*^*^IKM UKE 49^*^*

3DPO i dag. Jeg har overhode ingen tro denne PP, og er egentlig innstilt på prøverør i januar.
Murrer og står på i livmoren, og brystene er ømme som bare rakkeren. Men det er de hver måned, om enn litt mildere enn nå.
Jeg temper heller ikke denne PP så jeg aner ikke hvordan ståa er der. Pulsen er sakte, men sikkert på vei oppover, som den skal mot IKM.

Jeg hadde ikke sagt nei til en to-strekers julegave i år, men man får heller bli positivt overrasket :p

Oi skikkelig tegn, dette blir spennende! Imponerende om du klarer å holde ut til 10 dpo med så mange spennende symptomer ;)
Ja men føler meg jo spik spenna gærn også da for alle disse symptomene skal vel ikke komme før om lenge egentlig? :hilarious::hilarious:

Pulsen er på tur ned også,så skal ikke forundre meg om hun kommer med et brak ila de neste dagene!:banghead: 10-13 dager til IKM..
Screenshot_20181125-195228_Fitbit.jpg

Jeg har mensmurringer i dag. Kan ikke huske å ha hatt det 3DPO før...

Kroppen er et mysterium ;) Har lest om flere som har merket graviditeten allerede fra unnfangelsen omtrent :rolleyes::hilarious:
Å gud må ikke si sånt til meg :hilarious::hilarious: Hvis min adventsgave er to streker kommer ingen annen gave til å måle seg! :shy::Heartred

I dag begynte jeg med litt sånn murring som jeg alltid får før tr..blitt kraftigere utover kvelden:meh: er 5dpo i dag trooor jeg.. så kjennes veldig ut som tr er i tidlig anmarsj her.....:grumpy::grumpy: blæææh!

Når skal det testes damer? Jeg begynner fredag, er 9dpo da :)
jeg er 6dpo og tok en test i går egentlig bare for å sjekke om ovitrelle sprøyta fortsatt er i kroppen og det er den nok for jeg fikk en svak strek på testen.. på torsdag så skal den være ute av systemet så jeg begynner vel da tenker jeg :P

!Mamma2010! - PP15 - B2 - 24/11 - 9/12 - 27

Fikk el en uke senere enn ventet så kommer inn her jeg. Selv er jeg uenig med FF på når el var men får vel gå ut fra den. :)

Da er jeg 4 dpo i følge FF, og jeg måtte dra hjem fra vakt i natt pga kvalme og brekninger. Kvalmen er lik gravidkvalmen min, klarer å spise den bort om jeg spiser kontinuerlig. Så krysser fingrene for at det ikke er omgangssyken :smiley-ashamed004 jeg er en av de som pleier å få symptomer og plager allerede 1-2 dpo, så det er fult mulig til alle dere med symptomer her :happy:

Back
Topp