*^*^IKM UKE 49^*^*

Kan nok settes på tr! Stappa i en ob istad men kjenner menssmerter har ridd seg inn døra her :hilarious: Da har jeg hatt luteal fase på 14 DAGER damer! Det er saker det! Spottinga sa gyn at "da er det bare sånn du er, noen spotter uregelmessig mens du spotter 6-7 dager før mens hver måned så sånn er bare kroppen din!" det var lettelse det:hilarious:

Da er det bare å få med mannen til å levere sæd prøve på riksen og blodprøve :shifty: Han jobber som murer og hele Norges befolkning skal ha flislagt kjøkkenbenken, flislagt pipa, fiksa badet etc før jul så han sa at det var ingen sjans :sorry: Får se etter nytt år da...

De på senteret sa ogsåaktisk at de venter med å gi meg mine test resultater før han har avlagt sine prøver for da får gjerne mannen litt fortgang på seg når de holder mine prøver "gissel". Jeg sa de ikke hadde møtt min mann :hilarious:

Dag 35 i syklusen i dag, 10 dpo. Blendahvite tester og begynt å komme litt rosa når jeg tørker meg når jeg er på do:shifty:. Eneste positive er at jeg har bekreftet eggløsning på monitoren og lutealfasen er over 10 dager. Vi som traff både før og etter eggløsning denne gang:yuck:.

Kan nok settes på tr! Stappa i en ob istad men kjenner menssmerter har ridd seg inn døra her :hilarious: Da har jeg hatt luteal fase på 14 DAGER damer! Det er saker det! Spottinga sa gyn at "da er det bare sånn du er, noen spotter uregelmessig mens du spotter 6-7 dager før mens hver måned så sånn er bare kroppen din!" det var lettelse det:hilarious:

Da er det bare å få med mannen til å levere sæd prøve på riksen og blodprøve :shifty: Han jobber som murer og hele Norges befolkning skal ha flislagt kjøkkenbenken, flislagt pipa, fiksa badet etc før jul så han sa at det var ingen sjans :sorry: Får se etter nytt år da...

De på senteret sa ogsåaktisk at de venter med å gi meg mine test resultater før han har avlagt sine prøver for da får gjerne mannen litt fortgang på seg når de holder mine prøver "gissel". Jeg sa de ikke hadde møtt min mann :hilarious:

Hurra for fin lutealfase! :D

Du kan ta med prøve for mannen hvis du kommer deg til riksen innen en viss tid!

Begynner å få samme symptomer som forrige pp. Så da antar jeg at det ikke gikk denne runden heller. BLÆ!!! 9 dpo og mistet håpet allerede..

Så gøy å inn og se positive tester!

Gratulerer til Dere!!:smiley-bounce016

Her kjennes det veldig ut som tr er på vei- kroppen er akkurat slik den pleier å være dagene før:confused5
Ikm om 2 dager så ikke så rart..også jeg som var så optimist da jeg fikk litt spotting og rosa på papiret forrige uke:smiley-ashamed008

Jeg hadde skrevet meg opp på ikm imorgen, men siden el kom en del senere enn forventet også håper jeg på at lutealfasen er blitt litt lengere! Så satser på å ikke se noe til tr før forhåpentligvis etter torsdag:stop: eller helst ikke i det hele tatt da, men har mist troa litt :(

Noen som har fått noen spennende symptomer enda?:happy:

Har hatt en del stikkinger i nedre del av magen de siste to dagene.. men er bare 6 dpo idag så er neppe noe...jeg har aldri hatt menssmerter eller lignende heller :p

Enn med deg??
Spennende! Man kan jo aldri vite hva disse tegnene er:confused: har litt for mange føler jeg:facepalm: spent på om det er noe i det, selv om det er veldig tidlig..
- bobling/stikking nedenfor navlen
- løs mage som jeg trodde var etter fylla, men det går aldri over
- veldig sliten og trøtt, uten grunn
- nyser mye, føler jeg har en klump i halsen som ikke vil vekk uansett hva jeg prøver
- føler meg mye roligere til sinns enn jeg noen gang har vært, pleier å være høyt og lavt :wacky:
- veldig tørst på vann, pleier heller å velge alt annet enn vann
- liten matlyst

I natt våknet jeg flere ganger av stikkene nedenfor navlen. Jeg er kun litt stiv i ryggen, den dagen tr kommer men ikke noe utover det. Har tenkt å ta en test i kveld, 7 dpo:brb:

Spennende! Man kan jo aldri vite hva disse tegnene er:confused: har litt for mange føler jeg:facepalm: spent på om det er noe i det, selv om det er veldig tidlig..
- bobling/stikking nedenfor navlen
- løs mage som jeg trodde var etter fylla, men det går aldri over
- veldig sliten og trøtt, uten grunn
- nyser mye, føler jeg har en klump i halsen som ikke vil vekk uansett hva jeg prøver
- føler meg mye roligere til sinns enn jeg noen gang har vært, pleier å være høyt og lavt :wacky:
- veldig tørst på vann, pleier heller å velge alt annet enn vann
- liten matlyst

I natt våknet jeg flere ganger av stikkene nedenfor navlen. Har tenkt å ta en test i kveld, 7 dpo:brb:
Når jeg begynner å tenke meg om har jeg også absolutt alle av dine symptomer:’D Jeg er bare 6 dpo og allerede begynt å vente på tr :/ er ikke du også litt ung? Mener jeg har lest det en plass tidligere om jeg ikke husker feil:p

Når jeg begynner å tenke meg om har jeg også absolutt alle av dine symptomer:’D Jeg er bare 6 dpo og allerede begynt å vente på tr :/ er ikke du også litt ung? Mener jeg har lest det en plass tidligere om jeg ikke husker feil:p
Og nå, hvit kremet utflod... som jeg aldri har hatto_O du må ikke ta sorgene på forskudd, det er enda så tidlig:happy:det stemmer! Jeg er 22 år, hva med deg?:)

Dette minner om mine tester. Da jeg hadde kjemisk var streken kjempesvak før den ble borte igjen og jeg begynte å blø. Denne gangen er testen sterkere og har blitt sterkere etter tre dager med testing.

Her er min L’loyds pharmacy på 10DPO kveld den mnd det ble kjemisk:
Vis vedlegget 282161
Her er en tilsvarende test tatt i panikk på jobb i dag, på meget utvannet urin :p I dag er det 11DPO.
Vis vedlegget 282162
Detta blir baby av :)

Back
Topp