lusemus 71
Forumet er livet
Da er det barre og kjøre påØnskedrømmen2019 - PP7 - B1 - EL 23.11 - IKM 03.12 - 22 år
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det barre og kjøre påØnskedrømmen2019 - PP7 - B1 - EL 23.11 - IKM 03.12 - 22 år
![]()
Gjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen![]()
) ifølge fitbit appen er eggløsning i dag, mens my calendar sier om tre dager

JeppOppdaget nettopp at jeg har blingsa veldig med EL datoer
Ifølge my calendar er EL 24/11 og fitbit appen 21/11 - må humpe ivei hele neste uke da
Duria - kan du endre EL til 24/11 og ikm 8/12 er du snill?![]()
Har bestilt babyklister jeg også denne måneden, har el neste uke så håper det kommer til daGjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen![]()

Gjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen![]()

Forresten, har bestilt wild yam nå i håp om at det gjør lutealfasen min noe lengere!! Hvor mye tenker du å ta?Gjør dere noe spesielt for å få det til å klaffe denne PP`n her? Selv har jeg begynt med babyklister, og begynner med wild yam imorgen![]()
Jeg kommer ikke inn på denne tråden på app lenger, flere med samme problem?
Hvilken app bruker dere? (Dere som bruker selvfølgelig)
Jeg bruker Flo. I følge den hadde jeg EL i går![]()
Jeg sluttet å bruke appen for lenge siden. Den fungerer overhode ikke hos meg![]()
Jeg bruker my calendar og fitbit,de er ikke enige om når EL er, så må bare kjøre på hele perioden appene sier at det er sjanse for å bli gravidHvilken app bruker dere? (Dere som bruker selvfølgelig)
Jeg bruker Flo. I følge den hadde jeg EL i går![]()

Jeg følger ei annens anbefalninger..Forresten, har bestilt wild yam nå i håp om at det gjør lutealfasen min noe lengere!! Hvor mye tenker du å ta?![]()
Vet dere, jeg havna nok dessverre i slutten av IKM uke 48.. [emoji169]