Sprudlende_sokker
Forelsket i forumet
Men er litt bekymret over at den ikke er sterkere, det er bare 12 dpo da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvordan jeg overlever hvis dette ikke går veien. Hvordan er det mulig at et perfekt embryo som blir ført inn i livmoren ikke fester seg??? 

Vis vedlegget 282115 Det er dagen før ikm og jeg tok en vanlig for jeg har gått tom for tidlig testene..

Testet negativt i går kveld, 8 dpo. Sovet kanskje to timer i natt, og jeg har vanligvis et veldig godt sovehjerte...Vet ikke hvordan jeg overlever hvis dette ikke går veien. Hvordan er det mulig at et perfekt embryo som blir ført inn i livmoren ikke fester seg???
![]()
Vis vedlegget 282115 Det er dagen før ikm og jeg tok en vanlig for jeg har gått tom for tidlig testene..
Testet negativt i går kveld, 8 dpo. Sovet kanskje to timer i natt, og jeg har vanligvis et veldig godt sovehjerte...Vet ikke hvordan jeg overlever hvis dette ikke går veien. Hvordan er det mulig at et perfekt embryo som blir ført inn i livmoren ikke fester seg???
![]()
Er jo veldig tidlig?Prøv å ikke mist håpet ennå
![]()
Det er skikkelig tidlig å få positiv 8 dpo! Ikke mist håpet!

Om du legger go’vilja til, er det noen andre enn meg som kan skimte noe? (Helt sikkert bare en skyggestrek) Blir nok å teste hver dag fremover nå
Ja, det er jo liksom altfor tidlig, men føler likevel at absolutt alle som faktisk er gravide i hvert fall kan skimte en svak strek så tidlig...Men skal prøve å ikke miste alt håp helt enda
Hvordan ser testene dine ut nå, Duria?![]()
Jeg serhvor mange dpo er du?
![]()
Gjør du?Så da er det ikke bare øya mine som tuller. Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men vil tipper ett sted mellom 8-10
![]()
Ja klarer ikke la testene ligge nåSpennende, du må teste igjen i morgen tidlig da![]()