Da håper me at alle får ein fin JULEGAVE 2 streker![]()
Ja enig! Er noe spesielt med desembermåned, er ekstra fantastisk å få to streker da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da håper me at alle får ein fin JULEGAVE 2 streker![]()
Verdens beste julegaveJa enig! Er noe spesielt med desembermåned, er ekstra fantastisk å få to streker daiihh...
Ja men føler meg jo spik spenna gærn også da for alle disse symptomene skal vel ikke komme før om lenge egentlig?Oi skikkelig tegn, dette blir spennende! Imponerende om du klarer å holde ut til 10 dpo med så mange spennende symptomer![]()

10-13 dager til IKM..
Ja men føler meg jo spik spenna gærn også da for alle disse symptomene skal vel ikke komme før om lenge egentlig?![]()

Flere med mensmurringer? Håper virkelig ikke at tr kommer to uker før denne gangen også!!
Å gud må ikke si sånt til megKroppen er et mysteriumHar lest om flere som har merket graviditeten allerede fra unnfangelsen omtrent
![]()

Hvis min adventsgave er to streker kommer ingen annen gave til å måle seg! 

Flere med mensmurringer? Håper virkelig ikke at tr kommer to uker før denne gangen også!!
Jeg har mensmurringer i dag. Kan ikke huske å ha hatt det 3DPO før...

Jeg prøver på fredag, 8DPO. Da skal jeg på julebord... men det er sikkert for tidlig til at det har noe for segNår skal det testes damer? Jeg begynner fredag, er 9dpo da![]()
Det er så kjedelig - jeg trodde først det var festeblødning,men neida, full mens det ja gitt!Samme skjedde med meg sist ppHåper det bare er tegn på at livmoren din jobber
![]()
Samme her! Har alltid fått strek 9 dpo, så hvis den er blenda tar jeg et glass til matenJeg prøver på fredag, 8DPO. Da skal jeg på julebord... men det er sikkert for tidlig til at det har noe for seg![]()
jeg er 6dpo og tok en test i går egentlig bare for å sjekke om ovitrelle sprøyta fortsatt er i kroppen og det er den nok for jeg fikk en svak strek på testen.. på torsdag så skal den være ute av systemet så jeg begynner vel da tenker jegNår skal det testes damer? Jeg begynner fredag, er 9dpo da![]()
jeg er en av de som pleier å få symptomer og plager allerede 1-2 dpo, så det er fult mulig til alle dere med symptomer her