lusemus 71
Forumet er livet
Er nok baby strek noFor å sammenligne litt her - begge disse er tatt på CD 24, den svakeste endte i kjemisk, så håper dette er et godt tegn!Vis vedlegget 282152 Vis vedlegget 282153

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok baby strek noFor å sammenligne litt her - begge disse er tatt på CD 24, den svakeste endte i kjemisk, så håper dette er et godt tegn!Vis vedlegget 282152 Vis vedlegget 282153

Håper detEr nok baby strek no![]()
Da har jeg hatt luteal fase på 14 DAGER damer! Det er saker det! Spottinga sa gyn at "da er det bare sånn du er, noen spotter uregelmessig mens du spotter 6-7 dager før mens hver måned så sånn er bare kroppen din!" det var lettelse det
Han jobber som murer og hele Norges befolkning skal ha flislagt kjøkkenbenken, flislagt pipa, fiksa badet etc før jul så han sa at det var ingen sjans
Får se etter nytt år da... 
. Eneste positive er at jeg har bekreftet eggløsning på monitoren og lutealfasen er over 10 dager. Vi som traff både før og etter eggløsning denne gang
.Kan nok settes på tr! Stappa i en ob istad men kjenner menssmerter har ridd seg inn døra herDa har jeg hatt luteal fase på 14 DAGER damer! Det er saker det! Spottinga sa gyn at "da er det bare sånn du er, noen spotter uregelmessig mens du spotter 6-7 dager før mens hver måned så sånn er bare kroppen din!" det var lettelse det
Da er det bare å få med mannen til å levere sæd prøve på riksen og blodprøveHan jobber som murer og hele Norges befolkning skal ha flislagt kjøkkenbenken, flislagt pipa, fiksa badet etc før jul så han sa at det var ingen sjans
Får se etter nytt år da...
De på senteret sa ogsåaktisk at de venter med å gi meg mine test resultater før han har avlagt sine prøver for da får gjerne mannen litt fortgang på seg når de holder mine prøver "gissel". Jeg sa de ikke hadde møtt min mann![]()

eller helst ikke i det hele tatt da, men har mist troa litt Husk å oppdatere oss! Heier så på degFor å sammenligne litt her - begge disse er tatt på CD 24, den svakeste endte i kjemisk, så håper dette er et godt tegn!Vis vedlegget 282152 Vis vedlegget 282153

Har hatt en del stikkinger i nedre del av magen de siste to dagene.. men er bare 6 dpo idag så er neppe noe...jeg har aldri hatt menssmerter eller lignende hellerNoen som har fått noen spennende symptomer enda?![]()
Spennende! Man kan jo aldri vite hva disse tegnene erHar hatt en del stikkinger i nedre del av magen de siste to dagene.. men er bare 6 dpo idag så er neppe noe...jeg har aldri hatt menssmerter eller lignende heller
Enn med deg??
spent på om det er noe i det, selv om det er veldig tidlig..

Når jeg begynner å tenke meg om har jeg også absolutt alle av dine symptomer:’D Jeg er bare 6 dpo og allerede begynt å vente på tr :/ er ikke du også litt ung? Mener jeg har lest det en plass tidligere om jeg ikke husker feilSpennende! Man kan jo aldri vite hva disse tegnene erhar litt for mange føler jeg
spent på om det er noe i det, selv om det er veldig tidlig..
- bobling/stikking nedenfor navlen
- løs mage som jeg trodde var etter fylla, men det går aldri over
- veldig sliten og trøtt, uten grunn
- nyser mye, føler jeg har en klump i halsen som ikke vil vekk uansett hva jeg prøver
- føler meg mye roligere til sinns enn jeg noen gang har vært, pleier å være høyt og lavt
- veldig tørst på vann, pleier heller å velge alt annet enn vann
- liten matlyst
I natt våknet jeg flere ganger av stikkene nedenfor navlen. Har tenkt å ta en test i kveld, 7 dpo![]()
Og nå, hvit kremet utflod... som jeg aldri har hattNår jeg begynner å tenke meg om har jeg også absolutt alle av dine symptomer:’D Jeg er bare 6 dpo og allerede begynt å vente på tr :/ er ikke du også litt ung? Mener jeg har lest det en plass tidligere om jeg ikke husker feil![]()
det stemmer! Jeg er 22 år, hva med deg?Ikke jeg heller, har også det, men hører jeg kan få det av bk såOg nå, hvit kremet utflod... som jeg aldri har hattdu må ikke ta sorgene på forskudd, det er enda så tidlig
det stemmer! Jeg er 22 år, hva med deg?
![]()
Sikkert dumt spørsmål, men hva er Bk? Så gøyIkke jeg heller, har også det, men hører jeg kan få det av bk såEr spent! Jeg er også 22
![]()
blir spennende å følge deg
Detta blir baby avDette minner om mine tester. Da jeg hadde kjemisk var streken kjempesvak før den ble borte igjen og jeg begynte å blø. Denne gangen er testen sterkere og har blitt sterkere etter tre dager med testing.
Her er min L’loyds pharmacy på 10DPO kveld den mnd det ble kjemisk:
Vis vedlegget 282161
Her er en tilsvarende test tatt i panikk på jobb i dag, på meget utvannet urinI dag er det 11DPO.
Vis vedlegget 282162
BabyklisterSikkert dumt spørsmål, men hva er Bk? Så gøyblir spennende å følge deg
![]()
Tar den siste a1 testen på onsdag og digital på lørdag - legger selvfølgelig ut resultateneHusk å oppdatere oss! Heier så på deg![]()
SpennendeTar den siste a1 testen på onsdag og digital på lørdag - legger selvfølgelig ut resultatene
Herlig med heiagjeng!❤