*^*^IKM UKE 49^*^*

6 dpo i dag, har ingen følelse av at jeg er gravid:yuck:
Ingen symptomer eller noe..
Forrige mnd var jeg skråsikker på at jeg var gravid, fant haugevis av symptomer osv, men var det ikke:banghead:
Så prøver å ikke kjenne så voldsomt etter heller siden jeg har gått på den smellen flere gangero_O
I går hadde jeg litt stikkninger på venstre side, kjente ut som EL smerter.. kanskje EL er fryktelig sen den mnd her?:wacky:
 
6 dpo i dag, har ingen følelse av at jeg er gravid:yuck:
Ingen symptomer eller noe..
Forrige mnd var jeg skråsikker på at jeg var gravid, fant haugevis av symptomer osv, men var det ikke:banghead:
Så prøver å ikke kjenne så voldsomt etter heller siden jeg har gått på den smellen flere gangero_O
I går hadde jeg litt stikkninger på venstre side, kjente ut som EL smerter.. kanskje EL er fryktelig sen den mnd her?:wacky:
Jeg har ikkje kjent ein dritt. Ingen ting og denne ppen har jeg dårlig filing. Er 5 dpo har hatt sårebryst og murringer. Før men no ingen ting :shifty:
 
Fra kveld 22.11 og 23.11
Strimmel i dag tidlig var også positiv... humpa og bumpa hver dag vi nå siden mensslutt (med unntak av to døgnvakter) og skal fortsette til ikm ✌
 

Vedlegg

  • 2CE33C2A-2B10-4FAF-BA40-BD2BD9068388.jpeg
    2CE33C2A-2B10-4FAF-BA40-BD2BD9068388.jpeg
    74,1 KB · Visninger: 42
Min puls henger alltid litt etter tempen rundt EL. Hadde det vært min graf hadde jeg nok vært 1-2 dpo.
Den falt ett hakk ned i dag,men det er jo ganske vanlig som jeg har forstått,så stresser ikke (enda):hilarious:
Men jeg har begynt å lure på om pulsen stiger når egget er festet, uansett spennende å følge med på:) hadde jo spotting her tidligere og masse slim i forbindelse med det,så lurer på om EL var da - det er litt dritt å hverken temper eller teste etter EL altså:rolleyes: klaffer det ikke før jul,blir det kjøpt inn EL tester altså!o_O
 
Har lyst og skrive at jeg er svimmel som symptom men det er nok dei nye Progressive (aggressive) brillene som order det.

Noen som har symptomer ?
 
Har lyst og skrive at jeg er svimmel som symptom men det er nok dei nye Progressive (aggressive) brillene som order det.

Noen som har symptomer ?

Ikke annet enn at jeg er veldig frysen om dagen og veldig trøtt, men det kan være fordi jeg har hatt
Mange våken netter med eldstemann denne uken.. har hatt litt murringer i dag, men det hadde jeg forrige mnd å..
Har skikkelig lyst på termin i August! Er det vi har ønsket oss hele tiden så håper virkelig den sitter nå!
Selvom jeg ikke helt har trua:nailbiting:
 
Ikke annet enn at jeg er veldig frysen om dagen og veldig trøtt, men det kan være fordi jeg har hatt
Mange våken netter med eldstemann denne uken.. har hatt litt murringer i dag, men det hadde jeg forrige mnd å..
Har skikkelig lyst på termin i August! Er det vi har ønsket oss hele tiden så håper virkelig den sitter nå!
Selvom jeg ikke helt har trua:nailbiting:
Jeg fryser også veldig! Fryser lett til vanlig også, men nå føler jeg aldri at jeg blir varm liksom:p
 
Jeg fryser også veldig! Fryser lett til vanlig også, men nå føler jeg aldri at jeg blir varm liksom:p

Ja her å! Verken ungene eller mannen fryser så det er ikke kaldt her, men jeg får ikke i meg varmen uansett hva.. tror jeg må ta med ett varmt bad for å se om det hjelper :p
Er også super trøtt og vil helst bare sove :dead:
 
Ikke annet enn at jeg er veldig frysen om dagen og veldig trøtt, men det kan være fordi jeg har hatt
Mange våken netter med eldstemann denne uken.. har hatt litt murringer i dag, men det hadde jeg forrige mnd å..
Har skikkelig lyst på termin i August! Er det vi har ønsket oss hele tiden så håper virkelig den sitter nå!
Selvom jeg ikke helt har trua:nailbiting:
Misunner deg som kjenner noe her er det blank symptomer. Har ikkje tro her heller men tempen kom opp i 36,82 og det er på gode siden. I morgon skal eg opp kl 5 så blir feil måling på tempen . La tempen være godt over 36,80 da er eg fornøgd. Davhar jeg troa :smiley-angelic002
 
Herre min hatt eg kjende 3 stikk på høyre side. Er det tegn på noe eller skal det være fleire stikk ved eggstokkene?
 
Klarte jo ikke la vær i dag:banghead: 7 dpo.. får trøste meg med at det er veeldig tidlig enda da:rolleyes:
Syns liksom jeg skimter noe på bildet, men så absolutt ingenting når jeg så rett på testen:hilarious:
Er nok bare synsbedrag..
 

Vedlegg

  • 22213553-F014-4C98-9289-0FB5233711A9.jpeg
    22213553-F014-4C98-9289-0FB5233711A9.jpeg
    504,9 KB · Visninger: 64
Back
Topp