Jeg vet, sjekket også når jeg fikk min! Og virket som mesteparten var gravide, så kan jo være T jeg hadde kjemiskEr nok kanskje litt tilfeldig om man kan stole på den eller ikke! :/
Ja, kan virke sånn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet, sjekket også når jeg fikk min! Og virket som mesteparten var gravide, så kan jo være T jeg hadde kjemiskEr nok kanskje litt tilfeldig om man kan stole på den eller ikke! :/

Ja, tenker også at det er jo HCG som gjør at du får rosa streker..og dette skal jo ikke kunne oppstå uansett hvor lenge testen blir liggende, hvis det ikke er HCG i urinen... Så du trenger ikke miste håpet tenker jegJa, kan virke sånnEv. kjemisk, ja, for ser mange skriver at man ikke hadde fått rosa strek i det hele tatt hvis ikke testen hadde fanget opp noe hcg. Nei, får vente i spenning litt til
![]()

). Så dro jeg tilbake til apoteket og kjøpte en smokke og fikk dama i skranken til å pakke inn testen og smokken sammen (de har jo taushetsplikt, perfekt tenkte jeg da!) og dro hjem til samboeren❤Håper vi havner i samme termingruppe igjen❤Vis vedlegget 282244
Hva tror dere?? Jeg syns jeg kan skimte noe litt sterkere i dag, men fortsatt usikker![]()
Wow!! GratulererTror dere jeg klarte å holde meg til lørdag med å ta digital og fortelle det til samboeren da?! Jeg dro på apoteket for å kjøpe en digital for å ta nå på lørdag,men så var jeg jo så tissetrengt og tenkte *shit au* - så jeg gikk på HC og tisset på denne pinnen da! (Turte ikke å gå dit det er mange toaletter ved siden av hverandre kan dere skjønne). Så dro jeg tilbake til apoteket og kjøpte en smokke og fikk dama i skranken til å pakke inn testen og smokken sammen (de har jo taushetsplikt, perfekt tenkte jeg da!) og dro hjem til samboeren❤
Tusen takk❤Wow!! Gratulerer![]()
Jaa, det håper jeg også!Håper vi havner i samme termingruppe igjen❤
Tror dere jeg klarte å holde meg til lørdag med å ta digital og fortelle det til samboeren da?! Jeg dro på apoteket for å kjøpe en digital for å ta nå på lørdag,men så var jeg jo så tissetrengt og tenkte *shit au* - så jeg gikk på HC og tisset på denne pinnen da! (Turte ikke å gå dit det er mange toaletter ved siden av hverandre kan dere skjønne). Så dro jeg tilbake til apoteket og kjøpte en smokke og fikk dama i skranken til å pakke inn testen og smokken sammen (de har jo taushetsplikt, perfekt tenkte jeg da!) og dro hjem til samboeren❤
Skikkelig koselig førjulsgaveTror dere jeg klarte å holde meg til lørdag med å ta digital og fortelle det til samboeren da?! Jeg dro på apoteket for å kjøpe en digital for å ta nå på lørdag,men så var jeg jo så tissetrengt og tenkte *shit au* - så jeg gikk på HC og tisset på denne pinnen da! (Turte ikke å gå dit det er mange toaletter ved siden av hverandre kan dere skjønne). Så dro jeg tilbake til apoteket og kjøpte en smokke og fikk dama i skranken til å pakke inn testen og smokken sammen (de har jo taushetsplikt, perfekt tenkte jeg da!) og dro hjem til samboeren❤
Tror du EL kan ha vært før siden testene er så tydelig? Jeg har også IKM på lørdag så håper jeg er like heldig som deg, men tørr ikke teste enda
Tusen takk❤Gratulerer!Skikkelig koselig førjulsgave
![]()
Tusen takkGratulererTror du EL kan ha vært før siden testene er så tydelig? Jeg har også IKM på lørdag så håper jeg er like heldig som deg, men tørr ikke teste enda
![]()

Vi får håpe det stemmer og det skal stemmeVekket mannen kl 5 i dag (10 dpo) for jeg måtte tisse og klarte ikke vente lenger med å teste. Fikk tydelig tegn på overstimulering i går kveld, så følte meg helt sikker på at jeg måtte ha hcg i kroppen. Da testen fortsatt var blenda etter ca 2 min, kastet jeg den skuffet i søpla, men noen timer senere fant jeg den slik (se bildet!)
Vet at testene eegentlig ikke er valide så lenge etter, men er det lov å håpe litt, eller?![]()

Skimter noeVis vedlegget 282244
Hva tror dere?? Jeg syns jeg kan skimte noe litt sterkere i dag, men fortsatt usikker![]()
WOWTror dere jeg klarte å holde meg til lørdag med å ta digital og fortelle det til samboeren da?! Jeg dro på apoteket for å kjøpe en digital for å ta nå på lørdag,men så var jeg jo så tissetrengt og tenkte *shit au* - så jeg gikk på HC og tisset på denne pinnen da! (Turte ikke å gå dit det er mange toaletter ved siden av hverandre kan dere skjønne). Så dro jeg tilbake til apoteket og kjøpte en smokke og fikk dama i skranken til å pakke inn testen og smokken sammen (de har jo taushetsplikt, perfekt tenkte jeg da!) og dro hjem til samboeren❤

Tusen takkjeg har jo ikke testet etter EL,så det er fullt mulig - har to apper som sier at ikm er i morgen og en som sier på lørdag
er uansett 3+3 idag mtp første dag i siste mens, mye lettere å forholde seg til har jeg funnet ut
Når tenker du å teste?
Håper jeg holder til 10-11 dpo (torsdag- fredag), men har sååå lyst til å teste i morgen
Skjønner jeg godt! Kan du ikke teste imorgen da?Ah, skjønnerHåper jeg holder til 10-11 dpo (torsdag- fredag), men har sååå lyst til å teste i morgen
![]()

Jeg hadde idag egentlig, men fikk el senere, så ny dato på meg er vel ca torsdagHar alle som har hatt / har ikm i morgen testet?![]()
Skjønner jeg godt! Kan du ikke teste imorgen da?![]()
Selvpining kalles visst det...