*^*^IKM UKE 49^*^*

Litt usikker på om denne i dag også er positiv? Den ser svakere ut enn i går men er kanskje fremdeles positiv?

IMG_20181121_1.png
 
Chipotle (IVF-syklus) - PP4 - B1 - Uttak 24.11 - IKM ca 8.12 - 27 år :smug:
 
Purple- pp3 totalt, SA i pp1 og kjemisk pp2- B2- IKM 5/12.

Jeg trodde det ikke ble noe aksjer denne pp, men jammen la vi inn i siste liten i går. Veldig usikker på om det ble for sent da, tror EL var i overgår/i går. Jeg har jo blitt gravid hver pp vi har hatt. Et vellykket sv.skap i 2017, og to mislykkede nå. Så blir spennende å se om vi rakk det denne gangen også!
 
Positiv el-test i går, så el er vel i dag :D Blir spennende å se om det klaffer denne gangen. Bare pp2 da, så forholder meg rolig og tar utgangspunkt i at det ikke har klaffet :p Mannen kommer hjem om en halvtime, så blir vel aksjeinnleggelse igjen da :joyful: Denne måneden kom el 4-5 dager før enn hva den gjorde på første pp, så virker som om kroppen stabiliserer seg etter 4 år med plaster :joyful:

Hvordan går det med dere andre damer? :Heartred
 

Vedlegg

  • 33BE41F1-16F0-49B7-8F70-854AE65A45E5.png
    33BE41F1-16F0-49B7-8F70-854AE65A45E5.png
    92,1 KB · Visninger: 40
Jippi! Overlegen på riksen bekreftet EL i dag, på høyre side, som jeg mistenkte. Feil side ift hvor jeg har tube, men skitt au :p Hatt sjuke EL-smerter på høyre side de siste to dagene.

Det blir oppstart IVF i januar/februar, så før den tid er vi prøvere på egenhånd. Riksen var tydelige på at IVF er veldig riktig for oss - det var det veldig godt å høre. Men vi gir oss ikke! 1DPO i morgen :D
 
Last edited:
Positiv el-test i går, så el er vel i dag :D Blir spennende å se om det klaffer denne gangen. Bare pp2 da, så forholder meg rolig og tar utgangspunkt i at det ikke har klaffet :p Mannen kommer hjem om en halvtime, så blir vel aksjeinnleggelse igjen da :joyful: Denne måneden kom el 4-5 dager før enn hva den gjorde på første pp, så virker som om kroppen stabiliserer seg etter 4 år med plaster :joyful:

Hvordan går det med dere andre damer? :Heartred
3 dpo og kjenner ingen ting. Testetrangen kommer nok på 6 dpo :)
 
Jippi! Overlegen på riksen bekreftet EL i dag, på høyre side, som jeg mistenkte. Feil side ift hvor jeg har tube, men skitt au :p Hatt sjuke EL-smerter på høyre side de siste to dagene.

Det blir oppstart IVF i januar/februar, så før den tid er vi prøvere på egenhånd. Riksen var tydelige på at IVF er veldig riktig for oss - det var det veldig godt å høre. Men vi gir oss ikke! 1DPO i morgen :D
Håper det klaffer no , godt og slippe IVF men må ein så må ein. :)
 
Back
Topp