*^*^IKM UKE 49^*^*

Ønskedrømmen2019 - PP7 - B1 - EL 23.11 - IKM 03.12 - 22 år
985072b83aed1c1bf86b2759ce19ddd1.jpg
Da er det barre og kjøre på :)
 
Gjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen:)
 
Skjønner ingenting av kroppen for tiden..først fikk jeg mensen to uker før ikm (var i IKM uke 47) - tre dager etter mens slutt fikk jeg en bitteliten blødning (dette var igår - hadde sex dagen før), det samme har skjedd i dag,men mest brunt i dag og litt rødt - hadde sex i går kveld igjen (vil jo ikke gå glipp av en evt EL her:hilarious:) ifølge fitbit appen er eggløsning i dag, mens my calendar sier om tre dagero_O

Vet ikke helt hva jeg vill med dette innlegget:rolleyes:

Har forresten bestilt time til gu.
 
Oppdaget nettopp at jeg har blingsa veldig med EL datoer:hilarious:

Ifølge my calendar er EL 24/11 og fitbit appen 21/11 - må humpe ivei hele neste uke da:hilarious:

Duria - kan du endre EL til 24/11 og ikm 8/12 er du snill?:D
 
Gjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen:)
Har bestilt babyklister jeg også denne måneden, har el neste uke så håper det kommer til da :) tenker å stresse minst mulig og ikke bruke så mye el-tester denne mnd. Men jeg temper slik at jeg får med meg om jeg har hatt el:wacky:
 
Gjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen:)

Prøver å ikke stresse så mye med det.. selvom det ikke er lett å la vær:rolleyes:
Også drikker jeg grapefrukt juice.. er vel det eneste..
Er på pp2 så håååper det klaffer denne gangen:happy:
 
CD12 og «høy» på monitoren i dag. Hurra! Da er jeg i rute antakelig vis, og håper den viser maksimal på onsdag. Håper EL på torsdag. Startet aksjeinnleggingen i går for sikkerhets skyld. :p
 
Hvilken app bruker dere? (Dere som bruker selvfølgelig) :p
Jeg bruker Flo. I følge den hadde jeg EL i går :joyful::nailbiting:
 
Hvilken app bruker dere? (Dere som bruker selvfølgelig) :p
Jeg bruker Flo. I følge den hadde jeg EL i går :joyful::nailbiting:

Jeg bruker mange.
Fertilityfriend først og fremst. Flo, Glow, Clue og Min kalender i tillegg. Etter ett års bruk begynner de å bli ganske enige om når jeg har EL :p

Jeg liker nok best Fertilityfriend og Glow jeg altså.
 
Back
Topp