*^*^IKM UKE 49^*^*

2A3BA6E8-2A35-4410-9B09-C3C33AB01F62.jpeg
Det er dagen før ikm og jeg tok en vanlig for jeg har gått tom for tidlig testene..
Men er litt bekymret over at den ikke er sterkere, det er bare 12 dpo da

Testet negativt i går kveld, 8 dpo. Sovet kanskje to timer i natt, og jeg har vanligvis et veldig godt sovehjerte... :sorry:Vet ikke hvordan jeg overlever hvis dette ikke går veien. Hvordan er det mulig at et perfekt embryo som blir ført inn i livmoren ikke fester seg??? :arghh::arghh::arghh:

Testet negativt i går kveld, 8 dpo. Sovet kanskje to timer i natt, og jeg har vanligvis et veldig godt sovehjerte... :sorry:Vet ikke hvordan jeg overlever hvis dette ikke går veien. Hvordan er det mulig at et perfekt embryo som blir ført inn i livmoren ikke fester seg??? :arghh::arghh::arghh:

Er jo veldig tidlig? :( Prøv å ikke mist håpet ennå :(

Screenshot_20181203-074848__01.jpg
Holder seg ganske jevn denne runden etter el. Pleier se mer ut som en berg og dalbane, haha.

Steg litt igjen idag, men den daler vel snart... :(

Vedlegg

• 15F8B26D-BF7E-4D4E-92DA-582410E7C969.jpeg
    15F8B26D-BF7E-4D4E-92DA-582410E7C969.jpeg
    128,5 KB · Visninger: 69

Det er skikkelig tidlig å få positiv 8 dpo! Ikke mist håpet!

Er jo veldig tidlig? :( Prøv å ikke mist håpet ennå :(
Det er skikkelig tidlig å få positiv 8 dpo! Ikke mist håpet!

Ja, det er jo liksom altfor tidlig, men føler likevel at absolutt alle som faktisk er gravide i hvert fall kan skimte en svak strek så tidlig... :( Men skal prøve å ikke miste alt håp helt enda :Heartred

Hvordan ser testene dine ut nå, Duria? :happy:

Her ser det dårlig ut :wideyed: blenda test i dag, 11 dpo, ikm om 2 dager i tillegg til litt murringer av og til de siste dagene. Så alle disse symptomene jeg har kjent har nok bare vært kroppen som har tullet med meg :hilarious:
Satser det går på pp 3 :p

Om du legger go’vilja til, er det noen andre enn meg som kan skimte noe? (Helt sikkert bare en skyggestrek) Blir nok å teste hver dag fremover nå

Vedlegg

• D57D5C7F-1941-4B0E-AA43-09B78815B3FA.jpeg
    D57D5C7F-1941-4B0E-AA43-09B78815B3FA.jpeg
    730,1 KB · Visninger: 103
Duria ser jeg har skrevet søndagen som IKM men det skal være lørdagen, ikke at det har noe å si:dead:

Ja, det er jo liksom altfor tidlig, men føler likevel at absolutt alle som faktisk er gravide i hvert fall kan skimte en svak strek så tidlig... :( Men skal prøve å ikke miste alt håp helt enda :Heartred

Hvordan ser testene dine ut nå, Duria? :happy:

Gårsdagens kveldstest:
43F5B3EF-E9B6-43D9-89D1-FE9E11F8877E.jpeg

Back
Topp