Gjør du?Så da er det ikke bare øya mine som tuller. Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men vil tipper ett sted mellom 8-10
![]()
Jeg skimter også noe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du?Så da er det ikke bare øya mine som tuller. Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men vil tipper ett sted mellom 8-10
![]()
Helt utrolig![]()

Spennende altså! Håper jeg får like fine tester som deg <3Jeg skimter også noe!
Detta går rette vegenTestet på torsdag morgen ( øverste)
Fredag morgen (i midten)
Og fredag kveld ( nederst)
Jeg bare håper det ikke ender i kjemisk
Er 11dpo i dag
Krysser for degVis vedlegget 282115 Det er dagen før ikm og jeg tok en vanlig for jeg har gått tom for tidlig testene..
Men er litt bekymret over at den ikke er sterkere, det er bare 12 dpo da
Går rette vegenGårsdagens kveldstest:
Vis vedlegget 282135
Noen som har opplevd festeblødning denne pp eller tidligere svangerskap?![]()
Har aldri opplevd det.Noen som har opplevd festeblødning denne pp eller tidligere svangerskap?![]()
Klarte ikke vente på IKM i morgen, så tok en ny test i dag 13 dpo. Utrolig godt å se at den har blitt så mye sterkere siden den jeg tok 11 dpo!
Er likevel sykt redd for at tr skal komme i morgen, selv om kroppen føles veldig anderledes denne mnd. Forrige pp hadde jeg sykt mange "symptomer" fra el til tr kom, denne pp derimot har jeg ikke følt noe som helst. Eneste klare tegnet er at jeg har fått veldig ømme pupper, noe jeg aldri har før IKM, kun rundt el. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!
Vis vedlegget 282145
WOWKlarte ikke vente på IKM i morgen, så tok en ny test i dag 13 dpo. Utrolig godt å se at den har blitt så mye sterkere siden den jeg tok 11 dpo!
Er likevel sykt redd for at tr skal komme i morgen, selv om kroppen føles veldig anderledes denne mnd. Forrige pp hadde jeg sykt mange "symptomer" fra el til tr kom, denne pp derimot har jeg ikke følt noe som helst. Eneste klare tegnet er at jeg har fått veldig ømme pupper, noe jeg aldri har før IKM, kun rundt el. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!
Vis vedlegget 282145

Gratulerer!Klarte ikke vente på IKM i morgen, så tok en ny test i dag 13 dpo. Utrolig godt å se at den har blitt så mye sterkere siden den jeg tok 11 dpo!
Vis vedlegget 282145

Klarte ikke vente på IKM i morgen, så tok en ny test i dag 13 dpo. Utrolig godt å se at den har blitt så mye sterkere siden den jeg tok 11 dpo!
Vis vedlegget 282145
Han så også at mensen var på vei så kommer sikkert idag mer i morgen! Men da er jeg i gang med utredning og det er veldig spennende og oppløftende kjenner jeg! Venstre eggstokk fant han ikke...
Den var godt gjemt sa han, skal komme inn til blodprøver på cd 2 eller 3