*^*^IKM UKE 49^*^*

Klarte jo ikke la vær i dag:banghead: 7 dpo.. får trøste meg med at det er veeldig tidlig enda da:rolleyes:
Syns liksom jeg skimter noe på bildet, men så absolutt ingenting når jeg så rett på testen:hilarious:
Er nok bare synsbedrag..
Skimter noe! Håper du får en klar og fin strek om noen dager!:D
 
Har hatt leamus i øyet i flere dager nå (tror det er fjerde eller femte dagen jeg har det).
Håper nå at det er et tegn:hilarious:
 
Klarte jo ikke la vær i dag:banghead: 7 dpo.. får trøste meg med at det er veeldig tidlig enda da:rolleyes:
Syns liksom jeg skimter noe på bildet, men så absolutt ingenting når jeg så rett på testen:hilarious:
Er nok bare synsbedrag..

Jeg skimter noe her:Heartred
Håper det er starten på noe:smiley-angelic001
 
Klarte jo ikke la vær i dag:banghead: 7 dpo.. får trøste meg med at det er veeldig tidlig enda da:rolleyes:
Syns liksom jeg skimter noe på bildet, men så absolutt ingenting når jeg så rett på testen:hilarious:
Er nok bare synsbedrag..

Jeg skimter absolutt en strek, og det er det ikke ofte jeg gjør på disse veldig usikre bildene, faktisk :signs003
 
262761E7-75F4-4CDA-ABCB-B9A4F553BF3E.jpeg

Den var blenda nesten tør test. Kva kan ei få av 6 dpo :laughing025
 
Idag er jeg 5dpo og bingobrettet har begynt! :hilarious:
Syns nipplene mine var mye mørkere idag enn de pleier og litt lotion sktig utflod igår? Også ganske uggen og kvalm I hele dag! :bored: Håpe håpe håpe :shy: SPENNENDE! Vil Ikke teste før 10dpo,TR har jo kommet 7dpo de to siste månedene så er den ikke kommet 10dpo så blir forventningene HØYE :hilarious::hilarious:
 
Idag er jeg 5dpo og bingobrettet har begynt! :hilarious:
Syns nipplene mine var mye mørkere idag enn de pleier og litt lotion sktig utflod igår? Også ganske uggen og kvalm I hele dag! :bored: Håpe håpe håpe :shy: SPENNENDE! Vil Ikke teste før 10dpo,TR har jo kommet 7dpo de to siste månedene så er den ikke kommet 10dpo så blir forventningene HØYE :hilarious::hilarious:

Oi skikkelig tegn, dette blir spennende! Imponerende om du klarer å holde ut til 10 dpo med så mange spennende symptomer ;)
 
Back
Topp