Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper da det! EL natt til 20.11, aksjer lagt inn ofte så må da klaffe nå![]()
Litt usikker på om denne i dag også er positiv? Den ser svakere ut enn i går men er kanskje fremdeles positiv?
Vis vedlegget 281123
.Der ser du!
Denne ppen har jeg vert litt på bær tur. Ikkje stressa i det heile tatt rundt el tida. Det er typisk meg.Der ser du!![]()
Da er jeg 3 dpo er det fleire som er i dpo land ?
Denne måneden kom el 4-5 dager før enn hva den gjorde på første pp, så virker som om kroppen stabiliserer seg etter 4 år med plaster

Litt usikker på om denne i dag også er positiv? Den ser svakere ut enn i går men er kanskje fremdeles positiv?
Vis vedlegget 281123

Da får me håpe det klaffer for ossJeg temper ikke denne PP, så jeg setter EL i dag, 1DPO i morgen. Hadde maksimal fra onsdag kveld, i går og i dag (CB dobbel hormonindikator og monitor).
3 dpo og kjenner ingen ting. Testetrangen kommer nok på 6 dpoPositiv el-test i går, så el er vel i dagBlir spennende å se om det klaffer denne gangen. Bare pp2 da, så forholder meg rolig og tar utgangspunkt i at det ikke har klaffet
Mannen kommer hjem om en halvtime, så blir vel aksjeinnleggelse igjen da
Denne måneden kom el 4-5 dager før enn hva den gjorde på første pp, så virker som om kroppen stabiliserer seg etter 4 år med plaster
Hvordan går det med dere andre damer?![]()
Håper det klaffer no , godt og slippe IVF men må ein så må ein.Jippi! Overlegen på riksen bekreftet EL i dag, på høyre side, som jeg mistenkte. Feil side ift hvor jeg har tube, men skitt auHatt sjuke EL-smerter på høyre side de siste to dagene.
Det blir oppstart IVF i januar/februar, så før den tid er vi prøvere på egenhånd. Riksen var tydelige på at IVF er veldig riktig for oss - det var det veldig godt å høre. Men vi gir oss ikke! 1DPO i morgen![]()