninger: 143
13 DPO og IKM i dag. Da sier jeg meg fornøyd med testing 3 ganger om dagen :p Nå skal jeg prøve å roe ned litt og anse dette som opp til høyere makter å ta hånd om - håper det blir baby av dette ❤️ Tester tatt nå kl. 18.
69B85CB1-3154-409F-9A97-803F6A7132F2.jpeg

805D5DBD-A76B-46F4-A19D-ADC41C974D93.jpeg

Da var nok løpet kjørt her :(

Leit å høre, men ikke gitt opp helt, vel? :wideyed: Hvordan er tempen i dag? (Mulig du har skrevet noe om det, men har vært uten nett siden i går, og nå er jeg bare på mobilen, så sliter litt med å holde oversikten:hilarious:)

Leit å høre, men ikke gitt opp helt, vel? :wideyed: Hvordan er tempen i dag? (Mulig du har skrevet noe om det, men har vært uten nett siden i går, og nå er jeg bare på mobilen, så sliter litt med å holde oversikten:hilarious:)
Neida, tempen steg litt igjen idag, så er et stykke over coverline enda :) har jo normalt min korte lutealfase(7 dager forrige mnd), men er 8 dpo idag, så enten fungerer wild yamen, eller så er det noe på gang:wtf: Blenda test i morges da.. men tempen var på 37,60 når jeg kom hjem nå, ikke hatt så høy på ettermiddagen, så må sjekke igjen senere(bruker å ha ca 37,35 før jeg legger meg) :)
Hvordan går det med deg???

Hvordan er det med deg, Chipotle?

Fikk opp håpet litt idag. Er en svak strek på strimmel og cb +:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Tempen er jevn og fin og. Følte jeg mistet håpet når dere andre hadde så sterk test mye tidligere enn jeg fikk svak strek (idag 11 dpo) og jeg fikk vonde menssmerter, nå krysser jeg alt jeg har for at det denne gangen skal holde hele veien.Vis vedlegget 282301

Okei, dette ble jeg såå glad av å lese :D Jeg ga egentlig opp da testen var negativ 8 dpo... haha. Hadde negativ test 10 dpo også, men skal teste på nytt i morgen tidlig (12 dpo). Håper håper!

Back
Topp